Gjest Estrela Skrevet 25. mars 2004 #1 Skrevet 25. mars 2004 Har hørt at dette er den eneste bra skuespillerprestasjonen dama (Jennifer Lopez) har å vise til. Handler om en mor som må beskytte seg selv og datteren mot en psykopat/voldelig eks-ektemann/far. Har du sett filmen, og hva synes du i så fall om den? Likte du den ikke, og hvorfor ikke? Likte du den, og hvorfor? Har den i hylla nå, gleder meg til å se.
Gjest Madley Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 Har sett den og synes den er bra. Ganske opplagt handling, men Lopez er dyktig. Synes jeg da :-)
~sikka~ Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 Jeg har sett den, og syntes også den var bra :D Anbefales.
Barbie Skrevet 26. mars 2004 #4 Skrevet 26. mars 2004 Jeg leide den på DVD. Synes den var så knall-god, at jeg like gjerne kjøpte filmen etterpå!
April Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 Ja, jeg synes den er bra! Inneholder mye av det jeg forventer av en sånn film! Så du kan glede deg
Gjest Estrela Skrevet 27. mars 2004 #6 Skrevet 27. mars 2004 Neimen, se, positive tilbakemeldinger på en J-Lo-film! :o Skal se den i kveld, gleder meg allerede! :D
Gjest Estrela Skrevet 27. mars 2004 #7 Skrevet 27. mars 2004 Faktisk utrolig bra film. :o Glad for at jeg så den! Anbefaler den gjerne videre! *grøssninger enda*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå