Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere måneder har jeg prøvd å slette min gamle MySpace -konto fra fjortisårene pga. bilder som dukker opp på Google. Veldig upraktisk i jobb- og skolesammeheng at slike idiotiske bilder skal representere en.

Selv om jeg har sletta den, fins den enda (jeg kan bare ikke logge meg på lenger). Derfor har jeg nå "rappotert" bildene og sendt dem flere mailer. Har også hatt en dialog med slettmeg.no. INGENTING SKJER!

Derfor tror jeg at det eneste som hjelper, er at jeg snakker med MySpace direkte. Tenkte derfor at jeg kunne ringe dem, men finner ikke noe nummer.

Skulle gjerne ha stukket innom der de holder til, men jeg går ut fra at det ikke er i Norge.

Hva gjør jeg? All tips mottas med stor takknemlighet! :blomst: :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke tilgang til den mailen du brukte? Siden du ikke kan logge deg inn.

Skrevet

Hvis du har passordet til den, hva skjer om du registrerer deg igjen med samme mailadresse?

Skrevet

Har du ikke tilgang til den mailen du brukte? Siden du ikke kan logge deg inn.

Jo. Når jeg logger meg inn slik jeg vanligvis kunne med samme e-post og passord, får jeg denne beskjeden "Ugyldig e-post og/eller passord. Prøv på nytt.". Akkurat slik det burde bli om kontoen var sletta.

Hvis du har passordet til den, hva skjer om du registrerer deg igjen med samme mailadresse?

Jeg prøvde å registrere meg med samme mailadresse nå. Da fikk jeg denne beskjeden: "Vi beklager. Basert på informasjonen du har sendt oss, er du ikke berettiget til å registrere deg på Myspace."

RART!

Skrevet

Det var da som søren, jeg har samme problemet. Jeg trodde jeg hadde slettet meg for mange mange år siden, tydeligvis ikke. Det ser forresten ut som om en haug av andre har samme problemet.

Skrevet

Det var da som søren, jeg har samme problemet. Jeg trodde jeg hadde slettet meg for mange mange år siden, tydeligvis ikke. Det ser forresten ut som om en haug av andre har samme problemet.

Shit, nå føler jeg meg hjelpesløs! Hadde jeg visst dette, ville jeg aldri registrert meg på MySpace.

Kommer siden opp når du googler deg selv?

Skrevet

Hva skjer dersom du klikker på bildet og velger "View original image?"

Skrevet

Hva skjer dersom du klikker på bildet og velger "View original image?"

Da kommer jeg til siden og man kan se det orginale bildet :/

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt kontakt direkte med google for å be de om at bildene ikke kommer opp i når man søker?

Anonym poster: 67029280d427df963b2d1c71eeff31d3

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser på disse linkene, føler jeg at jeg er fucked up.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080625032515AAz4l6G

og

http://www.contactcustomerservicenow.com/contact-myspace-customer-service/

Jeg skal prøve å ringe dem i morgen, selv om det ser ut til at det ikke vil funke.

Er det ingen som har noe erfaring med MySpace og kundeservicen deres? Ingen med tips? :(

Har du prøvd å gjøre det som står på den nederste linken? Det med den declarationsiden og restore accounts.

AnonymBruker
Skrevet

Ville forresten bytta navn om ingenting annet fungerte. Men du virker jo fremdeles slepphendt og naiv når du linker til både facebook, twitter og instagram her. Gjør facebooken privat, ha kun venner på instagram, slett twitterkontoen og vær nøye på hvilke bilder du legger ut.

Skrevet

Har du tatt kontakt direkte med google for å be de om at bildene ikke kommer opp i når man søker?

Bildene ligger fortsatt på Myspaces server og da hjelper nok ikke det, men etter at du har fått fjernet dem så kan du få Google til å fjerne dem fra sin cache (se mer her.)

Myspace har så vidt jeg vet ikke noe norsk kontaktnummer og jeg tror ikke du får mye hjelp dersom du ringer til Los Angeles. Send support en email med URLene til alt innholdet du vil få slettet, evt ta en titt her http://myspace.desk.com/customer/widget/emails/new

Skrevet

Har du prøvd å gjøre det som står på den nederste linken? Det med den declarationsiden og restore accounts.

Det har jeg. Ingenting skjer :/

Google har ikke rett til å fjerne ting, med mindre den siden er slettet.

Jeg har fått slettet andre ting (blogger ol.) som ikke forsvant fra google, men fikk det fort og enkelt fjernet da jeg sendte dem linken som ikke lenger eksisterte ;)

Derfor kan ikke Google slette søkeresultatene fra MySpace, siden den siden enda eksisterer (grrrr).

Ville forresten bytta navn om ingenting annet fungerte. Men du virker jo fremdeles slepphendt og naiv når du linker til både facebook, twitter og instagram her. Gjør facebooken privat, ha kun venner på instagram, slett twitterkontoen og vær nøye på hvilke bilder du legger ut.

Tenker du bytte navn på MySpace (eller meg :P)? Jeg kan i så fall ikke bytte MySpace -navnet, siden jeg ikke lenger har tilgang til kontoen.

Nå som jeg ikke er 15 år lengre, er jeg litt mer forsiktig med hva jeg deler på nettet. Derfor er jeg ikke redd arbeidsgivere eller lignende skal finne med på de andre sosiale mediene :)

Det er en grunn til at brukernavnet mitt på KG er et brukernavn jeg ikke har andre steder. Slik kan ikke Google spore meg hit :)

Myspace har så vidt jeg vet ikke noe norsk kontaktnummer og jeg tror ikke du får mye hjelp dersom du ringer til Los Angeles. Send support en email med URLene til alt innholdet du vil få slettet, evt ta en titt her http://myspace.desk....dget/emails/new

Hvorfor tror du ikke det? :O

Tusen takk! Den skjemaet har jeg ikke sett før! Skal titte på det asap! :):blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkete på å bytte ditt personlige navn.

Skrevet

Jeg tenkete på å bytte ditt personlige navn.

Åja, hehe. Får håpe det kan være sistevalget! :P

Skrevet

Eventuelt, vet noen hvordan man kan "fremheve" ting på Google? Typisk at ting jeg er "stolt" av kommer på snær side 8, mens all historie fra fjortisårene kommer på side 1 :P

AnonymBruker
Skrevet

Det som har skapt mest klikk er vel det som kommer frem, er det ikke slik?

Anonym poster: adcace62b6b8efa10ba39998ab53326b

Skrevet

Hvorfor tror du ikke det? :O

Tusen takk! Den skjemaet har jeg ikke sett før! Skal titte på det asap! :):blomst:

Dersom du har et saksnummer eller noe lignende kan du ta en telefon å be om litt fortgang, men ellers stopper vel samtalen når du ikke kan bevise at det er dine bilder/konto det er snakk om.

• Liker 1
Skrevet

Det som har skapt mest klikk er vel det som kommer frem, er det ikke slik?

Anonym poster: adcace62b6b8efa10ba39998ab53326b

Var det jeg også tenkte. Tror nok dessverre det er slik Google fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...