Avalon Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 En sang jeg lenge har lurt på om noen kanskje husker, jeg husker selv fint lite.. Husker ikke helt når den er fra, enten sent 90tallet eller begynnelsen av 00tallet. Tror kisen var et one hit wonder, i allefall i norge. Det er altså en mann, og jeg tror han sang på portugisisk eller noe sånn. En kjærlighetssang troor jeg. Og nei, det er ikke han portugisisk som hadde den fæle sommerhitten for 1-2år siden.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Type melodi? Anonym poster: 36021a2d1f60a3acdd919944bc778282
Tibbie Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Daddy Yankee - Gasolina? Dette kan være myyyye Hvilken sjanger er sangen i?
Avalon Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Ikke daddy yankee nei, det er spansk. Den jeg er ute etter er portugisisk eller noe. Et språk jeg ikke kan en glose av. Husker dessverre ikke melodi eller tekst da jeg som sagt ikke kan språket. Men han var ute lenge før daddy yankee, for å sette et liite tidsperspektiv på det Mener at sangen muligens har vært på en absolute music eller mc music (hva de nå het de der), men er IKKE sikker. Mener å huske at det var mye melodi, kanskje litt dansemusikk aktig, men rolig. Ikke akkurat techno. Edit: Kan også ha vært italiensk Endret 18. mars 2013 av Avalon
Avalon Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2013 Jeg fant jeg fant! Det var italiensk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå