Gå til innhold

Fobier og lignende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Edderkopper. Men jeg begynner å syntes de er litt tøffe, og da kjenner jeg at frykten begynner å forsvinne med en gang også.

Også hater jeg negler på tavla og kniv skrape lyder på asjetter, og enda værre å tygge på servietter når man feks spiser pizza :o

Liker ikke å tenke på det en gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

dra tenna oppover en ispinne ol. grøsser bar ejeg tenker på det.

Og på hodeplagg ( i hvertfall på sydvesten min) er det sånn snor under haka til å stramme. Når jeg strammer den mens jeg har sydvesten på. Da når lyden av det veldig godt til ørene mine *grøsse enda mer*

Gjest gjest1
Skrevet

Hater å gå med hette på, for eksempel hetta til allværsjakken min. Føler meg så innestengt og isolert. Har ikke klaus ellers.

Lyden av negler mot tavle -

Følelsen av ull i munnen

Sølvpapir mot plomber

Folk som snakker høyt eller kommer med brå lyder når det ellers er stille i rommet

Sønnen min som alltid må ha så høy lyd når han spiller pc-spill..

At det står "ukjent nummer" i displayet når telefonen ringer

Folk som maser.....

Gjest Catwoman
Skrevet
At det står "ukjent nummer" i displayet når telefonen ringer

åja, det er irriterende. Pleier ikke å gidde å ta den jeg da.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Edderkopper. Og snørr. Folk som drar inn en anseelig mengde slim i munnen og spytter klysa på gata, det brekker jeg meg av. Egentlig ganske pinlig, for mange gjør dette, og en gang begynte jeg og kaste opp som en refleks midt i byen :oops: (og det er jo ikke ekkelt :roll: )

Skrevet

Har klaustrofobi samt at jeg misliker krypdyr

Har helt noia for vepser som kommer svevende

Gjest Anonymous
Skrevet

Borelyd i betong eller tenner :sur:

Og alle slags småkryp, da spesiellt edderkopper!

Skrevet

Har fobier mot en hel del. Men noe jeg absolutt ikke fikser er smatting :-?

Skrevet
Har fobier mot en hel del. Men noe jeg absolutt ikke fikser er smatting :-?

En kollega av meg smatter skikkelig. Hun er en godt voksen dame på 55+ og smatter som bare juling. Jeg har mange ganger hatt lyst å si noe men har ikke gjort det. Hun er operert for hareskår, eller hva det heter, og det er en skikkelig dårlig gjort jobb, så jeg vet jo ikke om det kommer av det.

Skrevet

Lange tånegler. Det er rett og slett discusting!!

Folk som skjærer tenner i søvne får jeg noia av. Og så er jeg livredd edderkopper....

Skrevet

Føtter!!

Ingenting er så ekkelt som nakne føtter! Tær.. *grøsse*

Jeg skjønner ikke hvorfor, men jeg bare synes det er ekkelt. Også er det jo noe som ALLE har (vel.. nesten da..) :murvegg:

Skjønner meg ikke helt på meg selv...

Jo, også den kjente edderkoppfobien.. Også er jeg livredd for å se skumle filmer. Da dør jeg på meg! Får ikke sove på flere dager :oops:

Skrevet

Bomullsdott

Skumgummi

Isopor

Sprøytestikk - etter et uhell på sykehuset.

Skrevet

Ei venninne av meg blir kvalm av å høre lyden av barbente føtter mot gulv. (Den derre "klask, klask" lyden) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...