Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken superlux sminke sverger du til?

Selv bruker jeg skimmer fra Dior og de fleste leppestifter fra Dior også, Har 1 fra Burberry og 1 fra Chanel, men Dior har toppet min liste ihvertfall.

Armani har god foundation!

Jeg tenkte å gå til innkjøp av litt forskjellig, vil gjerne prøve ut andre produkter.

Har du noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eneste må vel være YSL maskara.

Anonym poster: 2d0b96e571f98755de92b8006818bf5e

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte Chanel Vitalumiere foundation igår. Er ganske fornøyd, lurer på om jag skal kjøpe Chanel pudder også.

Gjest Gjest
Skrevet

Jrg bruker ikke lavbudsjettsfoundation.

Skrevet

Kjøpte Chanel Vitalumiere foundation igår. Er ganske fornøyd, lurer på om jag skal kjøpe Chanel pudder også.

Har du prøvd make-up forever foundation? gir photoshop effekt uten å gi en "brunkrem maske"

kan du ikke gi en tilbake melding om pudderet når du evt har kjøpt det? jeg har også vurdert pudder fra Chanel

AnonymBruker
Skrevet

Jrg bruker ikke lavbudsjettsfoundation.

Supertips!..

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg bruker pudder/foundatio fra Shiseido og Hypnose mascare fra Lancome.

Har også brukt Miracle Teint fondation fra Lancome.

Skrevet

YSL foundtation. Var i sorg etter at chanel sluttet å produsere pro lumier. Etter endel prøving og feiling med foundation fra både chanel, dior, lancome og clarins fant jeg YSL sin touche eclat foundation. Absolutt min nye favoritt!

Ellers bruker jeg solpudder fra Chanel og Guerlain.

Rouge fra Estee lauder og dior.

Mascara fra estee lauder.

Øyebrynspenn fra sisley.

De fleste leppestiftene og glossene mine er fra dior og sisley.

Skrevet

Har du prøvd make-up forever foundation? gir photoshop effekt uten å gi en "brunkrem maske"

kan du ikke gi en tilbake melding om pudderet når du evt har kjøpt det? jeg har også vurdert pudder fra Chanel

Nei, vet ikke hvor jeg bestiller make-up forever. Og dessuten er den vel dyrere enn tollgrensa... Ingen foundations med solfaktor gir photoshop effekt på bilder fordi solfaktoren gir flashback og man ser blek ut på bilder. Ja kan gi tilbakemelding om pudderet om jeg har råd til å kjøpe det denne måneden. :fnise:

Skrevet

Nei, vet ikke hvor jeg bestiller make-up forever. Og dessuten er den vel dyrere enn tollgrensa... Ingen foundations med solfaktor gir photoshop effekt på bilder fordi solfaktoren gir flashback og man ser blek ut på bilder. Ja kan gi tilbakemelding om pudderet om jeg har råd til å kjøpe det denne måneden. :fnise:

Solfaktor? er ikke solfaktor i den jeg har ihvertfall

Gjest Gjest
Skrevet

Supertips!..

Chanel, YSL og Bobbi Brown.

Skrevet

Solfaktor? er ikke solfaktor i den jeg har ihvertfall

Hvilken foundation bruker du da?

Skrevet

Jeg er veldig glad i min Dior New Look maskara. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...