Anjah Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Okaaay, jeg leter etter navnet på ei låt det er lenge siden jeg har hørt. Musikken spiller bra i hodet, men klarer ikke for mitt bare liv å huske artisten, tekst eller navn. Jeg trooor den var populær i 2006-2007, og spilte kanskje på hitlistene sammen med Emis' Anima Libera, Holly Dolly Song, Dj spliffs' Hard Core vibes, Nightcores' Damda di doo osv. I introen på låta spilles det på bjeller i ca 20 sek. Og så starter en mann å synge på spansk (tror jeg) Jeg har alltid sett for meg en gjeng med kuer når jeg har hørt introen, og så tenker jeg på ei okse som reiser seg på to og synger en eller annen kjærlighetserklæring når musikken drar i gang. Det er en sånn dance/techno låt, forresten! I løpet av sangen, så ropes det ut "Party Time" noen ganger. Med akkurat samme intonasjon og stemme som i Bingo Players' Get Up (Rattle) Kjør på med dine forslag! Venter i spenning! 1
Gjest Tirkes Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 I introen på låta spilles det på bjeller i ca 20 sek. Og så starter en mann å synge på spansk (tror jeg) Jeg har alltid sett for meg en gjeng med kuer når jeg har hørt introen, og så tenker jeg på ei okse som reiser seg på to og synger en eller annen kjærlighetserklæring når musikken drar i gang. Det er en sånn dance/techno låt, forresten! I løpet av sangen, så ropes det ut "Party Time" noen ganger. Jeg aaaner ikke. Men jeg har ledd av beskrivelsen til denne sangen i fem minutt nå, og har ikke mer mascara igjen. Tusen takk - jeg trenger ikke å fjerne sminken i kveld. Herregud. AHAHA, kuer og okser på to bein med PARTY TIME-kjærlighetserklæringer i techno/dance-versjon. Jeg aner ikke hva de har røyka som har laga denne låta, men jeg MÅ høre den. 6
Anjah Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2013 Jeg aaaner ikke. Men jeg har ledd av beskrivelsen til denne sangen i fem minutt nå, og har ikke mer mascara igjen. Tusen takk - jeg trenger ikke å fjerne sminken i kveld. Herregud. AHAHA, kuer og okser på to bein med PARTY TIME-kjærlighetserklæringer i techno/dance-versjon. Jeg aner ikke hva de har røyka som har laga denne låta, men jeg MÅ høre den. Bare hyggelig! Jeg sitter her og ler selv, og når vi finner låta, så kommer du helt på auto til å tenke på en flokk med kuer og den syngende oksen Altså, jeg aner ikke om det er med kuer og okser i musikkvideoen. Den har jeg aldri sett. Men oppi mitt hode, er det en hel bøling når jeg tenker/hører på denne låta!
Anjah Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2013 "Party Time" høres ut akkurat som i denne låta. Spol frem til 1:49.
Gjest Tirkes Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Og nå ender... Jeg skulle ønske jeg ikke hadde bestemt meg for å være anonym her inne. Jeg kunne tenkt meg å tatt deg med på en date. 2
Anjah Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2013 Og nå ender... Jeg skulle ønske jeg ikke hadde bestemt meg for å være anonym her inne. Jeg kunne tenkt meg å tatt deg med på en date. Hahahaha! Fantastisk! Så søøøøt du er
Gjest Tirkes Skrevet 9. mai 2013 #7 Skrevet 9. mai 2013 Anjaaaaaah.. Jeg har fortsatt mareritt og sitter stadig i bilen og lurer på hva slags sang dette er. Har du funnet det ut?
-littleme- Skrevet 10. mai 2013 #8 Skrevet 10. mai 2013 Elsker beskrivelsen din av sangen! Hahahaha! Tenker for harde livet her nå, men kommer desverre ikke på noe forslag som passer beskrivelsen din.. Tror jeg må høre denne låta da vi finner ut hvilken det er!
Gjest Tirkes Skrevet 16. juli 2013 #9 Skrevet 16. juli 2013 Nå dør jeg snart. Anjah - har du funnet det ut? Hvis ikke så må du gjøre det til din hovedoppgave her i livet, sånn at jeg kan få sjelefred!
Anjah Skrevet 10. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2013 Aaaa, nei!! :frown: Hadde nesten glemt bort at jeg laget denne tråden, men nå ble jeg påminnet hele schmæla igjen; og river meg i håret over at jeg enda ikke har funnet denne låta!! Kontaktet faktisk en gammal kompis på face som jeg ikke har snakka med på årevis. -For å spørre om han husket låta vi leiter etter. Vi pleide å høre på denne når vi kjørte bil, men han hadde ikke peil på hva jeg snakka om! Tenke, tenke, tenke, tenke!!!!!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 Hehe vittig beskrivelse og nå har jeg jammen også blitt nysgjerrig. Hva med å ta jobben med å google vg-lista for den perioden du tenker den kunne vært pop og sjekket ut disse låtene du finner der..? Anonymous poster hash: c9bb0...ec8
Anjah Skrevet 10. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2013 Nå har jeg sitti med VGlista i en time. Ikke noe suksess enda. Jeg VIL finne KU-LÅTA mi!! Vi er jo flere hundretalls brukere her på Kvinneguiden. Kjære KG'ere; hjelp oss!! Det kan hende at det ikke er spansk, men italiensk eller portugisisk. Det er en dance-låt. Jeg hadde den på en cd en gang i tiden, sammen med Schnappi (krokodillesangen), også har jeg kommet på én setning fra sangen: "Cara mi". Jadda... Hjelper nok masse, tenker jeg...!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #13 Skrevet 10. august 2013 Åhhh da må du bare vri hjernen din og finne ut hvilken CD Schnappi-sangen var på- så er nok resten grei skuring, tenker jeg... Ellers tipper jeg han sier "cara mia" - altså min kjære i hunkjønn Ellers har jeg nå googlet og funnet ut at Schnappi-sangen ble lansert på tampen av 2004, så om du hadde den på en hits-cd av noe slag var det trolig fra 2005 eller kanskje tom 06..? Fortsatt lykke til, jeg heier på deg! :D Blir stas når du er i mål og kan linke sangen her, i guess Anonymous poster hash: c9bb0...ec8
Anjah Skrevet 10. august 2013 Forfatter #14 Skrevet 10. august 2013 Jeg er i allefall sikker på at vi er inni riktig tidsepoke. Men den gode, gamle CD'en med Schnappi og kulåta, den er nok over alle haugene for lenge sida! :cry: Det var ei hjemmebrent plate, og det var ikke jeg som hadde brent den. Irriterende at han gamle kompisen jeg spurte ikke husker noen ting. Det var jo han som hadde mixa sammen den CD'en! Og sure thing: jeg poster låta her når/hvis den dukker opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå