Gjest lillemeg.. Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 på pakningen så står det at jeg ikke kan bruke såpe på stedet der jeg har tatt på yerka dagen før. men jeg kan dusje, men bare ikke bruke såpe der jeg har tatt på yerka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Dusje kan du men ikke bruk såpe under armene, det er helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille meg...igjen.. Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 bare et spørsmål til:) det står at jeg heller ikke kan bruke andre deodoranter samtidig, men gjerne et perfymert talkum. hva menes med parfymert talkum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 25. mars 2004 #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Talkum er ett slags hvitt pudder som suger opp fuktighet, det kan kjøpes både på parfymeri og apotek. Er kanskje ikke så vanlig å bruke nå men var meget vanlig før da ikke alle hjem hadde eget bad eller deodorantene som var til salgs var av langt dårligere kvalitet enn i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemeg_ Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 så jeg kan bruke vanlig deodorant etter noen dagers bruk av yerka? eller må jeg bare bruke yerka, aldri noen annet enn det.. masse jeg lurte på nå gitt:) kjempe fint at jeg får svar iallfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Hvor ofte du skal bruke Yerka det finner du ut av selv. Hvordan din kropp reagerer kan ikke jeg vite. Forsøk Yerka i en 3-4 dager før du prøver en vanlig deodorant og se på reaksjonen. Råder deg også til å kjøpe en god deodorant i tillegg til Yerka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilde_ Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 er litt skeptisk til yerka jeg. må jo være et veldig sterkt stoff, og det kan umulig være bra for huden. men så klart, om det hjelper mot svetting så er det vel verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 26. mars 2004 #8 Del Skrevet 26. mars 2004 Yerka kan svi noe fryktelig på huden hvis man ikke er forsiktig, det har ivertfall jeg opplevd. Mine råd er; 1) Vær nyvasket og helt tørr under armene 2) Fukt en bommulspad med yerka og stryk forsiktig på området under armene (ikke gni!) 3) La tørke godt før du kler på deg Jeg bruker Yerka en dag innimellom. Da påfører jeg om kvelden, og lar være å bruke såpe under armene i dusjen morgenen etter, og bruker heller ikke deo (men jeg bruker parfyme hver dag, så det gjør ikke noe å ha luktfri deo!). Dagen etter det igjen bruker jeg deo (Clarins kremdeo funker best på meg) igjen som normalt. Og føler jeg at det trengs noen uker senere tar jeg en dag med Yerka igjen. De gangene huden min har reagert (sviing og kløing, lett rølig utslett) har jeg vært slurvete og gnidd stoffet inn i huden, samt brukt for mye. Da har jeg brukt en fet krem på for å rydde opp (Vitapan fra apoteket). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå