Kraula Skrevet 4. juni 2013 #801 Skrevet 4. juni 2013 Har sett begynnelsen på onsdagsepisoden (episode 51). Et kort resyme: Mens Tina og Sander er i dødsriket, må de gjenværende på hotellet velge en gutt og en jente som vil stå i fare. Det blir Patrik og Isabell. Hvis Tina og Sander velger en gutt, må Patrik sjekke ut, og hvis det blir en jente må Isabell sjekke ut. I dødsriket argumenterer Tina med "meg meg meg", og hun nekter å gi seg. Hun vil kun ha inn igjen KR. Sier bl.a. at Charlotte er en av hennes største konkurrenter, mens C. hører på. Tina og Sander blir ikke enige. Til slutt går Sander med på at hun får velge, etter at hun lover å hjelpe Sander videre. De tar derfor med seg KR tilbake. Anonym poster: 21147c139ee5eeacf831bcec92f1f14d HERREGUD. SKAL SERIØST KR ......................jeg mangler ord. Fucks sake, TV3. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #802 Skrevet 4. juni 2013 På pandoras får Isabell, Tina og Remi hver sin gudetittel av noe slag. Glenn blir Loke. Glenn får et oppdrag i morgen, og det kan se ut som han får mulighet til å stjele gudetittelen fra en av de andre. Anonym poster: 1a03354e23a8aa4f5d72d10720a1e84a Jeg tror Isabell står med Sander, Tina står med KR og at Louis stiller seg bak Remi, så da ryker vel Pia og Glenn. Anonym poster: bb73d4852ae053c87dad70f25ebc65ee
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #803 Skrevet 4. juni 2013 Fra programoversikten til TV3... Torsdag: Deltakerne får et brev om at det snart vil bli Ragnarok. De blir litt skremt. Noen utvalgte har fått en gudegave som de tror vil gi dem lykke. Blant gudene finnes det alltid en Loke, og Loke får beskjed om å kjempe på motsatt side av gudene. Oppdraget er å stjele en av gudegavene, og tildele gjenstanden til en av de andre – som vil få en fredning. Klarer de utvalgte å holde gudegavene sine i sikkerhet? Ikke bare en, men to gjester ryker under kveldens parseremoni Mandag: Tre glade par våkner opp til finaleuke på Paradise Hotel. Parene spekulerer i hvilket av de andre parene de helst vil stå med i finalen, og hvor mange stemmer de kan få fra juryen. Deltakerne inviteres til romantisk lunsj parvis på hotellet, og underveis får de brev om en nøkkelseremoni senere på dagen. Noen små hint sier dem at en gjest må sjekke ut og at man må tenke på seg selv. Tirsdag: En av gjestene er allerede sikret en plass i finalen, de andre må fortsatt kjempe om sin plass. Finalisten trenger en partner, og at de andre jentene må pakke kofferten. Guttene må diskutere hvem som skal sende ut sin partner mot å få en plass i finalen. Det blir fest med juryen, og full baluba på hotellet igjen. Gleden blir imidlertid kortvarig, og alvoret kommer raskt sammen med brevet om at de fire gjenværende deltagerne må sette sammen et nytt verdig par fra juryen. Avgjørelsen treffes i morgen. I løpet av kvelden blir sterke følelser nok en gang understreket. Onsdag: Juryen og de gjenværende parene møtes til frokost. Juryen drar og de fire gjenværende må bestemme seg for hvem fra juryen de skal sette sammen som et par til finalen. Er det smartest å sette sammen et par som ikke er så godt likt, men risikere å bli ansett som feige? Eller skal de velge et verdig par, bli oppfattes som rettferdige, men få hard konkurranse? De seks gjestene inviteres på gallamiddag ved bassenget. Der får de oppsummert oppholdet sitt, og forholdet. De fleste lover hverandre å ikke slippe kulen. Men i smug er det noen som avtaler at de skal slippe kulen for hverandre. Torsdag: Det er siste frokost på hotellet, og gjestene er litt triste over at de må sjekke ut i dag. De tre finaleparene får beskjed om at i kveld skal det hele avgjøres, og at de snart skal stå til rette for deres tid på hotellet. Dette er siste sjanse til å overbevise juryen om hvorfor de skal stemme på akkurat dem i kveldens finale. De blir enda mer usikre, hva betyr dette? Er det tre par i finalen? Anonym poster: 21147c139ee5eeacf831bcec92f1f14d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #804 Skrevet 4. juni 2013 Altså say what? Jeg synes de kunne trekke lodd eller noe. Hvorfor gir Sander Tina villjen si da?? Yeah right om Tina velger å hjelpe Sander videre. Anonym poster: 22bc63e7e1dcdc9e92642251b8f8b0c4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #805 Skrevet 4. juni 2013 Blææ. Hørte tidligere i uken at det var Kristian René som ble valgt inn igjen i morgen. Men jeg turte ikke å spoile det her, siden man ikke vet 100% at det er sant før man ser episoden. Og fordi jeg nektet på at det var sant, var det jeg absolutt ikke ville skje. Spent på hvem som ryker på torsdag. Gudene Isabel, Remi og Tina har gudegave, og personen som er Loke, altså Glenn må stjele en gudegave og gi det til noen av de andre, som da vil få fredning. Anonym poster: cc791a38494fcfbf78a12ecd3d4d6583
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #806 Skrevet 4. juni 2013 Jeg tror Isabell står med Sander, Tina står med KR og at Louis stiller seg bak Remi, så da ryker vel Pia og Glenn. Anonym poster: bb73d4852ae053c87dad70f25ebc65ee Tror du kan ha rett. Helt på slutten av onsdagsepisoden ser man et kort klipp fra parsermonien. Det kan der se ut som Isabell, Remi og Tina sitter på de tre stolene, mens KR, Sander, Louis, Glenn og Pia står. Så da spørs det hvem Remi velger av Pia og Louis. Ut fra det som hittil har skjedd, er det nok mest sannsynlig at han velger Louis. Anonym poster: 21147c139ee5eeacf831bcec92f1f14d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #807 Skrevet 4. juni 2013 Tror du kan ha rett. Helt på slutten av onsdagsepisoden ser man et kort klipp fra parsermonien. Det kan der se ut som Isabell, Remi og Tina sitter på de tre stolene, mens KR, Sander, Louis, Glenn og Pia står. Så da spørs det hvem Remi velger av Pia og Louis. Ut fra det som hittil har skjedd, er det nok mest sannsynlig at han velger Louis. Anonym poster: 21147c139ee5eeacf831bcec92f1f14d Glenn får i oppdrag å stjele av gudene og gi noen andre en fredning. Er ikke sikkert han klarer oppdraget eller ønsker å gjøre det. Siden de tre gudene sitter, skal vi tolke det slik at han ikke gjennomførte det? Eller blir det en overraskelse på seremonien? Anonym poster: cc791a38494fcfbf78a12ecd3d4d6583
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2013 #808 Skrevet 4. juni 2013 Glenn får i oppdrag å stjele av gudene og gi noen andre en fredning. Er ikke sikkert han klarer oppdraget eller ønsker å gjøre det. Siden de tre gudene sitter, skal vi tolke det slik at han ikke gjennomførte det? Eller blir det en overraskelse på seremonien? Anonym poster: cc791a38494fcfbf78a12ecd3d4d6583 Det kan selvfølgelig være at Glenn klarte oppdraget, og at det blir avslørt under seremonien, men jeg tror ikke det. Slik jeg forstod det så vil "gudegavene" gi sitteplass under seremonien. Hvis noen av de har mistet sin gjenstand, så hadde de vel ikke fått plassen. (Ser Isabell har hjelmen i fanget. Vanskeligere å se hos de andre.). Gleder meg til torsdagsepisoden blir lagt ut. Anonym poster: 21147c139ee5eeacf831bcec92f1f14d
Kala Skrevet 4. juni 2013 #809 Skrevet 4. juni 2013 Håper Glenn stjeler Tinas gudegave og gir den til Louis! Haha, hadde ikt å sett trynet på tina da Bler bare litt slitsomt å høre på gnålet som kommer til å komme fra kjeften hennes, men det får man jo høre likevel så.. 2
Gjest Linda sofie Skrevet 4. juni 2013 #810 Skrevet 4. juni 2013 Nei nå klarte jeg ikke å holde meg mer! Måtte inn her å se hva som skjer Det at KR får nok en sjanse blit nesten litt komisk. Har ikke han fått nok sjanser da? Det kan godt skje en twist under parsermonien, men jeg antar at de som sitter på stolene er trygge? 2
Topplue Skrevet 4. juni 2013 #811 Skrevet 4. juni 2013 I løpet av kvelden blir sterke følelser nok en gang understreket. Anonym poster: 21147c139ee5eeacf831bcec92f1f14d Jeg vedder på at dette er frieret. Nesten litt synd at ikke KR sparte det til finalen slik det ble spådd av noen.
