Gå til innhold

Wraps som nistemat.. Noen? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har nå gått til innkjøp av hvete tortillas (Santa Maria), og tenkte jeg skulle lage wraps som nistemat!! Nå er jeg ikke flink på kjøkkenet for fem flate øre, så trenger litt hjelp. Det jeg har som jeg regner med kan brukes, er: Kylling, rødløk, squash, isbergsalat, chilli og agurk. Har også Philadelphia naturell ost..

Det jeg lurer på er om jeg skal steke kyllingen kvelden før, avkjøle den i romtemperatur og så lage til wrapsen, legge det i kjøleskapet og la det ligge over natten, for så å pakke det inn i aluminiumsfolie og ha med som nistemat? Blir det ikke varmt da? Eventuelt kan kyllingen bli sur og fæl? :/ Jeg har ikke mulighet til å avkjøle det på skolen, har ikke kjøleskap der som jeg kan bruke. Jeg har et skap, så kan jeg legge det i skapet, vil det holde seg kjølig der? Har 4 timer før jeg kan spise, så håper det ikke blir varmt innen da..

Anonym poster: 9cff30163f7d85c1513a2eba9a29ef5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å lage de kvelden før (med kylling og hele pakken), så ligger de i kjøleskapet natten over. Går en del timer før jeg får spist jeg også. De blir jo romtemperert, men kyllingen vil ikke bli dårlig på så kort tid. Går helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...