AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Heisann. Jeg ser etter en bolig og jeg tenkte at jeg skulle begynne å sette inn annonse av meg selv for å øke sjansen for å finne en bolig. Hvor bør jeg gjøre dette bortsett fra på Finn.no? Har aldri satt inn en annonse av meg selv før, noen tips eller lignende på hva jeg bør inkludere i annonsen? Anonym poster: 3da67cb3e3760c7e9c34dbc31c378d2e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Skriv hvem du er og hva du leter etter. Prøv å ikke liste for mange "krav" til boligen, det kan du heller sortere ut senere. Finn.no er bra, hybel.no kan også anbefales, de har leiligheter også og å annonsere der er gratis. Anonym poster: 40155bd8c9e148fdf5b30fca7166a146
leirbål Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Lokalaviser i området der du vil bo er veldig greit. Jeg ville sett etter: kjønn, alder, har du samboer/ ektefelle, barn eller dyr? Røyker du? Festmenneske eller rolig? Jobber eller studerer du? Lang eller kortidsleie? Krav til boligen om du har noen. (Antall soverom, pris, beliggenhet, parkeringsplass el.) Det kan lyde omtrent slik: Jente 25, søker leilighet, minimum 2 soverom i Oslo området. Student, ikke røyker, rolig. Helst langtidsleie.
Lyd Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 På hybel.no er det gratis å sette inn annonse, så lurt å lage en der i tillegg til på finn Se litt på de andre annonsene kanskje og ta inspirasjon fra dem?
MalloryK Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Jeg gjorde det da jeg fikk denne hybelen. Jente 25 år, hvor jeg ville bo, sikker betaler, gode referanser. Tror det var alt jeg skrev
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå