Guropedersen Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Jeg trenger virkelig noen gode råd og tips fra dere der ute. Jeg har vært i lag med kjæresten min i snart 2 år, vi er også samboere. Problemet er at jeg er utrolig sjalu, jeg var ikke sjalu før, absolutt ingenting fikk meg sjalu. Men nå blir jeg såret, frustrert og sint av alt- pgr sjalusien min. Vist han går ut så tror jeg det er noe. Vist vi ser film hvor det er "lett-kledde" jenter blir jeg sjalu. Vist han snakker om andre jenter føler jeg meg helt forferdelig. Jeg kunne forsatt i dagevis om hva jeg blir sjalu av. Dette ødelegger alt, jeg mister selvtillit, han blir frustrert, og det ødelegger hele forholdet vårt. Kom gjerne med TIPS! Hva som helst som kanksje kan hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Du bør kanskje kontakte legen din for å få en henvisning til en psykolog. Kanskje det er noe bakenforliggene som har utløst sjalusien din nå?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Du trenger hjelp av psykolog for å jobbe med selvtilliten din. Herregud så umodent. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1 1
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Du trenger hjelp av psykolog for å jobbe med selvtilliten din. Herregud så umodent. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1 Umodent? Er vel en ærlig sak det?
Guropedersen Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2013 Du trenger hjelp av psykolog for å jobbe med selvtilliten din. Herregud så umodent. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1 Kanskje det, men tror nok ikke det funker. Herregud så umodent???
Guropedersen Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2013 Du bør kanskje kontakte legen din for å få en henvisning til en psykolog. Kanskje det er noe bakenforliggene som har utløst sjalusien din nå? Ja du har vel rett, men føler ikke det vil hjelpe. Men takk for tipset Er ofte ting som har skjed som utløser dumme følelser..
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 Kanskje det, men tror nok ikke det funker. Herregud så umodent??? Ja, umodent!! Herregud les hva du skriver! Hadde du vært en mann kunne kjæresten din sikkert anmeldt deg for psykisk mishandling. Og du skylder kjæresten din å gjøre alt for å kvitte deg med dette problemet og da får du prøve å jobbe deg gjennom de tingene som har skjedd før sammen med en psykolog. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #8 Skrevet 17. mars 2013 Umodent? Er vel en ærlig sak det? Ærlig sak ja, men likevel umodent. Voksne folk som vet hvem de er og hva de har å tilby som menneske holder ikke på sånn. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1
Gjest Beano Skrevet 17. mars 2013 #9 Skrevet 17. mars 2013 Uansett om du ikke tror at en psykolog kan hjelpe deg, burde du prøve det. Det nytter ikke å si ''det vil ikke hjelpe'' om du ikke har prøvd det. Det eneste tipset fra meg er at du må begynne å forstå hvorfor du er sjalu. Jeg tror at det kan være at du er usikker på deg selv og at du ikke stoler på han. 2
Gjest Beano Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 Ja, umodent!! Herregud les hva du skriver! Hadde du vært en mann kunne kjæresten din sikkert anmeldt deg for psykisk mishandling. Og du skylder kjæresten din å gjøre alt for å kvitte deg med dette problemet og da får du prøve å jobbe deg gjennom de tingene som har skjedd før sammen med en psykolog. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1 Hva faen? Slapp av! 1
Guropedersen Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2013 Ja, umodent!! Herregud les hva du skriver! Hadde du vært en mann kunne kjæresten din sikkert anmeldt deg for psykisk mishandling. Og du skylder kjæresten din å gjøre alt for å kvitte deg med dette problemet og da får du prøve å jobbe deg gjennom de tingene som har skjedd før sammen med en psykolog. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1 Hæ? Unnskyld meg. Hadde han hatt et problem med dette så hadde vi ikke vært i lag. Det jeg mener det at det ødelegger forholdet er meg, at jeg blir urolig hele tiden men det er sjeldent jeg sier noe til han om det!!! Jeg ville bare ha tips sånn at jeg ikke går rundt med den følelsen. Kanskje du burde gå til sykolog, vist du har et problem med det jeg skrev så ikke svar, ikke si noe på det. Du burde gå til sykolog for og jobbe med den syke trangen din for å være stor i kjeften :-) 1
Guropedersen Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 17. mars 2013 Uansett om du ikke tror at en psykolog kan hjelpe deg, burde du prøve det. Det nytter ikke å si ''det vil ikke hjelpe'' om du ikke har prøvd det. Det eneste tipset fra meg er at du må begynne å forstå hvorfor du er sjalu. Jeg tror at det kan være at du er usikker på deg selv og at du ikke stoler på han. Det er sant, han har ikke gjort noe som gjør at jeg ikke kan stole på han. Jeg vet at det er pgr meg, hva jeg føler og selvtilliten min. Jeg går til sykolog pgr barndoms traumer så føler ikke det blir rett og ta opp sjalusi. Men takk for tipset :-) Setter pris på alt.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #13 Skrevet 17. mars 2013 Ærlig sak ja, men likevel umodent. Voksne folk som vet hvem de er og hva de har å tilby som menneske holder ikke på sånn. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1 Nei... voksne folk er ikke alltid perfekte de heller.... selv om du sikkert er det. Overrasket??
smilo Skrevet 17. mars 2013 #14 Skrevet 17. mars 2013 Det er sant, han har ikke gjort noe som gjør at jeg ikke kan stole på han. Jeg vet at det er pgr meg, hva jeg føler og selvtilliten min. Jeg går til sykolog pgr barndoms traumer så føler ikke det blir rett og ta opp sjalusi. Men takk for tipset :-) Setter pris på alt. Kan det være grums fra barndommen som føere til at du nå er sjalu?? Jeg synes du skal ta det opp med psykologen 1
dobri123 Skrevet 17. mars 2013 #15 Skrevet 17. mars 2013 Syntes du skal prøve og ta det opp med psykologen din. Det er ihvertfall verdt forsøket.. Ønsker deg lykke til Du trenger hjelp av psykolog for å jobbe med selvtilliten din. Herregud så umodent. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1 Ja, umodent!! Herregud les hva du skriver! Hadde du vært en mann kunne kjæresten din sikkert anmeldt deg for psykisk mishandling. Og du skylder kjæresten din å gjøre alt for å kvitte deg med dette problemet og da får du prøve å jobbe deg gjennom de tingene som har skjedd før sammen med en psykolog. Anonym poster: db26a7d866d21f764be1ae6e703db4a1 Ja, her var vi i godt humør.. Noen timer på øynene gjør deg nok bra! Slapp av med deg..
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #16 Skrevet 17. mars 2013 Psykisk mishandling??? Jeg må le litt her... Aner ikke hva slags erfaring vedkommende som påstår sånt har, men DET er et umodent utsagn.. TS: Det høres ut som om dette er noe du må ta opp med en proff. Litt sjalusi er sunt, men i den grad du beskriver trenger du nok hjelp. Anonym poster: 657a0a913a6ef7d993ba6606449ea5f0
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #17 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er 20 år, og jeg har det på samme måte som deg. Jeg ler bare med han når han komenterer andre jenter på film, men inni meg så stikker det litt. Har ikke lyst å være så sjalu, men hva skal jeg gjøre med det da? Skal ikke være lett dette her.... Jeg stoler jo på kjæresten min, så det er ikke det det går på. Kanskje jeg er redd for å miste han? Hmm.. Håper du finner en måte som funker for deg, så skal jeg gjøre det samme. Anonym poster: 46991c1d927f33b7af89ce8a0d99734a
Guropedersen Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #18 Skrevet 17. mars 2013 Kan det være grums fra barndommen som føere til at du nå er sjalu?? Jeg synes du skal ta det opp med psykologen Det er nok det ja, er bare lei av og måtte få hjelp med alt hele tiden, men sånt skjer når barndommen svikter Takker for tipset
Guropedersen Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #19 Skrevet 17. mars 2013 Psykisk mishandling??? Jeg må le litt her... Aner ikke hva slags erfaring vedkommende som påstår sånt har, men DET er et umodent utsagn.. TS: Det høres ut som om dette er noe du må ta opp med en proff. Litt sjalusi er sunt, men i den grad du beskriver trenger du nok hjelp. Anonym poster: 657a0a913a6ef7d993ba6606449ea5f0 Hva psykisk mishandling ? Du må være forsiktig med ordbruket ditt. Jeg spurte om tips, ikke frekke ord fra en anonym!
Guropedersen Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #20 Skrevet 17. mars 2013 Syntes du skal prøve og ta det opp med psykologen din. Det er ihvertfall verdt forsøket.. Ønsker deg lykke til Ja, her var vi i godt humør.. Noen timer på øynene gjør deg nok bra! Slapp av med deg.. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå