Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holderpå å spare håret, nå er det nesten halvlangt, og bruker glattetang for å se noenlunde bra ut på håret. Har inntil for en uke siden brukt en tang med beige "plastbelegg" på platene. En tang jeg kjøpte i hurten og styrten i syden for 5 år siden pga at min keramiske glattetang knuste. For en uke siden kjøpte jeg meg en ny tang med keramisk belegg, obh nordica bjørn axen tools, med lange slanke plater. En helt annen verden hva angår håret mitt. Fra å bli tørt og sprøtt og statisk og nektet å lystre den gamle tanga med plast er denne helt vidunderlig, bruker 2 min på å få håret slett etter føning, mot 15 min med den gamle... Er det moen som vet hva som er forskjellen på plast og keramisk? Husker ikke så mye fra den gamle keramiske tanga da jeg hadde langt hår på den tia. Men tenker på hvor mye jeg kunne vært spart for de siste mnd hvis jeg hadde kjøpt denne tanga før... Har vært nær å gi opp hele sparinga! Den plastbelagte tanga er fra braun, et eller annet professionsl, husker den var ganske dyr i innkjøp... Hva er best? Burde jeg gi den plastbelagte bort eller kaste den? Erfaringer?

Anonym poster: 5503dc9489f5968abae758dfc314d629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...