Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sweet
Skrevet

Kort oppsummert; vært samboer snart to år. Han er i Forsvaret og har 9 mnd igjen. Han vil fortsette og vi snakker om å flytte ca 5 timers kjøretur fra der vi bor nå etter førstegangstjenesten. Jeg går på sosialen men søker snart aap. Vi leier leilighet. Vi er tjue år. Vi har et amazing forhold, mye passion og deler samme verdier. Jeg er muligens gravid og vil nok beholde, han vil vente. Beholder vi kommer baby til verden når vi nettopp har flyttet, vi kjenner ingen i den byen men han vil ha en svært god lønn så vi klarer oss bedre økonomisk enn hva vi vil gjøre om vi blir boende her. Er det ok opplegg i landet mtp mødregrupper/barselgrupper og plasser hvor man kan utvide nettverket? Er redd jeg vil bli ensom. Skriver fra tlf, beklager rotet. Spør om dere lurer på noe underveis. Det er veldig innviklet og ugunstig situasjon dette her...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sweet
Skrevet

Abort ønsker jeg ikke. Og jeg vet det er ugunstig og kanskje tåpelig å beholde. Men jeg vil gjøre det beste ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

På de fleste steder har man mulighet til å treffe andre småbarnsmødre gjennom helsestasjonen(du blir innkallt der ganske kjapt etter at barnet er født)

Lykke til :klem:

Anonym poster: 41453c6b1454c7d26065d36c1cf5239f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...