Wenke Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Vi reiser på bryllups reise til Rhodos i mai. Noen som vet om noe som er verdt å få med seg, eller har erfaringer fra Rhodos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 4. juli 2004 #2 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg lurer også på om noen kan fortelle litt om Rhodos. *vil på sydentur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2004 #3 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg var der når jeg var liten med foreldrene mine. Da var jeg med "bamse-klubben" på båttur til en liten øy med ett gammelt slott på. (Husker det som veldig fint, men lite ivaretatt...søppel everywhere..) Ellers besøkte vi gamlebyen, som var veldig populær! (Der var folk i gatene som tegnet og malte portretter..) Husker at strendene var ikke typiske sandstrender, men der var vakre stener på de..(gjelder kanskje ikke alle strendene...) Vi hadde det toppers, selv om jeg ikke husker så veldig mye lenger... (Tror vi bodde på ett hotell litt utenfor sentrum som hadde tilknytning til Star-Tour) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #4 Del Skrevet 4. juli 2004 rhodos er hyggelig hvis man ikke krever for mye av et ferie sted..stedet er veldig forsøpplet og det er lite å se der. gamle byen er koselig så den må man se hvertfall. jeg var der for tre år siden med en jente gjeng og det var et veldig fest sted hvis dere skal bo i rhodos by. jeg likte meg der godt uanset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 5. juli 2004 #5 Del Skrevet 5. juli 2004 Takk for info. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå