AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Vel.. Jeg har da blitt veldig betatt av en kjekk kar som jeg har møtt et par ganger. I helgen var vi på fest sammen, og han kysset meg. Jeg ble etterhvert med en annen gjeng ut på byen, og endte på nachspiel med en av hans beste kompiser. Som jeg av en eller annen grunn greide å ende til sengs med.. Vi var begge veldig fulle, og det hele var bare rart.. Så på søndag hadde jeg "litt" fylleangst, skulle helst ha hatt den natten ugjort. Det skal sies at jeg og denne mannen som jeg har et godt øye til, ikke kjenner hverandre veldig godt, men jeg håper vi kan bli bedre kjent. Men nå er jeg redd for at det toget kanskje har gått, siden jeg greide å rote meg bort i kompisen hans? Hva mener gutta her inne, er det bare å gi opp hele greia? Vi sendte masse meldinger i går, med en flørtende undertone. Jeg lurer på om jeg bare skal fortelle ham det nå med en gang, for han kommer vel til å finne det ut ganske snart uansett..? Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327 1
Gjest Bandit Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Han kommer til å få vite det. Enten nå eller senere. Like greit å innrømme det med en gang. Mest sannsynligvis har toget gått. Jeg blander meg ikke opp i kvinner som kompiser har vært bortpå. Det blir for meg helt feil. Og jeg vet det er mange andre menn som har det på samme måten. En annen ting er at jeg ville vært skeptisk til ei som har så dårlig dømmekraft. Selv om hun var full. 12
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Bandit +1! Anonym poster: 94d92ed682daf2cc41d0dce96a3ddfe5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Han kommer til å få vite det. Enten nå eller senere. Like greit å innrømme det med en gang. Mest sannsynligvis har toget gått. Jeg blander meg ikke opp i kvinner som kompiser har vært bortpå. Det blir for meg helt feil. Og jeg vet det er mange andre menn som har det på samme måten. En annen ting er at jeg ville vært skeptisk til ei som har så dårlig dømmekraft. Selv om hun var full. Ja, jeg vet at han kommer til å vite det, så jeg vil helst at han hører det fra meg. Jeg vet jo ikke hva han tenker om meg, om han i det hele tatt er interessert. Jeg håper han er en av de (få?) som kan se forbi noe slik.. Om det hadde vært han, som hadde hatt sex med en av mine venninner, ville jeg ikke avvfeid ham av den grunn. Som sagt, så kjenner vi ikke hverandre så veldig godt, hadde vi derimot hatt "noe på gang" og datet etc, hadde saken vært helt annerledes. Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327
Perrin Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Den mannen kan du bare glemme Har store tvil på at han ønsker involvere seg videre med deg etter du ligger med en hans beste venner 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Men det må vel være lov å prøve? Si det til ham som det er, og så bare ta det derifra. Håper dere tar feil Som sagt, hadde situasjonen vært omvendt, ville jeg likevel gi ham en sjangs siden jeg liker ham så godt. Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327 1
skruf Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Du kan jo alltids prøve, det er bedre å få et evt nei enn å angre på at du ikke turde å legge alle kortene på bordet:) Men; må si meg enig med Bandit her, selv om du var full så var det ikke et sjakktrekk å rote med kompisen til han du er betatt av! Han får garantert høre det. Hadde aldri selv ville hatt en fyr som jeg har hatt noe på gang med, også har jeg fått høre at han samtidig har rotet med venninna mi. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Du kan jo alltids prøve, det er bedre å få et evt nei enn å angre på at du ikke turde å legge alle kortene på bordet:) Men; må si meg enig med Bandit her, selv om du var full så var det ikke et sjakktrekk å rote med kompisen til han du er betatt av! Han får garantert høre det. Hadde aldri selv ville hatt en fyr som jeg har hatt noe på gang med, også har jeg fått høre at han samtidig har rotet med venninna mi. Ja, det er jo derfor jeg vil fortelle ham det selv. Men som sagt, vi har ikke noe på gang (enda, men forhåpentligvis snart... ). Det er bare at jeg har et godt øye til ham. Men hvordan skal jeg ta det opp, føler det blir litt rart å bare si "du, jeg lå med xxxx i helgen, ville bare at du skulle vite det".. Forslag? Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Ser dere på samme måte med litt flørting og klining? Jeg likte en fyr, men bodde langt fra han. Flørta og klina med en som jeg senere forsto var en av hans beste venner, da var det flere måneder siden jeg hadde sett han jeg likte. Vi hadde ikke kontakt eller noe. Men jeg har ikke turt å tenke på han siden.. Har ikke trodd det er noe vits. Jeg ville ikke blitt sammen med en som har kyssa osv. en venninne av meg. Tenker flere likt, eller er det mest sex dette gjelder? Anonym poster: d8c4cfa1c26e6911fefba77cd91b3b65 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Hvor mye snakker du med han du liker? Vet ikke hvordan du bør si det jeg. Det tyder jo på dårlig dømmekraft, at du drikker mer enn du bør, og at når han er ute av syne er han også ute av sinn, og da bare tar du en annen tilgjengelig? La han vite at du virkelig har et godt øye til han, men at du ikke helt har følt at han gjengjelder.. Så at du følte det var best å prøve å ikke tenke på han e.l... Så skjedde det kleine som skjedde. Og du vet nå at du ikke vil gi deg med han du liker bare fordi du ble forvirra i helga. Jeg klina med to ulike på en fest. Likte han ene utrolig godt, men visste ikke om han gjengjeldte. Og så var vi jo ikke exclusive, så jeg gjorde ikke noe galt i den forstand. Nå når jeg har noen flere år på baken kunne jeg aldri vært interessert i èn og rota med en annen. Men jeg vet at sånt forekommer blant folk. Ikke gi opp og bare tro at han er uinteressert nå. Det verste som kan skje er jo at han sier nei til å date deg etc. Anonym poster: d8c4cfa1c26e6911fefba77cd91b3b65
skruf Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Ja, det er jo derfor jeg vil fortelle ham det selv. Men som sagt, vi har ikke noe på gang (enda, men forhåpentligvis snart... ). Det er bare at jeg har et godt øye til ham. Men hvordan skal jeg ta det opp, føler det blir litt rart å bare si "du, jeg lå med xxxx i helgen, ville bare at du skulle vite det".. Forslag? Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327 Skrev du ikke at du hadde vært på fest og kysset med han du er betatt av? I min verden så har du noe på gang med han da....... Hvordan det er best å ta det opp vet jeg ikke helt.....har ikke vært i den situasjonene selv. Det enkle er vel det beste; si til han at du er skikkelig betatt av han, men at du var på fest med XXXX, ble dritafull og tok et helt feil valg og hadde sex med YYYY. Hadde du ville hatt en fyr som du har vært betatt av og klint med på fest, som rett etterpå hadde hatt sex med venninna di??
Gjest JakeGreen Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Som jeg av en eller annen grunn greide å ende til sengs med. Haha! Dette er nydelig. Unnskyld at jeg ler, men det er alltid like morsomt å høre når jenter prøver å rasjonalisere og bortforklare hvorfor de har hatt sex og hvordan "ting bare skjedde". Søtt og komisk. Tricky situasjon uten tvil og han er nok ikke særlig glad for at du havnet til sengs med hans beste venn, men det jeg sannsynligvis ville gjort var å fortsette flørten og så kan du eventuelt fortelle han det neste gang dere er alene. Om det er hans beste venn, så vet han sannsynligvis om det allerede. Og det kan jo være at han også har lyst til å ha sex med deg, men at han nå ser på deg mer som en flørt enn forholdsmateriale. Menn er ulike på denne måten, så du finner ikke ut av det uten at du prøver. Personlig har jeg ingen problemer med promiskuøse kvinner og innleder gjerne forhold til de, men det er klart at det hadde komplisert ting om hun nettop lå med min beste venn i forhold til å innlede et seriøst forhold. Men aldri si aldri. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Hvor mye snakker du med han du liker? Vet ikke hvordan du bør si det jeg. Det tyder jo på dårlig dømmekraft, at du drikker mer enn du bør, og at når han er ute av syne er han også ute av sinn, og da bare tar du en annen tilgjengelig? La han vite at du virkelig har et godt øye til han, men at du ikke helt har følt at han gjengjelder.. Så at du følte det var best å prøve å ikke tenke på han e.l... Så skjedde det kleine som skjedde. Og du vet nå at du ikke vil gi deg med han du liker bare fordi du ble forvirra i helga. Jeg klina med to ulike på en fest. Likte han ene utrolig godt, men visste ikke om han gjengjeldte. Og så var vi jo ikke exclusive, så jeg gjorde ikke noe galt i den forstand. Nå når jeg har noen flere år på baken kunne jeg aldri vært interessert i èn og rota med en annen. Men jeg vet at sånt forekommer blant folk. Ikke gi opp og bare tro at han er uinteressert nå. Det verste som kan skje er jo at han sier nei til å date deg etc. Anonym poster: d8c4cfa1c26e6911fefba77cd91b3b65 Jeg aner ikke hva han tenker om meg, jeg har bare møtt ham et par ganger på fest. Da har vi en god tone, og nå i helgen kysset han meg. Vi skreve en del meldinger i går, og planla å møtes i løpet av påsken. Føler jeg må fortelle ham dette før vi sees igjen. Ja, jeg vil si at dømmekraften min kunne vært bedre, men gjort er gjort. Håper bare ikke dette ødelegger det som kanskje kan være mellom oss. Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 Hehe, go on and laugh.. Det er i mine øyne tragikomisk, men lite jeg får gjort med det nå. Selvfølgelig kan det ikke bortforklares, men jeg skulle gjerne hatt det ugjort. Godt mulig han vet det allerede, men jeg vil uansett snakke med ham om det. Ja, han kysset meg på festen, men det vil ikke si at vi har noe på gang allerede, vi kjenner som sagt ikke hverandre så godt. Men fikk inntrykk av at han liker meg. Håper bare det ikke endrer seg når han får vite min lille hemmelighet :omg: Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327
Ferny Skrevet 18. mars 2013 #15 Skrevet 18. mars 2013 Hvor gamle er dere egentlig? Kommer også kanskje litt an på "kulturen" for å ha vært bortpå samme person i gjengen. For noen er dette vanlig har jeg inntrykk av. Det kjipe er vel uansett om han tror du ikke er gira siden du hoppet på kompisen. Så best å forklare vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #16 Skrevet 18. mars 2013 La det gå, du. For oss gutter flest er det lite aktuelt å være bortpå samme dame som kompiser har vært. Hvis så er det uansett bare for moro, og aldri for noe seriøst. På den ene siden har du gode gamle "bro code", men den betyr neppe så mye her. Problemet er mer det faktum at jeg ikke vil være andremann i gjengen på en og samme jente. Kanskje kanskje for en ONS, men når en kompis har vært borti henne en hvilken som helst kveld er det det forholdet jeg også får til jenta. Det er det bare å kritisere som tåpelig så mye en vil, poenget er at det er utbredt blant gutter. I alle tilfeller vil han du "bare tilfeldig havnet til sengs med" la han du er betatt av få høre det hvis det blir noe mellom dere. Skikkelig også. Såpass at han antagelig vil avfeie det som "Neinei, bare kødder med henne" uansett hva han egentlig tenkte og følte om det. Ikke fordi kompisen mener noe vondt med det, men fordi det er nøyaktig SÅ utenkelig at han du er betatt av skulle mene det samme når han visste om dette. Opplevd noe av det samme selv, bare fra andre siden. Søt jente, ble mer og mer kjent, men viste seg at hun hadde ligget med en kompis av meg. Vips, adjø. Det er jo irrasjonelt og tullete, men jeg hadde ikke falt for henne likevel om jeg fikk vite sånt, og da svinner sjansene for noen flørt (eller mer). Så ja, jeg ville bare latt det gå. Hadde du vært tilstrekkelig betatt hadde du ikke endt til sengs med kompisen, så det er ikke snakk om å "kjempe for den store kjærligheten" heller. Anonym poster: bfe7c93f3ae5839065d8da5b4c1e2942 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #17 Skrevet 18. mars 2013 Hvor gamle er dere egentlig? Kommer også kanskje litt an på "kulturen" for å ha vært bortpå samme person i gjengen. For noen er dette vanlig har jeg inntrykk av. Det kjipe er vel uansett om han tror du ikke er gira siden du hoppet på kompisen. Så best å forklare vil jeg tro. Vi er begge 26 år. Vet at de er en stor kompisgjeng, hvor flere av dem har drevet på med samme dame (ikke samtidig), men aner ikke hvordan han stiller seg til det. Vil fortelle ham det, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #18 Skrevet 18. mars 2013 La det gå, du. For oss gutter flest er det lite aktuelt å være bortpå samme dame som kompiser har vært. Hvis så er det uansett bare for moro, og aldri for noe seriøst. På den ene siden har du gode gamle "bro code", men den betyr neppe så mye her. Problemet er mer det faktum at jeg ikke vil være andremann i gjengen på en og samme jente. Kanskje kanskje for en ONS, men når en kompis har vært borti henne en hvilken som helst kveld er det det forholdet jeg også får til jenta. Det er det bare å kritisere som tåpelig så mye en vil, poenget er at det er utbredt blant gutter. I alle tilfeller vil han du "bare tilfeldig havnet til sengs med" la han du er betatt av få høre det hvis det blir noe mellom dere. Skikkelig også. Såpass at han antagelig vil avfeie det som "Neinei, bare kødder med henne" uansett hva han egentlig tenkte og følte om det. Ikke fordi kompisen mener noe vondt med det, men fordi det er nøyaktig SÅ utenkelig at han du er betatt av skulle mene det samme når han visste om dette. Opplevd noe av det samme selv, bare fra andre siden. Søt jente, ble mer og mer kjent, men viste seg at hun hadde ligget med en kompis av meg. Vips, adjø. Det er jo irrasjonelt og tullete, men jeg hadde ikke falt for henne likevel om jeg fikk vite sånt, og da svinner sjansene for noen flørt (eller mer). Så ja, jeg ville bare latt det gå. Hadde du vært tilstrekkelig betatt hadde du ikke endt til sengs med kompisen, så det er ikke snakk om å "kjempe for den store kjærligheten" heller. Anonym poster: bfe7c93f3ae5839065d8da5b4c1e2942 Bro code? Du har sikkert et poeng, men før jeg "lar det gå", vil jeg gi det en sjangs. Fortelle ham om hva som skjedde i helgen, om hva jeg tenker om ham, og så får han ta det derfra. Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #19 Skrevet 18. mars 2013 Mange tenker som AB#16. Men mange tenker helt annerledes, som Ferny er inne på. Så jeg synes du bør sjekke hva akkurat denne fyren tenker, TS! Jeg kjenner til en gjeng av gutter og jenter som holder sammen som venner hele tiden. Men hvem av de som er kjærester varierer. De fleste har vært bortpå minst to-tre innad i gjengen. Noen har barn til og med, så det blir stebarn, halvsøsken osv. Men de har ingen problemer med det. Anonym poster: d8c4cfa1c26e6911fefba77cd91b3b65
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #20 Skrevet 18. mars 2013 Mange tenker som AB#16. Men mange tenker helt annerledes, som Ferny er inne på. Så jeg synes du bør sjekke hva akkurat denne fyren tenker, TS! Jeg kjenner til en gjeng av gutter og jenter som holder sammen som venner hele tiden. Men hvem av de som er kjærester varierer. De fleste har vært bortpå minst to-tre innad i gjengen. Noen har barn til og med, så det blir stebarn, halvsøsken osv. Men de har ingen problemer med det. Anonym poster: d8c4cfa1c26e6911fefba77cd91b3b65 Ja, jeg mener det blir feil å dra alle over en kam, å bare glemme hele greia uten at jeg har prøvd i alle fall.. Som tidligere nevnt, så hadde jeg ikke hatt problem med dette dersom situsasjonen var omvendt. Anonym poster: b1f8bcce128dbd9be3bdb505b6db8327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå