Ella1981 Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Det slo meg at jeg har hørt et sted, at man bør be partneren til forloveren? Jeg har en god tone med kona til forloveren til min kjære, men jeg omgås ikke med henne til vanlig. Hva mener dere om det?
CathFoto Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Jeg mener at det trenger du ikke, men jeg er vant med at utdrikningslag er for nærmeste venner. 2
ainna Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Det kommer jo an på om hun kjenner bruden? og hvor godt?
Wonders Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Be henne, dette er en dag for å knytte bånd for fremtiden... Jeg er blitt bedt med slik og det er jeg veldig glad for. Ikke fordi jeg stod bruden nær der og da, men gutta er nære, og med vennemiddager, events, premierer på kino osv er det godt å starte slik. Jeg har blitt beæret slik og glemmer det aldri 5
hagegnom Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Jeg ville invitert henne om du ikke kjenner henne så godt, god anledning til å bli bedre kjent. 1
Ymra Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Jeg tenker det kommer litt an på hva slags type utdrikningslag det er snakk om. Kanskje litt mindre naturlig om det er type de 5 nærmeste venninnene på storbyweekend, enn om det er type alle damene som skal i bryllupet eller andre større varianter. Men som sagt tidligere - en hyggelig gest, og en fin måte å bli kjent på!
CathFoto Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Jeg tenker det kommer litt an på hva slags type utdrikningslag det er snakk om. Kanskje litt mindre naturlig om det er type de 5 nærmeste venninnene på storbyweekend, enn om det er type alle damene som skal i bryllupet eller andre større varianter. Men som sagt tidligere - en hyggelig gest, og en fin måte å bli kjent på! Ja, om det er sånn med masse spørsmål om sexlivet e.l. som enkelte har, da vil man kanskje ikke ha en man ikke kjenner så godt der. Ellers er jeg enig med deg og wonders.
Petalouda Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 jeg ville også invitert henne, men hun bor mer enn to hundre mil unna og jeg har aldri snakket med henne så for meg blir det unaturlig. men hadde hun bodd i nærheten hadde jeg helt klart bedt henne
Ella1981 Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2013 Takk alle sammen. Jeg er enig i at det er en hyggelig gest. Så da skal jeg sørge for en innbydelse til henne også 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå