Gå til innhold

Dorullholder med sugekopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt det? Kan ikke skru i veggen her da vi leier og det er fliser på veggene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Lucky Duck har det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt det? Kan ikke skru i veggen her da vi leier og det er fliser på veggene.

Jeg kjøpte min på Ahlens, er veldig fornøyd med den. Også de fleste badebutikker, interiørbutikker o.l. har en type eller to.

Anonym poster: 7a34980a9fc481b43ed729003218e0c8

AnonymBruker
Skrevet

Det har de på Living også. Så i dene ukens tilbudavis.

Anonym poster: db1e78ac9caa0fb50251887c00023af7

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte slike med sugekopper. Tre ganger i løpet av siste ti år. De to første gangene var på Europris, og en jeg ikke husker navnet på. Siste gang så var det hos rørleggeren,men jamen var det like dårlig.

Kjøpte stang til håndkle, dorullholder, håndkleholder. Pang,pang,pang så løsnet det ene så det andre.

Ja, har fuktet og hengt opp på nytt. Aldri mere. Såfremt noen kan garntere meg en sort som er bra

Anonym poster: 3292fface237fdce962a3d0f0008326f

Skrevet

Kjøp en sånn i stede:

20028_16993100_0_L.jpg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller hvorfor ikke bruke en kurv til dorullene? Det har jeg, og funker som bare det. :)

Anonym poster: db1e78ac9caa0fb50251887c00023af7

Skrevet

Vi fant på biltema. :) takk for alle tips. :)

Skrevet

Kjøpte slike med sugekopper. Tre ganger i løpet av siste ti år. De to første gangene var på Europris, og en jeg ikke husker navnet på. Siste gang så var det hos rørleggeren,men jamen var det like dårlig.

Kjøpte stang til håndkle, dorullholder, håndkleholder. Pang,pang,pang så løsnet det ene så det andre.

Ja, har fuktet og hengt opp på nytt. Aldri mere. Såfremt noen kan garntere meg en sort som er bra

Anonym poster: 3292fface237fdce962a3d0f0008326f

Trikset er ikke fukt, men at både sugekoppen og overflaten er helt ren. Jeg pleier å spraye JIF på litt papir, og tørke. Deretter henger jeg opp. Henger som bare det :)

Skrevet

Slike sugekopper som "skrus på" fungerer ganske greit. Jeg har en del kroker av den typen som selges på "Nytt&Nyttig" og de sitter i månedsvis før de deiser i gulvet. Da er det stort sett bare å gjøre rent (mikrofiberklut ser ut til å fungere bra) og henge dem opp igjen. Mener ganske bestemt det finnes dorullholder i samme systemet.

Ville riktignok ikke kjøpt den type hyller og satt noe knuselig oppå ;) .

Gjest EryMax
Skrevet

Clas Olhson har sånne man fester med dobbelsidig tape. Husk å vask området der den skal henge med lighter bensin. Å det er fordi det er avfettende og da sitter ting mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...