Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Er det nokon erfaring med å velge å ta sjansen med ein fyr som har ei trøblete fortid?

Begynner å bli godt kjendt med ein veldig kjekke kar, som eg likar veldig godt, men han har ei skummel fortid.

Han har ikkje prata so mykje om det, men eg såg noko på facebooken hans at han hadde vore rusfri i 1 år (gammal status), med andre ord reknar eg med han har vore avhengig av narkotika.. han har også hatt ei vanskelig fortid med mora, der ho også har vore avhengig av det, og er det fortsatt slik eg forstod det. Eg har også hørt frå ei venninde at mora har vore voldelig.

Han har drive med mykje festing, og eg er redd for at han fortsatt ikkje har lagt det heilt ifrå seg. Sjølv om han seier han skal "trappe ned".

Han går til psykolog (seier han), går på ein bra skule og siktar høgt i karrierestigen, og har store ambisjonar for framtida.

Som dykk ser er det mykje imot at eg skal gi han ein sjans, men eg føler det blir dumt om eg skal dømme han for fortida hans.. Han er heller ikkje gokjendt av familia mi (noko som er ganske viktig) då dei veit om fortida hans også.. Eg har ikkje turt å seie at eg likar han engong, for dei advarte meg å halde kontakta med han med ein gong eg fekk vite om fortida.

Burde eg gi han ein sjans? Er det mulig at dette kan fungere? Eg er heilt rådvill, og veit ikkje kva eg skal gjere, instinktet mitt seier at eg ikkje burde ta sjansen, men eg vil ikkje la ein go muligheit forsvinne fordi eg ikkje turte å ta ein sjans... :(

Har dårlig efaring med at eg gav eksen ein sjans (det endte ikkje bra)..

Alle råd og erfaringa er eg veldig takknemelig for :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har masse erfaring når det kommer til folk med rus. Jeg er vokst opp i det milijøet (ufrivillig).

Du kan faktisk ikke gjøre noe annet en og ta et valg, noen klarer og legge det helt bak seg, menst andre som først har begynt med rus klarer aldri og slutte helt.

Du må finne selv ut om han klarer og legge rusen bak seg.

Prøv deg fram, ta det sakte så finner du ut av det!! :-)

Men vist han ikke legger det bak seg, så gå vekk med en gang! ikke gi han flere sjangser. Det siste du vil er og leve med en som ikke klarer seg uten rus. Tro meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...