AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Jeg har sluttet å tøyke og vil nå endre livstilen min helt dvs spise sunnere. Hvor skal jeg starte kan noen hjelpe meg? Anonym poster: cbb926f971c290f321413c504e543ca0
Eske Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Hvordan spiser du fra før? Jeg ville generelt spist mer grønnsaker, mer hjemmelaget, mindre ferdigmat og kuttet ned på sukker. 1
Kira-delta Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Nå vet vi jo ikke hva du spiser, som eske sier, så det blir jo litt vanskelig å gi deg konkrete råd Jeg byttet ut mine matvaner med renere produkter og masse vann:p
JohnS Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Hva spiser du da? Sett opp en detaljert liste over hva du spiser i løpet av en vanlig uke. Dag for dag, time for time, alt sammen. Så kan man se hva du kan endre på.
Gjest *Maja* Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Da jeg sluttet å røyke erstattet jeg røyken med en tredemølle. Begynte å jogge og fikk raskt gode resultater. Med det ble jeg mer bevisst på kosthold og hva jeg puttet i kroppen. Fyll kjøleskapet med rene råvarer som egg, kylling, fisk, karbonadedeig, rent skinkepålegg, grønnsaker, frukt og bær. Fyll skapene med nøtter, villris, brun pasta, gode oljer etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå