AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 En fyr jeg kjenner, er en skikkelig flørtepus. Han flørter med "alt og alle" (ihvertfall de han tenker er søte/pene/sexy...), og vet man ikke hvordan han holder på, kan man jo faktisk risikere å ta han seriøst. Han flørter også med meg, og jeg har latt meg rive med. Vi har visst om hverandre i noen år nå, men det er først det siste halve året som han har begynt å flørte med meg. Både når vi møtes, og via sms. Som sagt, jeg vet at han er veldig "jentegal" og at han ikke nøler med å fortelle ei jente hva han tenker om henne. I positiv forstand, selvfølgelig. Jeg hater meg selv for å tenke slik, men kan det være at etter som han ikke gir seg med flørtingen og tar kontakt på eget initiativ, faktisk LIKER meg, og ikke bare ser på meg som ei i en lang rekke? At jeg på en måte er hakket over alle de andre han flørter med? Gutter, hadde dere fortsatt å flørte med ei jente dersom dere egentlig var totalt uinteressert i henne? Anonym poster: 685c5e23696ebb2dcb7185cef094770f
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Jepp. Flørting er gøy, så det igger ikke alltid noe mer en morro bak det. Anonym poster: 68f8cdd56d526a9e3b4a5783a7209cdb
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Jepp. Flørting er gøy, så det igger ikke alltid noe mer en morro bak det. Anonym poster: 68f8cdd56d526a9e3b4a5783a7209cdb Joda, flørting er gøy. Inntil et visst punkt hvor man må velge å avslutte eller ta skrittet videre. Etter en litt "død" periode hadde jeg bestemt meg for at nok var nok, og prøvde å glemme ham. Tok kontakt i forbindelse med "business", på en profesjonell måte, og da fortsatte han der han slapp sist. Eller, han tok vel forsåvidt steget videre. Nå sier han rett ut at han vil ha meg til sengs... Anonym poster: 685c5e23696ebb2dcb7185cef094770f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå