Gå til innhold

Hun ville ikke jeg skulle gå, ga meg nummeret sitt, men så.... (Råd ønskes)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For en liten stund tilbake traff jeg en flott dame da jeg var ute på byen. For så vidt ikke noe spesielt med det, treffer ofte flotte varianter av det motsatte kjønn når jeg er ute men hun her hadde en effekt på meg som jeg sjelden opplever i forhold til jenter jeg nettopp har truffet. Jeg ble umiddelbart betatt og det ligner ikke helt meg. Det skal som regel mer til enn en enkel kveld med koselig prat og litt småflørting til før jeg kjenner sommerfuglene herje inne i meg.

Jeg kunne se at hun følte det samme (vel, tror jeg i alle fall) og selv om dette var inne på et folksomt utested så virket det nesten som at vi to var de eneste personene i rommet. Så spesielt var det. Praten gikk veldig lett og vi flørtet mye med hverandre. Hun sa i tillegg at hun syntes jeg var kjekk og virket veldig snill. Spurte også etter en periode om hun var singel og det svarte hun bekreftende på. For å ikke gå altfor mye i detalj så fortalte hun i forhold til dette at hun hadde veldig vanskelig for å stole på menn siden hun hadde opplevd noen ubehageligheter, et eksempel var at en tidligere beiler hadde “stalket” henne og oppført seg veldig ufint. Jeg kunne se at det lå mer enn bare “ufint” i det hun sa, her snakker vi nok om noe som var/er traumatisk for henne.

Etter at hun fortalte om dette så merket jeg at hun ble litt “kald” og grunnen er nok at minner fra denne opplevelsen nok strømmet på. Jeg sa da til henne at hvis hun ville jeg skulle gå så var det helt i orden, hun tok da tak i armen min og sa at det ville hun ikke mens hun smilte. Vi fortsatte å prate og da jeg spurte henne rett før jeg skulle gå hjem for kvelden om jeg kunne få mobilnummeret hennes så ga hun meg dette uten å virke skeptisk på noen måte.

Jeg er tilhenger av “2-dagers regelen” før jeg tar kontakt siden jeg ikke vil virke for mye på hugget og sendte derfor melding til henne på søndagskvelden (var en fredag jeg traff henne) der jeg takket for en fin kveld osv. Hun svarte meg ganske kjapt og sa i like måte og i tillegg så inneholdt meldingen hennes smilefjes samt at hun avsluttet med nattaklem.

Jeg sendte henne en kort melding dagen etterpå og siden da har jeg ikke hørt et pip, niks, nada. Dette er for så vidt greit nok, jeg kan ta et hint men saken er at jeg ikke klarer å glemme henne helt og som jeg har skrevet ovenfor så var dette en jente som vekket noe i meg jeg sjelden har følt. Man kan vel på en måte si at jeg er på grensen til å være forelsket i henne.

Mitt spørsmål til dere damer er da som følger: Hadde dere oppført dere som henne hvis dere ikke var interessert i at ting kanskje skulle utvikle seg til noe mer?

Er det erfaringene hennes fra tidligere forhold som gjør at hun plutselig har fått kalde føtter?

Bør jeg ta opp kontakten?

Råd tas i mot med stor takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Send en sms og spør om hun vil treffes for en kaffe en ettermiddag.

Du har ingenting å tape på det :)

Skrevet

Du sier jo selv du er tilhenger av 2-dagers regeln...

-kansje det er flere som spiller litt spill?

Men signerer den over, send en sms, å spør om dere skal treffes helt konkret. Da hopper du i det, å får raskt avklart situasjonen.

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Nå er det jo ganske vanlig at menn sender smser og snakker litt, så kanskje hun ikke vet at du er interessert på den måten?

Send henne en invitasjon til en middag da vel :)

Skrevet

Nå vet jeg jo ingen verdens ting om denne jenta, men hvis hun er som meg og har en særdeles travel uke glemmer jeg rett og slett helt å svare på tekstmeldinger, facebook-meldinger etc. Kan fint komme på flere dager senere at jeg glemte å svare på en melding :P sier som de over her: Send henne en liten melding hvor du skriver at du gjerne vil møte henne igjen, og at du godt kunne tenke deg en rolig kaffe eller en liten middag en dag. Kanskje legge til en liten "hvis du ikke vil møte meg igjen er det helt greit, men jeg vil gjerne vite det - har tenkt mye på deg :)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...