Gå til innhold

forsklag til solosang i begravelde?


idyll88

Anbefalte innlegg

jeg skal synge i begravelsen til bestefar om en uke. noen som har "erfaring" med slikt? hvilke sanger er normalt å ha som solosang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I både min bestemors og oldemors begravelse ble "Blott en dag" sunget som solo.

Jeg synes det er en nydelig sang.

I oldemors ble også "Deilig er jorden" sunget.

Jeg har aldri sunget solo selv, men synes du er tøff som gjør det i en begravelse til noen som er så nære som besteforeldre. Jeg og en kusine snakket i kirka i bestemors begravelse og jeg synes det var vanskelig å holde meg fra å gråte husker jeg.

Lykke til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kommer nok til å bli helt grusomt. sang i min farmors begravelse for ti år siden, det gikk bra så lenge fossen av tårer var kommet tidligere den uka, men etter jeg hadde sunget kom tårene. det var bestefars ønske at jeg sang i begravelsen hans, så om jeg klarer å manne meg opp har jeg lyst å gjør det av den grunn. er gravid i tillegg, så tårene kommer litt fortere enn vanlig kan man si:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt "Der hvor rosor aldri dør" flere ganger i begravelse, i tillegg til Vamps (?) Tirna Noui (heelt feil stavet, jeg ser det)

Anonym poster: 333f708f9f89edabf457764d933b7fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes "En stjerne skinner i natt" er så fin, den ble spilt på kompisen min sin begravelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Fiskernes morgensang er så nydelig, men kanskje ikke så lett å synge?

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en seiler/Jeg er en seiler på livets hav er en nydelig begravelsessalme. Veldig fin solo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...