Gå til innhold

Jenter som ikke svarer på sms... hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en jente ute på byen i går. Bra stemning og tone. Endte opp med å småkline litt og hun ga meg nummeret sitt. Hun ga det uoppfordret til meg og ba meg invitere henne på kino til uken. Jeg sa det kunne vi godt gjøre, hoppet inn i en taxi og dro hjem.

Vi meldte litt frem og tilbake, og jeg spurte henne om onsdag passet. Ingen svar. Hva er greia? Det var hun som ga meg tlfnummeret sitt. Det var hun som ba meg invitere henne på kino. Det var hun som først sa hei ute på byen og tok kontakt. Er det rart man blir forvirret av dere kvinner...

Anonym poster: e45d94f8868eaa76e50780450128e58f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten spiller hun, eller så fikk hun kalde føtter..

• Liker 1
Gjest Stian
Skrevet

Ølbriller kompis... She's just not into you :sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet

Ølbriller kompis... She's just not into you :sarkasme:

Det fatter jeg. Spørsmålet er hvorfor hun ikke svarer? At hun er så feig og uhøflig at hun ikke engang gidder å si nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid er det snakk om ? En dag? to timer? kanskje hun bare ikke har fått svart deg enda?

Anonym poster: 32e30363aa9fe78cd27004715decc42c

Gjest .-L-.
Skrevet

Det fatter jeg. Spørsmålet er hvorfor hun ikke svarer? At hun er så feig og uhøflig at hun ikke engang gidder å si nei.

Fordi hun likte deg når dere var på fylla. Nå som hverdagen er kommet igjen føler hun kanskje ikke det samme.

• Liker 2
Skrevet

Noen er sånn. Uavhengig av kjønn.

• Liker 1
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Gammel er hu? Hu har sikkert en som har a rundt fingeren å prøver å bruke andre til å glemme han a..

Skrevet

Å ikke svare er også et svar. Dessverre. Jeg tar innimellom den feige varianten selv. Vet det er dårlig, prøver å skjerpe meg.

Men tommel opp for initiativet!

AnonymBruker
Skrevet

ah vel. hun svarte. omtrent ett døgn senere. sa hun var opptatt de dagene, men kanskje en annen dag passer.

synd for henne. nummer slettet og videre til neste jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...