Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei. Eg har innmari lyst på kos, nærhet og sex men min kone ser ut som et troll som eg nesten ikke klarer ta i med tang engang. Hun sprader rundt ustelt i MINE joggebukser og MINE t-sjorter. Hvordan få henne til ordne seg? Eg har bedt henne ligge unna mine klær, noe hun bare driter i. Dette holder på å drepe hele ekteskapet da jeg har begynt å forakte henne, vet ikke om det er noen vei tilbake.

Videoannonse
Annonse
Gjest DrManhattan
Skrevet

Begynn å gå rundt med hennes klær, kansje hun ser det fra din side da, kansje du også vil like det :)

• Liker 26
Gjest Anonym
Skrevet

Du må trø varsomt fram iallefall viss du vil prøve å gjøre noe med det! Si til henne når dere skal ut på noe å spørre henne om hun kan ha på seg noe du suns er fint på henne, å si det til henne!

Om du hinter til slike ting vil hun nok merke at det du ser liker du, og vil kanskje bli bedre på å stelle seg!

AnonymBruker
Skrevet

Si at om hun ikke skjerper seg må du gå til andre for å få det du trenger.

Anonym poster: 237bdfa118d4de30e0bdaf46d98af012

Skrevet

Hva med å innvitere henne ut på date? Regner med at hun da pynter seg.

• Liker 5
Skrevet

Hvis du forventer at hun skal se pen og pyntelig ut mens hun er hjemme på fritiden kan du ta deg ei bolle. Da går vel du rundt i dressbukse og slips hjemme da eller? Greit nok at du misliker at hun tar dine klær og at det er et problem, men at du ikke vil ha sex med henne fordi hun går i komfortable klær i sitt eget hjem?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gi henne et gavekort hos en hudpleier for ansiktsbehandling/massasje, og på en klesbutikk. Si du vil hun skal få seg en velfortjent kosedag, og at hun vel trenger noe nytt i klesveien siden hun stort sett tyr til dine joggebukser. Si det i en humoristisk tone.

Ellers; gi komplimenter og bekreftelse når hun har på seg noe du syns er fint, eller en god parfyme.

Anonym poster: 2bb4a5d70bfe8249b888bf92abbc4e85

• Liker 7
Skrevet

jeg skjønner TS godt! Jeg er gift kvinne selv og jeg kler og ordner meg for min mann. Tilbake får jeg deg samme. En trenger ikke gå pyntet hele tiden. Det er forskjell på å pynte og stelle seg. Skjønner godt at mange menn mister tenninga på sine damer når damene lar seg forfalle.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg synes det er fantastisk sexy med ei jente som bruker mine klær.

Nå har jeg et merkelig form på skjønnhet, det er den 'nøytrale' som teller, ikke den oppdollede og skjulte versjonen.

• Liker 12
Gjest bergenluna
Skrevet

Fikk skjelvinger når jeg leste dette. Glad jeg ikke er sammen med sånne menn lenger.

Høres ut som du leter etter en grunn.Hvis det er grunn nok til at du kjenner på forakt fremstår du som tidenes turn-off. Creep.

Hei. Eg har innmari lyst på kos, nærhet og sex men min kone ser ut som et troll som eg nesten ikke klarer ta i med tang engang. Hun sprader rundt ustelt i MINE joggebukser og MINE t-sjorter. Hvordan få henne til ordne seg? Eg har bedt henne ligge unna mine klær, noe hun bare driter i. Dette holder på å drepe hele ekteskapet da jeg har begynt å forakte henne, vet ikke om det er noen vei tilbake.

Skrevet (endret)

Fikk skjelvinger når jeg leste dette. Glad jeg ikke er sammen med sånne menn lenger.

Høres ut som du leter etter en grunn.Hvis det er grunn nok til at du kjenner på forakt fremstår du som tidenes turn-off. Creep.

creep? fordi at han ønsker en dame som steller seg?

Det må være utrolig trist å være sammen med ei dame (eller en mann) som går rundt som ett dass.

Det virker som om MANGE damer synest ekteskap og barn er en god grunn til å slutte å ta vare på seg selv. Gjerne ese utover, ikke ordne hår og makeup og gå i gamle joggeklær fra morgen til kveld.. Da er det deres egen skyld om partneren begynner å kikke på de som faktisk gidder å ta vare på seg selv isteden.

Endret av lashara
  • Liker 4
Gjest bergenluna
Skrevet

Jeg tar vare på meg selv - på MINE premisser. Har jeg lyst til å "dasse" rundt som et "troll" en dag så gjør jeg det. Jeg har vært borti menn som dro meg ned uansett hva jeg gjorde eller så ut. Tok litt tid før jeg skjønte at det handlet om han. Jeg ser mye bedre ut nå som han er ute av bildet:-)

Hvis han trenger å være nær så er vel ikke "Ligg unna klærne mine" beskjeden som kommer til åpne henne opp, er det vel?

creep? fordi at han ønsker en dame som steller seg?

Det må være utrolig trist å være sammen med ei dame (eller en mann) som går rundt som ett dass.

Det virker som om MANGE damer synest ekteskap og barn er en god grunn til å slutte å ta vare på seg selv. Gjerne ese utover, ikke ordne hår og makeup og gå i gamle joggeklær fra morgen til kveld.. Da er det deres egen skyld om partneren begynner å kikke på de som faktisk gidder å ta vare på seg selv isteden.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tar vare på meg selv - på MINE premisser. Har jeg lyst til å "dasse" rundt som et "troll" en dag så gjør jeg det. Jeg har vært borti menn som dro meg ned uansett hva jeg gjorde eller så ut. Tok litt tid før jeg skjønte at det handlet om han. Jeg ser mye bedre ut nå som han er ute av bildet:-)

Hvis han trenger å være nær så er vel ikke "Ligg unna klærne mine" beskjeden som kommer til åpne henne opp, er det vel?

men her er det vel ikke snakk om en dag innimellom?!

En dag innimellom har vel alle.

Gjest bergenluna
Skrevet

Les kommentaren hans da. Jeg synes han høres kjip ut. Han kan jo eventuelt skrive litt mer så kan vi gi han en sjangse til.

Gjest Gjest
Skrevet

TS her. Er dessverre ikke bare en dag i blandt, er så og si hver eneste dag. Det første hun gjør når hun kommer hjem fra jobb er å vrenge av seg klærne og fiffe seg opp med enten pyshbukse eller mine joggebukser samt mine t-sjorter. Det er virkelig turn off. I helgene er det ingen sminke, knyte opp håret i en ball bak på haue og subbe rundt i mine klær. Trenger vi noe fra butikken sier hun bare at eg må dra fordi hun ikke kan vise seg offentlig slik hun ser ut nå. Vet virkelig ikke hvordan eg skal takle dette lengere, er virkelig frustrerende.

Takker for forståelse og støtte til dere som forstår hvordan eg har det!

AnonymBruker
Skrevet

Hun regner vel rett og slett med at du elsker henne. Så feil kan man ta...

Anonym poster: becd7876bbde5a14e0698d5d354d4bc5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Er dessverre ikke bare en dag i blandt, er så og si hver eneste dag. Det første hun gjør når hun kommer hjem fra jobb er å vrenge av seg klærne og fiffe seg opp med enten pyshbukse eller mine joggebukser samt mine t-sjorter. Det er virkelig turn off. I helgene er det ingen sminke, knyte opp håret i en ball bak på haue og subbe rundt i mine klær. Trenger vi noe fra butikken sier hun bare at eg må dra fordi hun ikke kan vise seg offentlig slik hun ser ut nå. Vet virkelig ikke hvordan eg skal takle dette lengere, er virkelig frustrerende.

Takker for forståelse og støtte til dere som forstår hvordan eg har det!

Har hun det bra ellers? Det kan høres litt ut som en depresjon. Da slutter man jo å bry seg. Si til henne at du hadde satt pris på litt innsats! På en fin måte da :)

Anonym poster: 6666160876ada0b725619f9e8497b975

Gjest Funky Punk
Skrevet

Åååå som jeg er glad for at mannen min tenner på MEG og ikke klærne mine :)

Om jeg går rundt i tights og tunika (noe han syns er stygt), så kommer han likevel bort og tafser på meg.

Eller om jeg går rundt i militærboots og sliten fritidsbukse, joggebukse og hullete t-skjorte....spiller ingen rolle hva jeg går i...han kaster seg over meg som om jeg skulle hatt på meg verdens mest sexy undertøy :ler:

• Liker 4
Skrevet

Skjerpings trådstarter. Du kommer så uendelig mye lettere til godsakene når du bare behøver å dra ned en løstsittende joggebukse enn om du må sloss med et snørekorsetts gordiske knuter. Siden du ville kose...

• Liker 2
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Blir ikke bedre det der. Bi kvitt a å spar deg mer brydderi.

Damer forfaller fordi de får sykt mye issuses som ikke eer verdt å begynne på å prøve å løse en gang.

Eller fordi de føler seg trygg. Gir du en advarsel begynner issusene som ikke er verdt å grave i.

Unn deg selv å gjør kort prosess da. Livet er for kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...