Gå til innhold

HJELP!!! Spybot tok bort for mye. Ad-avare virker ikke mer

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

HJEEEEELP !! :o

Jeg lastet ned noe som heter Spybot, som skal ta bort spionfiler.

Jeg leste at den kunne ta bort filer i ad-Awar som den ikke burde ta bort siden de trengs for å kjøre Ad-aware. Og jeg prøvde å se at det ikke ble tatt vekk en sånn fil. Men så ble det det likevel. Nå får jeg opp feilmelding når jeg starter ad-aware. "reference file is not found or corrupted"

Og jeg vet ikke hvilken fil jeg må legge tilbake igjen :(

Jeg prøvde en men det hjalp ikke. Måtte ta bort 26 filer som Spyboot kjente igjen som spionfiler.

Pc'en ahr bitt så treg og håpløs og da kunne det komme pga spionfiler leste jeg. Derfor prøvde jeg Spybot.

Nå aner jeg ikke hva som må legges tilbake

Noen som har gjort samme tabben og vet hva jeg må lete etter???

:grine:

jeg prøver og prøver så godt jeg kan å få til sånne ting - men så ender det med tragedie hver gang .... :-( jeg må finne meg en mann som kan slikt .....så slipper jeg å mislykkes heletiden.....

:-? og rote meg oppi dette gang på gang og måtte spørre om HJEEEELP !!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Når det gjelder ad-aware kan du jo installere det på nytt. Tregheten på pc'en vet jeg ikke helt hva du skal gjøre med, men har hørt om andre som har fått maskina si føkka pga. at de har kjørt spyware.

Gjest Anonymous
Skrevet
(.....). at de har kjørt spyware.

Kjørt SpyBot mente jeg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

ehm. Installer AdAware på ny? Burde være ganske innlysende synes jeg?

Da får du det tilbake slik det var.

Gjest Virvar
Skrevet

Men selv om hun gjør det så vil vel likevel det samme skje neste gang hun kjører Spybot?

Skrevet

Næh - neste gong ho køyrer Spybot les ho sikkert litt meir nøyaktig kva det er programmet foreslår kan fjernast... ;)

Skrevet

AdAware finner flere "spies" enn Spyboot. Spyboot finner "spies" i Adawares karantene. Avinstaller Spyboot, og bruk kun adaware. Å bruke begge ser som å bruke kjetting på piggdekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...