AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 For litt siden spurte jeg om råd fra dere her inne. Jeg trener 4-5 ganger i uken og har holdt på i 8mndr. Kostholdet er bra, veldig sunt, ligger på ca 1500kcal. Jeg spiser sjeldent sukker/godteri og søtsaker. Det sukkeret jeg får i meg er det som er i mat fra før av. Kostholdet mitt går som dette: knekkebrød, bremykt på knekkebrød,gulrøtter, kikerter, gresk yoghurt eller skyr, bær, 1-2frukt pr dag, kaffe, fullkornspasta, fullkorns couscous, eller fullkornsris, rent kjøtt -kalkun, kylling, svin eller fisk + masse grønnsaker. drikker kun vann, kaffe og grønn te. Jeg er fornøyd med kostholdet.. Greia er bare at I det siste, de siste helgene har jeg skeiet ut veldig.. Med 1-1,5 baguetter med masse smør og brunost, ingenting til lunsj og ikke annen mat før middag som har vært lasagne, taco, biff med poteter og saus, kebab, pizza... Og masse godteri, småspiser godteri hele dagen, hele helgen.. Og sjokolade, og på kvelden blir det 3-4øl, et par glass vin og kaffe med Sjokoladelikør.. Greia er at jeg får angst av å tenke på de siste helgene... Dessuten har jeg vært syk så jeg trent ordentlig sist uke.. En eller annen skrev at jeg burde holde meg langt unna sukker, og nå føler jeg meg som et vrak. Jeg er redd for neste helg, at jeg ikke har selvdisiplin nok til å holde meg i skinnet.. Kan noen fortelle meg at det ikke er så galt? At jeg overreagerer? Anonym poster: 64d86994c637acb763ee066d39788bfd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Du, shit happens, sant. All fremgangen din blir ikke ødelagt av at du skeier ut slik, men den blir det hvis du velger å skeie ut slik og fortsetter med det samt at du gir bang i treninga. Det verste som kan skje nå er at du gir opp treninga og sunt kosthold og hele greia pga den ene episoden nå. Anonym poster: 00c7660eeecdac076769f3a63539cdb3 2
Løvetanten Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Det er helt greit å ikke være flink pike hele livet, og det er også greit at man har såpass selvdisiplin at man ikke saboterer seg selv. Du sier du er redd for å sprekke neste helg... Da bør du ikke glemme at du er sjefen over deg selv Sprekker du er det ditt valg og ditt problem. Det er ingen som står over deg med pisk. Men du. Kanskje du sprekker fordi du er for streng med deg selv i hverdagen? Du spiser i underskudd og trener masse. Jeg vet at hadde det vært meg så hadde jeg vært rimelig kjørt, for når jeg trener mye så spiser jeg også mye. Det er helt naturlig. Kanskje løsningen er så enkel som at du må unne deg selv mer mat, og fett gir en god metthetsfølelse. Ikke vær redd for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå