AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Hei. Var i dag på bryllupsmesse, og meldte meg inn i Tilbords sin ønskeliste. Fikk da beskjed om at vi skulle få en bryllupsgave fra Tilbords, om vi registrerte ønskelisten vår hos dem. Boken "Til bords - livets store anledninger" Noen som har prøvd dette? Anonym poster: fc5af437d3ac4aa9248e4a2f22201128
Gjest Kiara! Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Ja! Boken er fantastisk å jeg elsker den! Den er jo "gratis". Den fineste ønskeliste-gaven vi har fått faktisk, så nå bare håper jeg at noen snart kan begynne å handle litt fra listen slik at vi også får gavekort. Har benyttet meg svært godt av ønskeliste gavene som deles ut til kommende brudepar. For oss som ønsker å servise fra Nathalie fra PP og Sentimento glass fra Hadeland er ønskeliste hos CG å anbefalle.
Gjest roseduft Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Vi opprettet 2 ønskelister, en hos Tilbords hvor vi fikk den boka, utrolig flott gave. Og på Kitch'n hvor vi kunne velge mellom bestikk eller champagneglass.. Hvilke andre steder kan man opprette ønskelister? Har en hos Brødrene Pedersen også forresten. Endret 18. mars 2013 av roseduft
CathFoto Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Er det bare jeg som synes endel av disse listene er tungvinte om man ikke på forhånd vet hva man ønsker seg? CG sin f.eks som man må søke opp ting, og Tilbords sin som hadde lite utvalg? Går det an å legge ting fra nettbutikken til Tilbords i ønskelisten? For jeg fant bare det som lå på selve ønskelistedelen hadde muligheter for det. 1
Gjest Kiara! Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Christiania Glassmagasin, Kitchn og Illums bolighus har vi lister hos, kommer ikke til å bruke med enn Tilbords og CG. Ønsker oss gavekort på Ilums siden den nesten kun gjelder for Oslo gjester. Gavekort på Elkjøp skal vi også ha høyt oppe. Kniver på Jernia etc.. Vi har egentlig veldig lange lister med alt mulig rart, mye pga butikkene ikke finnes på begge stedene.
Gjest Kiara! Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 CG listen er et mareritt... Tilbords kan man helt fint legge ting fra vanlig nettbutikk, hvertfall det jeg gjør. Du er innlogget så trykker du på mer informasjon om produktet kan du legge det i ønskelisten. 1
CathFoto Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 CG listen er et mareritt... Tilbords kan man helt fint legge ting fra vanlig nettbutikk, hvertfall det jeg gjør. Du er innlogget så trykker du på mer informasjon om produktet kan du legge det i ønskelisten. Takk! Da blir det lettere. Ja, CG sin er håpløs, i sted fikk jeg beskjed om at listen jeg brukte tusen år på i helgen ikke eksisterer. Jeeee! Da blir det Tilbords, Kitchn og kanskje Illum på oss.
Gjest Kiara! Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Cg er kun et must dersom dere skal samle på PP servise eller Hadeland glass, dvs gavene dere får for å registrere seg. Men nå er det gjort, selv om jeg mer enn gjerne skulle hatt en scanner/piper slik at vi ikke trengte å rote med de nummerene. Var en tålmodighetsprøve for dette brudeparet. 1
CathFoto Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Cg er kun et must dersom dere skal samle på PP servise eller Hadeland glass, dvs gavene dere får for å registrere seg. Men nå er det gjort, selv om jeg mer enn gjerne skulle hatt en scanner/piper slik at vi ikke trengte å rote med de nummerene. Var en tålmodighetsprøve for dette brudeparet. Tror de er de eneste som har de 2(!)Hadeland Glassverk Galaksetallerknene vi mangler.
Gjest Kiara! Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Typisk. Jeg har vært så "sleip" at vi jeg bare har sendt bestilling direkte til Hadeland for alle varer fra Porsgrund og Hadeland som vi ønsker oss etter å ha sett det på CG. Der er det jo vårsalg med halv pris på alle varer om dagen. Så vi trenger nesten ikke den listen heller når jeg tenker meg om, eneste er Aalto vasen som jeg krysser fingre og tær for at vi får. 1
CathFoto Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Typisk. Jeg har vært så "sleip" at vi jeg bare har sendt bestilling direkte til Hadeland for alle varer fra Porsgrund og Hadeland som vi ønsker oss etter å ha sett det på CG. Der er det jo vårsalg med halv pris på alle varer om dagen. Så vi trenger nesten ikke den listen heller når jeg tenker meg om, eneste er Aalto vasen som jeg krysser fingre og tær for at vi får. Nå er Tilbordslisten mye bedre, takk. *leter etter ting å ønske seg*
Gjest Adriane Skrevet 18. mars 2013 #12 Skrevet 18. mars 2013 Ang TilBords - jeg registrerte ønskeliste for oss på nett, hvordan får jeg da den derre gaven? Henter jeg den i en TilBords-butikk?
Gjest roseduft Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Ang TilBords - jeg registrerte ønskeliste for oss på nett, hvordan får jeg da den derre gaven? Henter jeg den i en TilBords-butikk? Jeg fikk en mail hvor det sto litt info og gratulerer osv. Samt at man kan hente brudeparets gave på din nærmeste Tilbords-butikk. Så bare stikk innom, og si du har opprettet en liste og fått mail om at du kunne komme og hente en gave
pusla Skrevet 19. mars 2013 #14 Skrevet 19. mars 2013 Huff, jeg synes det er litt flaut å gå og be om ting gratis men jeg skal kvinne meg opp og gå innom tilbords, for vil gjerne ha den boka. 1
Gjest Kiara! Skrevet 19. mars 2013 #15 Skrevet 19. mars 2013 Det er ikke flaut i det hele tatt, du bare sier at du har laget en ønskeliste å fikk en hyggelig mail om en gave som takk! Ikke glem å gjør det samme hos Kitchn når dere først er igang, der får dere Riedel Champagne glass. Greit å ha noe å skåle i, samle eller best av alt gi bort til noen som samler.
Gjest Adriane Skrevet 19. mars 2013 #17 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Okei! Kanskje jeg fikk en sånn mail, men bare ikke har sett den? Men da gjør jeg iallfall det! Kitchn også? Må sjekkes ut. Usikker på hvor nærmeste Kitchn-butikk er her jeg bor, men det finner jeg sikkert ut via websiden Edit: Jeg har faktisk fått mail, men det står ingenting der om at jeg kan komme og hente bok... Hei, Adriane du har opprettet følgende ønskeliste: Ønskeliste: Adriane og gubben Du kan nå legge til produkter til din ønskeliste. Ta en titt på Tilbords Kundesenter og legg til produktene du ønsker i handlekurven eller ønskelisten. Deretter kan du legge til produktene på ønskelisten fra handlekurven eller ønskelistesiden. Du kan også dele ønskelisten med venner og familie ved å logge inn og navigere til ønskelisten. Eller du kan sende dem en epost med følgende link og ønskeliste-ID: Her finner du ønskelisten: Ønskeliste-ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Vennlig hilsen Tilbords Kundesenter Endret 19. mars 2013 av Adriane
Gjest roseduft Skrevet 19. mars 2013 #18 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Okei! Kanskje jeg fikk en sånn mail, men bare ikke har sett den? Men da gjør jeg iallfall det! Kitchn også? Må sjekkes ut. Usikker på hvor nærmeste Kitchn-butikk er her jeg bor, men det finner jeg sikkert ut via websiden Edit: Jeg har faktisk fått mail, men det står ingenting der om at jeg kan komme og hente bok... Hei, Adriane du har opprettet følgende ønskeliste: Ønskeliste: Adriane og gubben Du kan nå legge til produkter til din ønskeliste. Ta en titt på Tilbords Kundesenter og legg til produktene du ønsker i handlekurven eller ønskelisten. Deretter kan du legge til produktene på ønskelisten fra handlekurven eller ønskelistesiden. Du kan også dele ønskelisten med venner og familie ved å logge inn og navigere til ønskelisten. Eller du kan sende dem en epost med følgende link og ønskeliste-ID: Her finner du ønskelisten: Ønskeliste-ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Vennlig hilsen Tilbords Kundesenter Se punkt nr.7.. jeg ville stukket innom Tilbords å sagt du har opprettet en liste på nett, og fått beskjed om at du kunne komme å hente en bok som gave fra dem Evnt at du får de til å hjelpe deg å føre opp flere varer på listen osv.. http://www.tilbords.no/10-tips-til-bryllupslisten.html Endret 19. mars 2013 av roseduft
Gjest Kiara! Skrevet 19. mars 2013 #19 Skrevet 19. mars 2013 Jeg har heller ikke fått noen mail om gave, men det er ikke noe problem siden du bare sier at du ikke har fått gave i "hovedbutikken" dere har valgt. De registerer jo om gave er utlevert eller ikke.
Gjest Adriane Skrevet 19. mars 2013 #20 Skrevet 19. mars 2013 Okei, det høres bra ut Redd for å virke som en "demanding bridezilla" , men da er det jo greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå