AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har kjøpt ett over internett, men jeg synes det er litt stivt. Det har en bøyelig/formelig kant og er kanskje litt annerledes enn jeg trodde. Skal det være sånn, eller har jeg bare kjøpt et rart slør? Jeg har trodd slør var silkemyke, men det er kanskje meningen at de skal ha en sånn "ramme" og ha litt hold? Link gjerne til deres slør, hvis mulig. Anonym poster: 72b580a260e9dc3d34ce3c17c3f51de9
Gjest lisha Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 mitt også er stivt! så jeg må dampe det for å få vekk brettekantene.. jeg kjøpte et billig slør, bare for å se om jeg ville bruke slør eller ikke - så har igrunn bare tenkt at stivheten er deretter..Hade jeg kjøpt et dyrt, ekslusivt slør, så kanksje det hadde hatt en litt annen sammensetning og dermed vært mykere
Gjest Kiara! Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Mitt er mykt, langt og dyrt. En herlig samensetning. Et tips er kanskje å bestille et chiffon slør som kan føles mykere. Men det må ha litt tekstur for at det skal ligge pent innbiller jeg meg.
Petalouda Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 mitt er dyrt, kort og stivt. det kommer an på hva de er laget av. anbefaler å vaske de i mildt milovann, og dampe dem lett.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Tyllslør er stive, chiffonslør er myke. Brudetyll er litt mykere enn vanlig tyll, og syntetisk chiffon er tyngre enn silkechiffon. Det lønner seg å kjøpe noe man har tatt i for å få det man er ute etter. Anonym poster: 76ece601e51d3365634f2e0272987c2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå