AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Jeg og mannen min har vært sammen i 5 år, vi er i tyveårene og lever et vanlig A4 liv med unge (5 Mnd) bikkje, hus og stasjonsvogn. Jeg kan være ganske masete og sutrete av og til. Hisser meg fort opp over småting. De siste månedene har mannen min begynt å "straffe" meg når jeg blir masete og grinete uten grunn. Han legger meg over fanget, drar ned bukse og truse og riser meg (jeg har fortalt han for rundt 2 år siden at jeg tenner på dette) første gangen ble jeg helt sjokkert. - og vanvittig opphisset. Han har aldri tatt på fitta osv mens han har gitt meg ris, bare "gjort seg ferdig" og dratt på meg trusa igjen. Etterpå føler jeg meg så glad og avslappet. Akkurat som om det hjelper på stressnivået mitt - småkranglingen er glemt. Det er ikke seksuelt der og da, selvom vi begge liker det. Vi har aldri hatt sex rett etter dette, men når kvelden kommer og dette har skjedd samme dag, har jeg veldig lyst på han! Må si at han absolutt ikke er voldelig og han er ikke en sånn drittsekk som forventer at jeg skal gjøre alt av husarbeid osv. Er det flere som gjør noe lignende hjemme? Som ikke bare bruker spanking når de har sex? Hvordan er det hos dere? Har det skadet forholdet på noen måte? Anonym poster: a91704db7bd3049d424291006173e6db
Alice123 Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har vært i et BDSMforhold som har vært 24/7. Veldig kort forklart, så hadde jeg regler jeg måtte følge, partneren min hadde siste ord i alt, jeg måtte adlyde henne i det hun sa, spørre om lov om jeg skulle noe. Om jeg ikke adlød eller oppførte meg korrekt ble jeg straffet. Ønsker ikke å utbrodere for mye her da dette også var hennes samliv og hun ønsker nødvendigvis ikke detaljene smurt over nettet, men send gjerne PM om du lurer på noe
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har vært i et BDSMforhold som har vært 24/7. Veldig kort forklart, så hadde jeg regler jeg måtte følge, partneren min hadde siste ord i alt, jeg måtte adlyde henne i det hun sa, spørre om lov om jeg skulle noe. Om jeg ikke adlød eller oppførte meg korrekt ble jeg straffet. Ønsker ikke å utbrodere for mye her da dette også var hennes samliv og hun ønsker nødvendigvis ikke detaljene smurt over nettet, men send gjerne PM om du lurer på noe Jeg fikk så lyst til å rise deg nå... Anonym poster: d42ce3d51cc7ffe4283d5e8cbca82d5c 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Så lenge du får noe positivt ut av det, og ikke føler deg undertrykket eller dårlig behandlet så er det vel greit ? Det er ikke seksuelt der og da , men har seksuelle undertoner som muligens slår ut senere ? Høres flott ut Anonym poster: 61326c2b68cb42dcabe48d48394333a5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Jeg og mannen min har vært sammen i 5 år, vi er i tyveårene og lever et vanlig A4 liv med unge (5 Mnd) bikkje, hus og stasjonsvogn. Jeg kan være ganske masete og sutrete av og til. Hisser meg fort opp over småting. De siste månedene har mannen min begynt å "straffe" meg når jeg blir masete og grinete uten grunn. Han legger meg over fanget, drar ned bukse og truse og riser meg (jeg har fortalt han for rundt 2 år siden at jeg tenner på dette) første gangen ble jeg helt sjokkert. - og vanvittig opphisset. Han har aldri tatt på fitta osv mens han har gitt meg ris, bare "gjort seg ferdig" og dratt på meg trusa igjen. Etterpå føler jeg meg så glad og avslappet. Akkurat som om det hjelper på stressnivået mitt - småkranglingen er glemt. Det er ikke seksuelt der og da, selvom vi begge liker det. Vi har aldri hatt sex rett etter dette, men når kvelden kommer og dette har skjedd samme dag, har jeg veldig lyst på han! Må si at han absolutt ikke er voldelig og han er ikke en sånn drittsekk som forventer at jeg skal gjøre alt av husarbeid osv. Er det flere som gjør noe lignende hjemme? Som ikke bare bruker spanking når de har sex? Hvordan er det hos dere? Har det skadet forholdet på noen måte? Anonym poster: a91704db7bd3049d424291006173e6db Åååå nå fikk du meg til å savne ekteskapet mitt! Vi hadde det sånn en periode. Jeg likte at han var dominant og han var på ingen måte nedtrykkende, nedlatende eller slem. Men sånn som jeg tenker menn skal være; det sterke kjønn. Den som bestemmer mest. Jeg hadde mine egne meninger og det var helt i orden. Men om jeg gjorde ting som forsurna hverdagen, ikke hadde huset i orden, gjorde noe som kunne være farlig for meg eller familien eller ikke passet på helsen vanket det straff. Savner det. Og tror mange ekteskap hadde trengt det (selv om vårt ikke holdt). Tipser om nettsiden takeninhand.com Mye utbredt i USA, her i Norge er det nok tabu. Anonym poster: ab13c4b8103b9b8c01bb16222988e498
Alice123 Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Jeg fikk så lyst til å rise deg nå... Anonym poster: d42ce3d51cc7ffe4283d5e8cbca82d5c Kjente det litt på kroppen da jeg skrev det svaret, at jeg savner det
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Kjente det litt på kroppen da jeg skrev det svaret, at jeg savner det Kom hit da...så skal du få som fortjent.. Anonym poster: d42ce3d51cc7ffe4283d5e8cbca82d5c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Gjør som du føler for, det høres jo bare sunt ut Kanskje bare passe på at barnet ikke får med seg så mye.. Greit det er lite nå, men små gryter har også ører. Anonym poster: e6e4689e84a5813545c8e3d43b641924 1
Alice123 Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Kom hit da...så skal du få som fortjent.. Anonym poster: d42ce3d51cc7ffe4283d5e8cbca82d5c Lykkelig gift her, men takk for tilbudet
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Jeg og mannen min har vært sammen i 5 år, vi er i tyveårene og lever et vanlig A4 liv med unge (5 Mnd) bikkje, hus og stasjonsvogn. Jeg kan være ganske masete og sutrete av og til. Hisser meg fort opp over småting. De siste månedene har mannen min begynt å "straffe" meg når jeg blir masete og grinete uten grunn. Han legger meg over fanget, drar ned bukse og truse og riser meg (jeg har fortalt han for rundt 2 år siden at jeg tenner på dette) første gangen ble jeg helt sjokkert. - og vanvittig opphisset. Han har aldri tatt på fitta osv mens han har gitt meg ris, bare "gjort seg ferdig" og dratt på meg trusa igjen. Etterpå føler jeg meg så glad og avslappet. Akkurat som om det hjelper på stressnivået mitt - småkranglingen er glemt. Det er ikke seksuelt der og da, selvom vi begge liker det. Vi har aldri hatt sex rett etter dette, men når kvelden kommer og dette har skjedd samme dag, har jeg veldig lyst på han! Må si at han absolutt ikke er voldelig og han er ikke en sånn drittsekk som forventer at jeg skal gjøre alt av husarbeid osv. Er det flere som gjør noe lignende hjemme? Som ikke bare bruker spanking når de har sex? Hvordan er det hos dere? Har det skadet forholdet på noen måte? Anonym poster: a91704db7bd3049d424291006173e6db Er du sammen med Christian Grey? Anonym poster: 670b9fcbedaf37b42334b6654acc712f 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Jeg tenker at det er greit og spennende (for de av oss som liker det) så lenge man i grunnen er likeverdige. Det må altså være ditt valg å gi han makt til å gjøre det. Og det er lurt å ha avtalt noe du kan gjøre/si som stopper det øyeblikkelig. Fordi (selv om det ikke er veldig intenst det du forteller om) så kan du oppleve dager du er sårbar og hvor det kan være veldig ødeleggende om du ikke klarer å formidle at han må stoppe NÅ. Det er i alle fall min erfaring. Anonym poster: 8f865fc34a56d03482f8f85faa0ba262
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Hadde min mann prøvd å "legge meg over knea" for å rise meg hadde jeg detti i bakken av latter. Om han i det hele tatt fikk mjuklet meg over knea. Interessant og bra at dette fungerer som en avstresser for deg. Det hadde det vel vært for meg og, hadde ledd i timesvis. Kansje vi skal prøve Anonym poster: 8eb0eda1f80c61230ef3ae2dc8576f3b 2
Frøya a'2012 Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Så lenge du har gjitt han denne "makten", og han bruker den konstruktift, uten å utnytte det, er det ingenting galt i dette:) -slik som du forklarer det, virker det kun som det beriker forholdet, og har positiv innvirkning. #jeg blir altid glad når mennesker og par finner fram til løsninger som fungerer og optimaliserer livskvaliteten# 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 Kjenner meg veldig igjen her, er i et forhold som holder på å utvikle seg i retning av 24/7 bdsm. Jeg føler også at det å bli straffet er en fantastisk avspenner og at det balanserer meg ut, på en måte. Har også merket at det hjelper oss til å få ting opp i dagen, gjennom samtalene vi har etter straffen er utført. Jeg har hatt flere gode forhold tidligere, men dette har tatt ting til et helt nytt nivå mtp kommunikasjon og nærhet. Kunne skrevet langt om dette, men altså - kun positive erfaringer her! Jeg og mannen min har vært sammen i 5 år, vi er i tyveårene og lever et vanlig A4 liv med unge (5 Mnd) bikkje, hus og stasjonsvogn. Jeg kan være ganske masete og sutrete av og til. Hisser meg fort opp over småting. De siste månedene har mannen min begynt å "straffe" meg når jeg blir masete og grinete uten grunn. Han legger meg over fanget, drar ned bukse og truse og riser meg (jeg har fortalt han for rundt 2 år siden at jeg tenner på dette) første gangen ble jeg helt sjokkert. - og vanvittig opphisset. Han har aldri tatt på fitta osv mens han har gitt meg ris, bare "gjort seg ferdig" og dratt på meg trusa igjen. Etterpå føler jeg meg så glad og avslappet. Akkurat som om det hjelper på stressnivået mitt - småkranglingen er glemt. Det er ikke seksuelt der og da, selvom vi begge liker det. Vi har aldri hatt sex rett etter dette, men når kvelden kommer og dette har skjedd samme dag, har jeg veldig lyst på han! Må si at han absolutt ikke er voldelig og han er ikke en sånn drittsekk som forventer at jeg skal gjøre alt av husarbeid osv. Er det flere som gjør noe lignende hjemme? Som ikke bare bruker spanking når de har sex? Hvordan er det hos dere? Har det skadet forholdet på noen måte? Anonym poster: a91704db7bd3049d424291006173e6db Anonym poster: 89ff309390956f4764da3ffbad302a5f
Gjest Coolaid Skrevet 18. mars 2013 #15 Skrevet 18. mars 2013 Åååå nå fikk du meg til å savne ekteskapet mitt! Vi hadde det sånn en periode. Jeg likte at han var dominant og han var på ingen måte nedtrykkende, nedlatende eller slem. Men sånn som jeg tenker menn skal være; det sterke kjønn. Den som bestemmer mest. Jeg hadde mine egne meninger og det var helt i orden. Men om jeg gjorde ting som forsurna hverdagen, ikke hadde huset i orden, gjorde noe som kunne være farlig for meg eller familien eller ikke passet på helsen vanket det straff. Savner det. Og tror mange ekteskap hadde trengt det (selv om vårt ikke holdt). Tipser om nettsiden takeninhand.com Mye utbredt i USA, her i Norge er det nok tabu. Anonym poster: ab13c4b8103b9b8c01bb16222988e498 Jeg har vært innom takeninhand.com og må si jeg har sansen Det kunne virkelig vært berikende for vårt forhold - for oss begge altså For meg er ikke dette bare seksuelt, men det handler om å "la menn være menn" - Anonym poster, kan du svare på spørsmål ? send meg et pm ?, har så lyst å lære mer, og ble skikkelig inspirert av ditt tidligere forhold - om du ikke vil svare er det selvfølgelig helt greit
Gjest Naria Skrevet 18. mars 2013 #16 Skrevet 18. mars 2013 Beklager om jeg avsporer, men jeg har aldri før hørt om 24/7 BDSM. Hvordan fungerer dette egentlig? Skjønner jo at dette vil varierer fra forhold til forhold, men om noen kunne gitt en kort forklaring. Og hvordan blir det når man er ute sammen med andre, venner og familie? 1
Alice123 Skrevet 19. mars 2013 #17 Skrevet 19. mars 2013 Beklager om jeg avsporer, men jeg har aldri før hørt om 24/7 BDSM. Hvordan fungerer dette egentlig? Skjønner jo at dette vil varierer fra forhold til forhold, men om noen kunne gitt en kort forklaring. Og hvordan blir det når man er ute sammen med andre, venner og familie? Veldig kort forklart, så hadde jeg regler jeg måtte følge, partneren min hadde siste ord i alt, jeg måtte adlyde henne i det hun sa, spørre om lov om jeg skulle noe. Om jeg ikke adlød eller oppførte meg korrekt ble jeg straffet. Sammen med venner og familie holdt vi det dempet. Det var jo ikke slik at hunn bare MÅTTE fysisk straffe meg foran min mor Om vi skulle ut sammen og møte venner og familie, så gjaldt de samme reglene som ellers, men om jeg fucked opp, så tok vi det (straffen) hjemme. Vi kjente hverandre svært godt, og selv om hun ikke sa noe, så forsto jeg signalene hun sendte ut, og motsatt (selv om ingen andre forsto dem). Det var et forhold basert på kjærlighet og likeverd. 1
Gjest Koala Skrevet 28. mars 2013 #18 Skrevet 28. mars 2013 Er dette snakk om ris som straff eller som en del av noe seksuellt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå