AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Lang historikk med at jeg er sjalu på hans deilige venninne som han skriver på kanten mld med.. Fersker han (altså snoker) i å sende en mld der han skriver at hun synes hun er deilig, og dette resulterer da i at han skal kutte kontakt med hun (ref: hans eget utsagn). Jeg går rundt og har en magefølelse på at han ikke følger dette. Får tak i samtaleutskrift på mobilen hans og den viser at han over de siste 14 dager har ringt hun 4 ganger og sendt 2 sms, i tillegg har han tlf på jobben han kan ringe fra samt hans egen fasttelefon som jeg ikke har oversikt over. Vi skal liksom flytte sammen nå snart, vi er godt voksen og har barn. Hva skal jeg gjøre med dette? Klarer ikke å stole på han og det viser seg jo at jeg har rett.. Anonym poster: 8463b839c46ac44cc095a337880372d1
Quijote Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Du kan ikke kreve at han ikke skal ha kontakt med venninnen sin. Du kan si hva du ønsker, men han velger selv om han vil følge det. Dersom det er et stort problem for deg, må du vurdere om det er nok tillit i forholdet til at dette vil fungere for deg i lengden. Og vet du hva? Du kan ikke sjekke kjærestens telefonutskrifter. Det er råttent gjort. Selv om det bekrefter mistankene dine. Grunnleggende bør det være så mye tillit i et forhold at du ikke har behov for å sjekke hva han holder på med, og når det ikke er det bør du finne ut hva du virkelig vil. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Hvis han ikke respekterer deg nok til å kutte kontakten med en han flørter med, så bør du revurdere å flytte ilag. Hadde dette vært en vanlig venninne så hadde du ikke hatt rett til å klage, men å drive å flørt med andre damer bak ryggen din når du har sagt du ikke liker det, er ikke okay. Anonym poster: dec97b65970de333ebb2e262862b1267 3
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Siden du driver og snoker fortjener han å ha kontakt med den her venninnen. 1
olof Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Du kan ikke kreve at han ikke skal ha kontakt med venninnen sin. Du kan si hva du ønsker, men han velger selv om han vil følge det. Dersom det er et stort problem for deg, må du vurdere om det er nok tillit i forholdet til at dette vil fungere for deg i lengden. Og vet du hva? Du kan ikke sjekke kjærestens telefonutskrifter. Det er råttent gjort. Selv om det bekrefter mistankene dine. Grunnleggende bør det være så mye tillit i et forhold at du ikke har behov for å sjekke hva han holder på med, og når det ikke er det bør du finne ut hva du virkelig vil. Enig! Man skal ikke sjekke telefon utskrifter.. Man må da kunne stole på den man er sammen med? Hvis ikke er det jo bare å revurdere å flytte sammen og hoppe av karusellen..
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Dump han. Tviler på at han greier å holde fingrene fra fatet, så lenge hun har utseendet med seg.. Anonym poster: 4bcfc1373301b1b474fbb50fd2e84f87
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Det er ikke en venninne, det er et "ragg" som dem sier i sverige, og gitt anledning så vil han ha sex med henne. La være å flytte sammen!
Gjest Ts Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Det føles som en stor krise dette her. Men jeg har samtidig gått langt over streken ang snoking..dog vet han at jeg har snoket før. Klarer ikke å finne tillit, og finner alltid noe dritt.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Æsj, hadde vært veldig forsiktig hvis jeg var deg. Tillit er det viktigste i et forhold, og det er utrolig slitsomt å gå sånn og lure på om han forteller sannheten eller ikke. Selvfølgelig er det ikke bra å snoke som du gjør, men når du har opplevd så mange ganger at han lyver, så skjønner jeg godt at du tyr til den utveien. Du må nesten bare ta et oppgjør me han der du forlanger alle korta på bordet, eller ingenting. Kanskje han kommer til å bli sint for at du snoka, men kan du tilgi meldingene hans, så bør han kunne tilgi det! Men er det sånn at du ikke tror du kommer til å kunne stole på han igjen, så ville jeg revurdere hele forholdet.. Anonym poster: eaf2063d03656072aac545a944f905c6 1
Gjest celine Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Lang historikk på sjalusi, snoking på telefon og spekulasjoner om han også kontakter venninnen på hus- og jobbtelefon? Seriøst? Ikke rart at denne fyren trenger en flukt fra virkeligheten.. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Lang historikk på sjalusi, snoking på telefon og spekulasjoner om han også kontakter venninnen på hus- og jobbtelefon? Seriøst? Ikke rart at denne fyren trenger en flukt fra virkeligheten.. Lang historikk fordi jeg alltid har funnet noe: "du er deilig, gratulerer med dagen min "hyggelige" ("moderert ordbruk")venninne, prating om sex etc etc. Er dette flukt som skal være greit? Anonym poster: 8463b839c46ac44cc095a337880372d1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Æsj, hadde vært veldig forsiktig hvis jeg var deg. Tillit er det viktigste i et forhold, og det er utrolig slitsomt å gå sånn og lure på om han forteller sannheten eller ikke. Selvfølgelig er det ikke bra å snoke som du gjør, men når du har opplevd så mange ganger at han lyver, så skjønner jeg godt at du tyr til den utveien. Du må nesten bare ta et oppgjør me han der du forlanger alle korta på bordet, eller ingenting. Kanskje han kommer til å bli sint for at du snoka, men kan du tilgi meldingene hans, så bør han kunne tilgi det! Men er det sånn at du ikke tror du kommer til å kunne stole på han igjen, så ville jeg revurdere hele forholdet.. Anonym poster: eaf2063d03656072aac545a944f905c6 Jeg har jo tatt et oppgjør der han da lovte å ikke ha mer kontakt. Dette er n`te gang jeg tar opp temaet "denne venninnen", og håpte vel at det denne gangen skulle være hold i det han sa og lovte. Anonym poster: 8463b839c46ac44cc095a337880372d1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har jo tatt et oppgjør der han da lovte å ikke ha mer kontakt. Dette er n`te gang jeg tar opp temaet "denne venninnen", og håpte vel at det denne gangen skulle være hold i det han sa og lovte. Anonym poster: 8463b839c46ac44cc095a337880372d1 Da tror jeg rett og slett jeg hadde backa ut.. Anonym poster: eaf2063d03656072aac545a944f905c6 1
Gjest celine Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 Lang historikk fordi jeg alltid har funnet noe: "du er deilig, gratulerer med dagen min "hyggelige" ("moderert ordbruk")venninne, prating om sex etc etc. Er dette flukt som skal være greit? Anonym poster: 8463b839c46ac44cc095a337880372d1 Det er en flukt jeg kan skjønne. Sjalusi og mistenkeliggjøring er vel ikke momenter som virker samlende i et forhold.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #15 Skrevet 18. mars 2013 Det er en flukt jeg kan skjønne. Sjalusi og mistenkeliggjøring er vel ikke momenter som virker samlende i et forhold.. Og jeg har ikke vært mistenksom uten grunn føler jeg da...og nå lover han noe han ikke klarer å holde, fører meg bak lyset. Der går jeg rundt som en idiot mens han lurer og lusker bak ryggen min med denne spesielt hyggelige venninnen. Anonym poster: 8463b839c46ac44cc095a337880372d1 1
Gjest celine Skrevet 18. mars 2013 #16 Skrevet 18. mars 2013 Og jeg har ikke vært mistenksom uten grunn føler jeg da...og nå lover han noe han ikke klarer å holde, fører meg bak lyset. Der går jeg rundt som en idiot mens han lurer og lusker bak ryggen min med denne spesielt hyggelige venninnen. Anonym poster: 8463b839c46ac44cc095a337880372d1 Isåfall skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du beholder ham Så lenge du godtar hans flørting med denne venninnen, kommer han til å holde på - med påskudd av din sjalusi og snoking. 2
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2013 #17 Skrevet 18. mars 2013 hadde det slik selv. Jeg bad han ikke kutte henne ut men innlemme meg i deres vennskap. Han sa han kuttet henne fordi det ikke var verdt å gjøre meg utrygg. 15 år etter skal jeg låne mobilen hans og der dukker en sms opp, hvor han spør om hun liker hotellet han har bestilt til dem, skriver jenta mi ol. Så snok i vei du, du finner jo noe hele tiden. Og grunnen til at man snoker er magefølelsen. Men helt ærlig, med bakgrunn i det jeg vet fra min historie, så klarer de ikke holde fingeren vekk. De finner bare andre måte å holde kontakten på og lyver så det renner av dem. Merkelig at den andre kvinnen vil være med på disse greiene, når han underveis giftet seg og fikk barn med meg. Skal si at hun gikk in og ut av flere forhold og fikk barn. Tenk deg godt om. Det er tydelig at han klarer å lyve for deg uten skrupler, og at kontakten(sexen) det er med denne venninnen er viktigere enn deg.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2013 #18 Skrevet 18. mars 2013 Det er forskjell på om oppførselen hans ledet til din sjalusi, eller omvendt. Du vil nok aldri kunne stole på han, uansett med grunn eller ikke. Det kommer til å gnage i deg i hvert fall en stund. Jeg ville nok revurdert et forhold med en som ikke klarer å gi meg den tryggheten som er nødvendig for at tillit skal bygges. Tenk på deg selv.
Strikkemamma Skrevet 18. mars 2013 #19 Skrevet 18. mars 2013 Lang historikk på sjalusi, snoking på telefon og spekulasjoner om han også kontakter venninnen på hus- og jobbtelefon? Seriøst? Ikke rart at denne fyren trenger en flukt fra virkeligheten.. For meg virker det ikke som om TS er den som har startet dette her. Han flukter ikke fra virkeligheten og flørter med andre fordi hun snoker. Hun snoker fordi han flørter med andre! 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #20 Skrevet 18. mars 2013 For meg virker det ikke som om TS er den som har startet dette her. Han flukter ikke fra virkeligheten og flørter med andre fordi hun snoker. Hun snoker fordi han flørter med andre! Ts her: ja det er slik det er. Jeg har ikke "presset" han til flørting. Anonym poster: 8463b839c46ac44cc095a337880372d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå