Gå til innhold

Better bodies...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med dette merket? Hvordan er de i str?? Og er det "forbeholdt" de som er litt hardcore eller driver med fitness?? Klarer ikke å bestemme meg for om det er litt kult eller harry... Men så er det så mange som sier at teknisk/kvalitetsmessig så er det det beste treningstøyet...

Anonym poster: 8a89ba5c1b6fa754c0af32497b5c35aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Harry!!!

Anonym poster: 824bf7a953a9f425ac1b083d878cdb10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to topper fra better bodies som er tskjorter, og en langermet. + En lett treningsbukse. Jeg må si at dette er det stoffet som har tålt mest juling, etter 4-5 år er det fortsatt det som er sterkest i fargene, helt i sømmene, og ikke noe slit!

De kostet en formue, greit nok, men jammen har det holdt seg. Jeg bruker de også til hverdags nå og da, liker mønsteret på tskjortene. Jeg trener ute i skogen og hjemme :)

Anonym poster: d830bc3aa50aa317299a2988f9a562b9

Skrevet

Min erfaring er at det er helt normalt i størrelsen.. bruker S/XS til vanlig, bruker S i BB.

Tror ikke det er forbeholdt noen som helst, selv om jeg har en oppfatning av at jentene som bruker BB er litt samme kaliber som gutta som bruker GASP.

Men for all del :)

Og ja, tøyet er veldig behagelig. Beste treningstøyet jeg eier! Puster godt, sitter godt.. generelt, veldig behagelig!

Skrevet

Jeg har to topper som er råkule og med skikkelig god passform. Er enig i at noen av tingene deres er vel harry, mens andre er skikkelig bra.

Skrevet

Jeg har en treningssinglet fra BB, den er helt super! Godt brukt, mye vasket, men fortsatt like fin.

Har og ei sort joggebukse som er kjempegod å daffe i hjemme.

Opplever begge plaggene jeg har som normale i størrelsen. Buksa er muligens litt stor, men den skal være litt baggy og da:)

Skrevet

Har treningstights fra BB med en stripe grå camo på siden, litt cheesy, men veldig gode å trene i. Dog litt slappe i livet i forhold til 2XU og Skins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...