Gjest Sansol Skrevet 4. juni 2013 #812 Skrevet 4. juni 2013 Fytti...vurderer å slutte å se på. Oooooorker ikke Han Kristian Rene.........blæh!
Micolina Skrevet 5. juni 2013 #813 Skrevet 5. juni 2013 Jeg digger KR jeg! Jeg har hele tiden heiet på Tina og KR-alliansen. Jeg liker Isabell, hun er veldig søt, men samtidig har hun hatt det alt for lett der inne. Dette er selvfølgelig ikke hennes feil, er jo hvordan PH er lagt opp. Som noen har sagt tidligere her, så er det jo KR og Tina som lager liv der inne, hadde vært kjedelig om alle var perlevenner. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #814 Skrevet 5. juni 2013 Håper jeg aldri ser KR på TVen igjen etter denne sesongen! Takler han ikke... Og sååå mange ganger han har gått ut, så kommer han søren meg inn igjen hver gang.. Jeg er ganske sikker på at Tina skal eller har tatt silikon, så hun vinner helt sikkert! Anonym poster: 1aa1878ee9a5ff2d4f0e43f9d0e852a2 1
Gjest kiramin Skrevet 5. juni 2013 #815 Skrevet 5. juni 2013 At Kristian Rene er tilbake, irriterer meg noe inni svarte hælvette. Han er faen ikke noe verdig vinner når han ikke vant fjorårets, og kommer igjen gang på gang. Desuten så begynner stemmen hans og irritere meg noe grenseløst. "det her e mitt hotell, å æ ska vinne, æ styre hotellet". Omg. Likte han i starten, men nå gjør han meg bare kvalm. Håper virkelig ikke han vinner, for det er faen meg ikke fortjent. Hørt rykter om at Tina og **** (Remi?) vinner. 1
Gjest bustyvel Skrevet 5. juni 2013 #816 Skrevet 5. juni 2013 Remi og Pia gikk ut, og KR og Tina forlover seg.
Gjest oreokaka Skrevet 5. juni 2013 #817 Skrevet 5. juni 2013 Hahah. Jeg gleder meg til morgendagens episode! 1
Amarinda Skrevet 5. juni 2013 #818 Skrevet 5. juni 2013 Hmm, hvorfor viste de ikke dette frieriet? PR-stunt all the way om du spør meg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #819 Skrevet 5. juni 2013 Parene som er igjen neste uke er: Sander - Isabel Tina - KR Glenn - Louis Mandag: en må sjekke ut, og en er sikret finalen Tirsdag: en annen blir sikret finale. Og en jente må sjekke ut Onsdag: De fire som er igjen må sette sammen et par fra de utstemte deltagerne som kommer inn igjen. Spent på om de velger noen som fortjener å vinne, eller tenker taktikk å velger noen svake. Anonym poster: cc791a38494fcfbf78a12ecd3d4d6583
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #820 Skrevet 5. juni 2013 Herregud, jeg satt med hjertet i halsen og tårer i øynene omtrent da Glenn klarte oppdraget sitt Anonym poster: 65b68ac4ecc5d89c4af49abb981cb901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå