Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge i hvert vårt forhold, det er nå 2 år siden jeg så han sist. Han har ikke noen kontakt med felles venner eller meg, ikke på 2 år.

Vi hadde aldri noe forhold, men hadde følelser for hverandre, uten at det ble sagt før i ettertid. Hadde sex noen ganger, det var det. I tillegg til at vi var gode venner. Ingen viste om hva som skjedde mellom oss.

Men selv nå etter 2 år, har det ennå ikke gått en eneste dag uten at han er i mine tanker, jeg savner han fortsatt. Fortsatt like glad i han.

Toppet seg inatt, da jeg drømte at han dukket opp, og feiet inn i livet mitt og sa akkurat det jeg tydeligvis ubevisst har drømt om alltid. Og drømmen ga seg ikke, selv om jeg våknet flere ganger, hver gang jeg sovnet var det om han og samme situasjonene igjen.

Jeg har mest lyst til å fortelle han hva jeg virkeligl føler for han og at det ikke har gått en dag uten at jeg har tenkt på han. Ikke èn dag..... Men jeg ser at det er vel igrunn ingen tjent med, vi er begge i seriøse forhold.

Men hvordan kan jeg klare å glemme og legge det bak meg, jeg føler jeg har prøvd det meste.... Hvordan kan jeg klare å slutte å tenke på han og lengte etter han hver eneste dag?

Vi har hvert vårt liv..... Hvordan legge disse følelsene bak meg, bli kvitt dem?

Anonym poster: 9ec03fdc231a47141ac5094652c9cb63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nja, godt spørsmål. Drømmer om den samme, det er 5 år siden jeg så personen. Så personen kun fem, seks ganger, og hadde ikke en gang et forhold til denne... Et forhold er uaktuelt, dessverre. Så... hvordan glemme? Jeg tenker, vil du glemme da? Joa, jeg tenker som deg innimellom. I perioder bruser drømmene i meg, alt føles så nært og så virkelig, og jeg svever på en sky i flere dager av bare dagdrømmer. Så etterfølges denne frustrasjonen etter noen dager, og jeg forbanner at jeg ikke kan glemme denne personen. Så går det en noe roligere periode, før stormen blusser opp.

Når alt kommer til alt, jeg vet ikke om jeg vil være det for uten heller. Disse drømmen, det er godt og, synes jeg. Og ganske sikkert bedre enn i virkeligheten... Men frustrasjonen når meg og. Skal du virkelig glemme, vil jeg anbefale deg at du fjerner han fra facebook om du er "venn" med han der, og lignende medier, som gjør det lett å få tilgang til livet hans.

Anonym poster: 2e3984f5bb48736e9bbec6b063c68c0d

Skrevet

Vi er begge i hvert vårt forhold, det er nå 2 år siden jeg så han sist. Han har ikke noen kontakt med felles venner eller meg, ikke på 2 år.

Vi hadde aldri noe forhold, men hadde følelser for hverandre, uten at det ble sagt før i ettertid. Hadde sex noen ganger, det var det. I tillegg til at vi var gode venner. Ingen viste om hva som skjedde mellom oss.

Men selv nå etter 2 år, har det ennå ikke gått en eneste dag uten at han er i mine tanker, jeg savner han fortsatt. Fortsatt like glad i han.

Toppet seg inatt, da jeg drømte at han dukket opp, og feiet inn i livet mitt og sa akkurat det jeg tydeligvis ubevisst har drømt om alltid. Og drømmen ga seg ikke, selv om jeg våknet flere ganger, hver gang jeg sovnet var det om han og samme situasjonene igjen.

Jeg har mest lyst til å fortelle han hva jeg virkeligl føler for han og at det ikke har gått en dag uten at jeg har tenkt på han. Ikke èn dag..... Men jeg ser at det er vel igrunn ingen tjent med, vi er begge i seriøse forhold.

Men hvordan kan jeg klare å glemme og legge det bak meg, jeg føler jeg har prøvd det meste.... Hvordan kan jeg klare å slutte å tenke på han og lengte etter han hver eneste dag?

Vi har hvert vårt liv..... Hvordan legge disse følelsene bak meg, bli kvitt dem?

Anonym poster: 9ec03fdc231a47141ac5094652c9cb63

Jeg tror man mange ganger drømmer om ting som kanskje ikke er virkeligheten. Du har ikke hatt kontakt med denne personen på to år, så du har utviklet ditt eget forhold/virkelighet igjennom dagdrømming osv disse årene. Blir som en virkelighetsflukt.

Dersom du hadde møtt igjen denne mannen og prøvd å hatt et forhold til han, så kan det tenkes at det ikke føles slik det gjør i drømmene dine!

Har selv hatt et forhold til en jeg dagdrømte om et par år. Mye var like bra, men jeg fikk meg en virkelighetssjekk der mye ikke var så bra også!

Og nå som det er slutt drømmer jeg tilbake og husker bare de positive gode tingene og har nesten laget min egen virkelighet... Skulle jeg blitt sammen med han igjen regner jeg med at jeg fort hadde husket hvorfor det faktisk ble slutt.

Hodet er med på denne tankegangen, men hvordan følelsene også skal forstå det, det aner jeg ikke!

Men slett han fra FB og andre steder du kan følge med på han. Hver gang du tenker på han, prøv å tenk på noe annet. Eller på evnt negative sider han har. Og tenk på alt det gode du har i ditt forhold nå og hva du setter pris på med det! Kunne du mistet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...