Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er sterke meninger knyttet til Mary Kay, men har mineralpudderet deres, som er drøyt og godt i bruk. Jeg har ikke prøvd noe annet og synes det er litt dyrt. Nå er jeg invitert på home party hos en venninne, og trenger litt oppfrisking blant sminken.

Har dere noen tips til Mary Kay-produkter som skiller seg fra andre produkt man får på parfymeriet? Enten på å være rimeligere eller mye bedre?

Hva er deres "must have" fra Mary Kay? Legg gjerne med link så jeg kjenner igjen produktene fra kvelden.

Anonym poster: b39e8c3272e3590d42300adaaafdad76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støtter ikke pyramidespill, så denne tråen er under tvil for min del...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er sterke meninger knyttet til Mary Kay, men har mineralpudderet deres, som er drøyt og godt i bruk. Jeg har ikke prøvd noe annet og synes det er litt dyrt. Nå er jeg invitert på home party hos en venninne, og trenger litt oppfrisking blant sminken.

Har dere noen tips til Mary Kay-produkter som skiller seg fra andre produkt man får på parfymeriet? Enten på å være rimeligere eller mye bedre?

Hva er deres "must have" fra Mary Kay? Legg gjerne med link så jeg kjenner igjen produktene fra kvelden.

Ramlet i fellen for å kjøpe noe der. Lovte jo gull og grønne skoger. Det var veldig dyrt, og det kommer ikke til å skje en gang til.

Jeg har kjøpt meg hudprodukter via en klinikk og lege,litt dyrere,men du verden det virker

Anonym poster: d983477f99c78a8d121684efead52831

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingenting.

Anonym poster: ba91c56d443c852568b22ca2c7f658d6

Skrevet

Mary Kay, pyramidespill??

AnonymBruker
Skrevet

Mary Kay, pyramidespill??

Doh.

Anonym poster: ba91c56d443c852568b22ca2c7f658d6

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte mascara derfra, den som gir lengde, og jeg er veldig fornøyd med den! :)

Skrevet

Ville heller satset på noen gode produkter hos hudpleier eller parfymeri. MK er overpriset og ikke noe spesielt i det hele tatt. Føler liksom de "hjernevasker" de på party til å tro at det er såå fantastiske produkter mens de etter en stund "våkner" opp og innser at det kanskje ikke var så flott allikevel! Har selv kjøpt et par ting derfra og kommer ikke til å gjøre det igjen. :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg vil også si ingenting. Jeg var på home-party og prøvde en del hudpleie og sminke, fikk allergiske reaksjoner på alt og hadde problemer med huden i mange mnd etterpå. Ville ikke hatt noe som lå på huden (sminke). Ja, jeg har sensitiv hud, men den pleier ikke være SÅ sensitiv.

Skrevet

Ja jeg skjønner jo at noen på toppen tjener penger. Men det gjør jo toppene når du kjøper en leppestift på Vita også. Det er ikke slik at om du kjøper et produkt i et Mary Kay party så blir man automatisk med i et lugubert pyramidespill.

Gjest Daenerys
Skrevet

Ja jeg skjønner jo at noen på toppen tjener penger. Men det gjør jo toppene når du kjøper en leppestift på Vita også. Det er ikke slik at om du kjøper et produkt i et Mary Kay party så blir man automatisk med i et lugubert pyramidespill.

Problemet for min del er presset på å kjøpe. Selv om dama SÅ at jeg reagerte svært kraftig på produktene hennes (hun fjernet alt fra ansiktet mitt), maste hun innstendig på at jeg måtte kjøpe. Det er flaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...