liv Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg skal besøke sos barneby i Rwanda. Reiser på tirsdag. Håper ikke dette sees på som frekt.. Men er det noen i oslo distriktet som har noen avlagte leker ? Jeg vet de der nede hadde jublet for litt småleker.. Har fortsatt litt plass i kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Har ingen leker, men du kan jo høre på jobben (hvis du jobber) om du kan ta med deg litt papir, penner og tusjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2004 det var det, hvis du jobber.. jeg er bare barnevakt Kan jo ikke ta med arka og fargesakene til ungene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Har forresten hørt med grossisten til europris, Terje Høili as, og eieren av Nille (fikk sjefen selv) men de hadde ikke mulighet til å gi bort noe. Hørte med Ringo også men de gav alle sine vareprøveleker til kreftavdelingen for barn og det synes jeg jo er et greit svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 det var det, hvis du jobber.. jeg er bare barnevakt Kan jo ikke ta med arka og fargesakene til ungene! Nei, jeg tenkte hvis du (eller noen du kjenner) jobber. (Har ikke jobb, jeg...) Supert at du tenker slik! Om du ikke får tak i noe, så har du ihvertfall prøvd! Mht ark/tusjer/penner/blyanter så er det jo mulig å høre med mange ulike steder, bokhandler, ulike kontorer, papirfirmaer osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg skjønte hva du mente, bare siterte litt fritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Kan jo ta noen telefoner til i morgen. Noen lekebutikker eller bokhandlere rundt omkring har vel kanskje mulighet.. Noen som har noen forslag? Fins det noen lagersalg her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Bare husk å be om å få snakke med butikksjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. mars 2004 #9 Del Skrevet 25. mars 2004 Har ingenting å gi deg, alt av gamle leker og slikt ligger jo hjemme hos mamma og pappa. Men jeg vil ønske deg lykke til i jakten, og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 25. mars 2004 takk takk. Noen forslag til hvor jeg skal ringe i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin Skrevet 25. mars 2004 #11 Del Skrevet 25. mars 2004 Kontakt Frelsearmèen, de samler inn mye kanskje de har litt å avse til et godt formål. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 26. mars 2004 jo kanskje det ja.. men det er jo så mange som sliter her i landet også, vil ikke ta ne fra de liksom.. *liv - fremtidig sosialarbeider* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 26. mars 2004 #13 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg vet ikke helt. Men jeg tenker at du kanskje kan få problemer med å få samlet inn noe via telefoner til butikker osv. De store kjedene har føst og fremst et hovedkontor som avgjør dette, utover det er det bare bittelitt de kan avgjøre selv. Dessuten tror jeg at de organisasjonene som har noe å dele ut bruker andre måter å få det frem på. Der er så mange organisasjoner osv, jeg er temmelig sikker på at de vil foretrekke å bruke det fremfor privatpersoner. Det jeg heller ville gjort var faktisk å kontakte nabolaget eller kanskje en lapp på butikken - så du får tak i privatpersoner som kanskje har noe å avse? Lykke til uansett Atmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. mars 2004 #14 Del Skrevet 26. mars 2004 Det jeg heller ville gjort var faktisk å kontakte nabolaget eller kanskje en lapp på butikken - så du får tak i privatpersoner som kanskje har noe å avse? Støtter denne... Ta en tur rundt i nabolaget, hør med folk på jobben og be tante og onkel høre med sine venner de og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 26. mars 2004 #15 Del Skrevet 26. mars 2004 Hør med sportsbutikker om du kan få en fotball eller to - som ikke er pumpet opp. Jeg har nok noe du kan få, men da må vi jo møtes før tirsdag. Hvis du vil, kan du sende meg kontonr. ditt på en PM til meg, så overfører jeg en pengelapp til deg i dag. Stoler 100% på at du bruker det på barna i SOS-landsbyen. Jeg er fadder for en SOS-barneby selv og misunner deg reisen, liv. Det kommer sikkert til å være en kjempeopplevelse på godt og vondt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 26. mars 2004 #16 Del Skrevet 26. mars 2004 Må bare presisere at mitt innlegg ikke var basert på at jeg ikke stoler på deg. Faktisk har jeg selv vært på besøk i Sos barneby og har stor forståelse for at du ønsker dette og har heller ingen tanker om at du skulle prøve å lure noe. Likevel tror jeg at firma vil velge å bruke sine "vanlige" kanaler for å støtte slike formål. Det er jo også forståelig da. Der er ganske mange som detter innom en butikk for å be om bidrag til diverse saker. Så altså - jeg tviler ikke på din integretet i dette, egentlig skrev jeg innlegget mitt fordi jeg ville gi deg et tips om noe som kanskje ga bedre avkastning for deg. Atmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 26. mars 2004 jeg missforsto deg ikke.. Atmi.. Har bare litt dårlig tid shø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå