Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Skal jeg behandle kvinner politisk korrekt eller skal jeg behandle kvinner slik som det føles riktig ut for meg? Med politisk korrekt mener jeg at jeg skal la kvinner få gjøre alt det de vil, med "det som føles riktig for meg" betyr at jeg bestemmer hvordan ting skal gjøres.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Hva med å bestemme ting sammen? 4
Slither Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 I hvilken sammenheng mener du at DU har muligheten til å bestemme hva kvinner skal få gjøre? Herregud jeg har slutta å bli overrasket over hvor få hjerneceller enkelte her har. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Kvinner sier en ting men mener en annen. "Nei", i mens hun smiler og hinter om at du skal fortsette fordi hun vil at du skal virkelig ville ha henne, er et godt og kjent eksempel på dette. Kvinner elsker menn som tar kontrollen, det viser at han er en mann med makt, en mann som tar makt og tar for seg. Kvinner elsker mannemenn. Hvis du prater med henne og gir etter så får hun tøffelhelt-inntrykk av deg og kommer aldri til å ta deg seriøst. Kvinner hater, inni seg, menn som ikke er dominerende og tar kontrollen. Anonym poster: fbb64787c29b0f8fe4c0984fb36d16f3
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Kvinner sier en ting men mener en annen. "Nei", i mens hun smiler og hinter om at du skal fortsette fordi hun vil at du skal virkelig ville ha henne, er et godt og kjent eksempel på dette. Kvinner elsker menn som tar kontrollen, det viser at han er en mann med makt, en mann som tar makt og tar for seg. Kvinner elsker mannemenn. Hvis du prater med henne og gir etter så får hun tøffelhelt-inntrykk av deg og kommer aldri til å ta deg seriøst. Kvinner hater, inni seg, menn som ikke er dominerende og tar kontrollen. Anonym poster: fbb64787c29b0f8fe4c0984fb36d16f3 Jaha ? Og du er singel vil jeg anta ? 7
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Du skal behandle henne slik ho ønsker å bli behandlet.
Gjest Cuntzilla Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 Rart spørsmål, ingen i forhold lar vel den andre gjøre alt de vil uten å si ifra dersom det tråkkes over noen grenser, og ingen bestemmer heller alt den andre skal gjøre med mindre de er psykopater og sammen med en tøffeldame. Du må jo være ærlig på hvem du er og hvordan du mener ting skal gjøres, og så ender du vel opp med ei dame som passer deg og som du kan inngå noen kompromisser med. Om kompromisser er uaktuelt og du er avhengig av å bestemme alt så kan du jo vurdere å skaffe deg en hund i stedet og legge dette med å ha en relasjon til et annet menneske på is. 3
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #8 Skrevet 17. mars 2013 I hvilken sammenheng mener du at DU har muligheten til å bestemme hva kvinner skal få gjøre? Herregud jeg har slutta å bli overrasket over hvor få hjerneceller enkelte her har. Vel, om kvinnen selv syns det er greit at mannen bestemmer så er det vel ikke noe galt i det? Så lenge folk har det bra sammen så skal andre bare drite i om det er slik
Gjest kvinne46 Skrevet 17. mars 2013 #9 Skrevet 17. mars 2013 Hva er politisk korrekt i denne sammenhengen? Å være snill og grei, vise hensyn osv.? Hvordan har du lyst til å opphøre deg selv da?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 Skal jeg behandle kvinner politisk korrekt eller skal jeg behandle kvinner slik som det føles riktig ut for meg? Med politisk korrekt mener jeg at jeg skal la kvinner få gjøre alt det de vil, med "det som føles riktig for meg" betyr at jeg bestemmer hvordan ting skal gjøres. Du skal da ikke bestemme over henne. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #11 Skrevet 17. mars 2013 Du skal da ikke bestemme over henne. Gjest her er et typisk eksempel på "nei men mener ja". Hun ønsker å bli dominert, at mannen tar kontrollen fra henne, behandler henne som en kvinne og viser henne hvor skapet skal stå. Så lenge hun ikke møter en mann som gjør det vil hun alltid utfordre, virke arrogant, men alt dette er bare et skuespill. Hun ønsker en sterk mann som tar henne rundt livet og behandler henne som han vil. Anonym poster: fbb64787c29b0f8fe4c0984fb36d16f3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. mars 2013 #12 Skrevet 17. mars 2013 Kvinner sier en ting men mener en annen. "Nei", i mens hun smiler og hinter om at du skal fortsette fordi hun vil at du skal virkelig ville ha henne, er et godt og kjent eksempel på dette. Kvinner elsker menn som tar kontrollen, det viser at han er en mann med makt, en mann som tar makt og tar for seg. Kvinner elsker mannemenn. Hvis du prater med henne og gir etter så får hun tøffelhelt-inntrykk av deg og kommer aldri til å ta deg seriøst. Kvinner hater, inni seg, menn som ikke er dominerende og tar kontrollen. Anonym poster: fbb64787c29b0f8fe4c0984fb36d16f3 Nei. Ikke inni seg, ikke utenpå, ikke noen steder. 3
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #13 Skrevet 17. mars 2013 Gjest her er et typisk eksempel på "nei men mener ja". Hun ønsker å bli dominert, at mannen tar kontrollen fra henne, behandler henne som en kvinne og viser henne hvor skapet skal stå. Så lenge hun ikke møter en mann som gjør det vil hun alltid utfordre, virke arrogant, men alt dette er bare et skuespill. Hun ønsker en sterk mann som tar henne rundt livet og behandler henne som han vil. Anonym poster: fbb64787c29b0f8fe4c0984fb36d16f3 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: 3
Gjest Violetta Skrevet 17. mars 2013 #14 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Du skal behandle andre mennesker med respekt. Uavhengig av om de er kvinner, menn, barn, unge eller gamle. Det betyr at i bunn og grunn kan du bare bestemme over deg selv. Endret 17. mars 2013 av Violetta 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #15 Skrevet 17. mars 2013 Dagens mann er for tam. Anonym poster: fbb64787c29b0f8fe4c0984fb36d16f3 1
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 17. mars 2013 #16 Skrevet 17. mars 2013 Alltid fungert best for meg å lede.
Gjest .-L-. Skrevet 17. mars 2013 #17 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Hvis du tenker oppførsel og hva du bør si/ikke si så kommer det helt annpå damen. Noen liker ikke folk som ikke klarer å snakke "politisk korrekt". Jeg selv hater å snakke politisk korrekt og må gå på tærene hele tiden når jeg er ute sosialt Treffer jeg folk som er som meg kan jeg jo bare fyre på, men truffet jenter som helst liker at jeg er politisk korrekt. Endret 17. mars 2013 av .-L-.
Cata Skrevet 17. mars 2013 #18 Skrevet 17. mars 2013 Du skal selvsagt behandle kvinner slik som det føles riktig for deg, og det skal du gjøre fra dag 1. Så har hun en reell sjanse til å velge den riktige "deg", eller velge deg bort. 1
Gjest .-L-. Skrevet 17. mars 2013 #19 Skrevet 17. mars 2013 Kvinner sier en ting men mener en annen. "Nei", i mens hun smiler og hinter om at du skal fortsette fordi hun vil at du skal virkelig ville ha henne, er et godt og kjent eksempel på dette. Kvinner elsker menn som tar kontrollen, det viser at han er en mann med makt, en mann som tar makt og tar for seg. Kvinner elsker mannemenn. Hvis du prater med henne og gir etter så får hun tøffelhelt-inntrykk av deg og kommer aldri til å ta deg seriøst. Kvinner hater, inni seg, menn som ikke er dominerende og tar kontrollen. Anonym poster: fbb64787c29b0f8fe4c0984fb36d16f3 Jeg har lært at det finnes kvinner som liker å ta styringen/lede også.
Bonito Skrevet 17. mars 2013 #20 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er absolutt ikke interessert i en mann som skal bestemme over meg. Det klarer jeg helt greit selv. Og det er faktisk en mellomting mellom den såkalte mannemannen som skal bestemme "hvor skapet skal stå", og en mann som har lagt alle egne meninger til side. Den mellomtingen vil jeg ha. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå