AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Selvtilliten min ødelegger forholdet mitt. Jeg syntes alle andre er bedre på alle måter. Og pgr det kommer det sjalusi, usikkerhet og masse annet. jeg trenger tips som hjelper på selvtilliten ?? Av og til er det så gale at jeg ikke ser meg i speilet på flere dager.. Anonym poster: c997c1f9a89e5d5d119176b192faefe5
Gjest Gjest__ Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Begynn med å skriv "idag var jeg flink fordi..."-bøker. Og begynn å si til deg selv; "Fytti, idag var leppene mine skikkelig kissable!" Eller "i den buksa her så rompa mi lekker ut!" Bare begynn, med en eneste gang. Vekk me negative tanker om deg selv. Si positive ord til du tror på det! Det er du verdt ) Så skal du se at livet blir lysere og finere :D <3 Sikkert litt nysgjerrig på om det funker? ;P Prøv )
Guropedersen Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Begynn med å skriv "idag var jeg flink fordi..."-bøker. Og begynn å si til deg selv; "Fytti, idag var leppene mine skikkelig kissable!" Eller "i den buksa her så rompa mi lekker ut!" Bare begynn, med en eneste gang. Vekk me negative tanker om deg selv. Si positive ord til du tror på det! Det er du verdt ) Så skal du se at livet blir lysere og finere :D <3 Sikkert litt nysgjerrig på om det funker? ;P Prøv ) Jeg gjør det av og til, noen dager har jeg helt ok selvtillit hvor jeg faktisk tenker i dag var jeg ikke så gale, faktisk litt pen. Men jeg går alltid til bunn igjen. Men takk for tipset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå