Gå til innhold

Coverbrands-erfaringer

Gjest Tidssone

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone

Håper det ikke allerede finnes en tråd om Coverbrands, men det kom ingen da jeg søkte på det.

Hva bestiller dere derfra?

Gode/dårlige erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte REN produkter derfra. De kom på noen få dager og var ekte vare. Men siden er dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en GHD rettetang der, og smashbox sin primer før Smashbox kom i salg på Kicks + noe fra The Balm. En helt grei side, grei leveringstid, men synes den er ganske så dyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er litt dyrt, men jeg fikk varene etter 3 dager :) bestilte på en fredag, på mandag lå de i postkassa! Det synest jeg er veldig bra, jeg bor trossalt ganske usentralt til på vestlandet!

prøvde ut foundation og kompaktpudderet til et nytt merke som heter studiomakeup. Fornøyd med varen, bortsett fra at jeg bomma litt på fargevalget. Var for gultonet for meg.

Også kjøpte jeg en primer fra bodyography, den er jeg veldig fornøyd med!

Har litt problem med å få tak i favorittmerket mitt hvor jeg bor, sa da blir det bestilt endel fra glo minerals der og!

Anonym poster: 935d4f8a52c652beafb9213f0c6b35f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med varene og rask levering. Bruker kun å handle når jeg har rabattkoder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg ikke får kjøpt Ole Henriksen-produkter her jeg bor så bestiller jeg fra Coverbrands. Veldig fornøyd, rask levering og god kundesevice:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kjøper er billigere. Ofte kjører de endel tilbud og, f.eks hadde de nylig 15% på Ole Henriksen-produkter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coverbrands er ikke dyrere enn parfymerier, men det er dyrere enn mange (utenlandske) nettbutikker. Jeg synes Coverbrands er en god butikk når jeg trenger noe raskt, da de har overlegent kort leveringstid. Jeg handler kun ting som går over tollgrensa der pga toll/mva.

Skulle ønske de hadde litt større utvalg og litt flere merker, ellers er jeg veldig fornøyd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, dere!

Er det dyrere enn i butikk? Ser de ofte har ting på tilbud?

Er ikke dyrere enn i butikk nei, men de er mye dyrere enn andre nettsider som har de samme produktene. Fordelen er jo at man slipper toll og sånt ved å bruke coverbrands da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ting på tilbud eller ting som går over tollgrensen. Ofte er det ikke så mye over tollgrensen, og da blir det ofte dyrere enn å kjøpe det i Norge når man må betale 120 kr i fortollingsgebyr i tillegg til toll og mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror iallefall ikke at de driver med parallellimport, slik mange av de andre store norske nettbutikkene gjør.

Anonym poster: 7a6756b7fe7e13db9604a5d661cf3a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Jeg er kjempefornøyd med Coverbrands! Varene har alltid kommet utrolig raskt.

MEN, jeg er litt misfornøyd med hvordan de pakker varene sine. Bestilte blant annet to toalettmapper fra Lulu's derfra, og jeg husker jeg ble litt skuffet da de kom sammenklemt i en flat konvolutt... Ellers synes jeg de er topp :)

Endret av Euforia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med Coverbrands! Varene har alltid kommet utrolig raskt.

MEN, jeg er litt misfornøyd med hvordan de pakker varene sine. Bestilte blant annet to toalettmapper fra Lulu's derfra, og jeg husker jeg ble litt skuffet da de kom sammenklemt i en flat konvolutt... Ellers synes jeg de er topp :)

Er du fornøyd med toalettmappene? Jeg er redd for at fargen ikke er som på bildet og om de er veldig plastaktige? Synes f.eks. mink og beige er helt like på produktbildene, kanskje det er dataskjermen min det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du fornøyd med toalettmappene? Jeg er redd for at fargen ikke er som på bildet og om de er veldig plastaktige? Synes f.eks. mink og beige er helt like på produktbildene, kanskje det er dataskjermen min det er noe galt med.

Jeg har de toalettmappene i svart,rosa og beige. Synes fargen på nett passer bra med fargen på de i virkeligheten. Kvaliteten er bra og de er ikke plastaktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Ja, jeg er fornøyd! Jeg har sminkepungen og toalettmappen. Synes sminkepungen er finest. Jeg skal innrømme at jeg ville sende den (bestilte bare toalettmappen først, den er SVÆR) tilbake først, siden den lå sammenklemt og ikke var laget av det materialet jeg hadde forestilt meg. Jeg trodde ut ifra bildene at skinnet ville være hardere, men det er LITT plastaktig, synes jeg. Nå synes jeg derimot begge er kjempefine, jeg har dem i fargen beige. Tror ikke mink er like fin som beige. Jeg har sett toalettmappene i mange forskjellige farger, og beige og sort er de eneste fargene som gjør at toalettmappene ser eksklusive ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er fornøyd! Jeg har sminkepungen og toalettmappen. Synes sminkepungen er finest. Jeg skal innrømme at jeg ville sende den (bestilte bare toalettmappen først, den er SVÆR) tilbake først, siden den lå sammenklemt og ikke var laget av det materialet jeg hadde forestilt meg. Jeg trodde ut ifra bildene at skinnet ville være hardere, men det er LITT plastaktig, synes jeg. Nå synes jeg derimot begge er kjempefine, jeg har dem i fargen beige. Tror ikke mink er like fin som beige. Jeg har sett toalettmappene i mange forskjellige farger, og beige og sort er de eneste fargene som gjør at toalettmappene ser eksklusive ut.

Det tror jeg også. Det er en butikk som har de i hjembygda mi, skal dit på påskeferie, så tenkte å sjekke de ut der før jeg bestiller, både størrelsen og fargene. Men tror det blir beige altså :-) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Det tror jeg også. Det er en butikk som har de i hjembygda mi, skal dit på påskeferie, så tenkte å sjekke de ut der før jeg bestiller, både størrelsen og fargene. Men tror det blir beige altså :-) Takk for svar!

Det er lurt å sjekke ut størrelsene først! Jeg skulle ønske sminkepungen var en størrelse mellom toalettmappen og sminkepungen, siden jeg synes den er litt for liten. Og toalettmappen er ALTFOR stor. Så nå har jeg sminken jeg bruker mest i sminkepungen og alt det andre i toalettmappen. Bare hyggelig, håper du blir fornøyd :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...