Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei jeg har tenkt å gjøre det slutt med dama nå og jeg vet det kommer til å gå til helvete, men jeg føler det er på tide å gå vidre , men det skjønner ikke henne.

Hun er ¨besat¨¨av meg og vil ikke gi slipp på meg er det smarteste da bare å slette henne far alt å bare glemme henen fordi henne blir for mye bry? og har dårlig samitgighet fordi jeg har følser for en annen og førtet med henne også. er det noen som har noen bar råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Koker vel ned til hvor lenge dere har vært sammen og hvor seriøst deres forhold er.

Er det et enkelt forhold der dere har hver deres kåk, økonomi, lån etc står du fritt til fokusere på hvordan det passer deg best å gjøre det slutt. Det er trossalt slutt, og du har da kun ansvar for deg.

Er forholdet mer komplisert med barn, felles kåk, lån og en liten pygmegris må man planlegge bedre, eventuelt ta seg en prat hvor det blir klart at forholdet er over og ting må ordnes.

Endret av p1ngv1n
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er såpass ung at jeg bor hjemme og ikke har flyttet inn enda så er bare null stress for meg, men er bare skyldfølsen som tar for mye på meg fordi jeg kjenner henne såpass godt at henne trenegr meg, men jeg vil vidre og prøve på noe nytt og mye bedre (en bra framtid)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er såpass ung at jeg bor hjemme og ikke har flyttet inn enda så er bare null stress for meg, men er bare skyldfølsen som tar for mye på meg fordi jeg kjenner henne såpass godt at henne trenegr meg, men jeg vil vidre og prøve på noe nytt og mye bedre (en bra framtid)

Hun fortjener at du setter deg ned med henne, gir henne en skikkelig forklaring og gjør ditt beste for at opplevelsen skal bli minst mulig smertefull for henne. Å bare slette henne fra fb og unngå å svare henne, vil gjøre at hun kommer til å gå rundt og lete etter svar i lang tid..

Ha litt ryggrad og gjør det som en skikkelig mann! Og unngå å si at du har følelser for en annen..

Anonym poster: f1ac1aa63653a192e011fbf13ffc0904

Gjest Gjest
Skrevet

Joda, men det blir ille når henne kommer til å ringe familien og sikkert mase på dem det blir så feil føler jeg også siden henne forstår sikkert ikke hvorfor og derfor blri det så slitsomt. jeg takler dette enkelt fordi jeg vil jo bare vidre.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Det er litt uklart for meg om du har gjort det slutt eller om du har tenkt å gjøre det slutt? Du skylder henne hvertfall å gjøre det slutt på en anstendig måte,sette deg ned med henne og forklare at du ikke vil mer.Å slutte å svare på kontakt og slette henne fra f.eks facebook og slikt er utrolig dårlig gjort mot noen.

AnonymBruker
Skrevet

er du voksen nok til å være i et forhold må du ha baller nok til å slå opp på en ok måte. Det er jo alltid vondt å slå opp , men du skylder henne jo såpass mye at du tar en prat med henne om det.

Hvis du bare blokker henne uten noe vil du også veldig rask få rykte på deg som drittsekk

Anonym poster: 85806d2669423947a546c73fa0d450bb

Gjest Gjest
Skrevet

skal gjøre det slutt, men hvis jeg gjør det blir jeg mast ned på facebook og på mobilen så da må jeg nok bare blockere henne, men det som er ille er at henne kommer til å ta kontakt med familien min også...

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Du får prøve å gjøre praten så grundig som mulig slik at hun virkelig skjønner at det er slutt og gi henne et par uker med "masing" før du gir beskjed om at det nok. Etter det kan du blokkere henne hvis hun ikke gir deg fred.

Gjest Sunheart
Skrevet

Hun fortjener at du setter deg ned med henne, gir henne en skikkelig forklaring og gjør ditt beste for at opplevelsen skal bli minst mulig smertefull for henne. Å bare slette henne fra fb og unngå å svare henne, vil gjøre at hun kommer til å gå rundt og lete etter svar i lang tid..

Ha litt ryggrad og gjør det som en skikkelig mann! Og unngå å si at du har følelser for en annen..

Anonym poster: f1ac1aa63653a192e011fbf13ffc0904

This!
Gjest Sunheart
Skrevet

Gjør det slutt på en ordentlig måte, men gir hun seg ikke, så blokker henne på FB og ellers. Sperr mobilen din fra anrop og meldinger fra hennes nr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...