Gå til innhold

HJÆLP

Fremhevede innlegg

Skrevet

.........Forloveren min dukket uventet opp på besøk i dag!!!!!!

......Hva kommer til å skje i helga?????

*grurgrur*

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

He, he.... sett deg tilbake og nyt :kul: Det blir sikkert gøy!!!!!

Gjest Madley
Skrevet

Kanskje du kan forvente utdrikkningslag?

:sjarmor:

hehe..Min forlover ligger på sykehuset med sin førstefødte i armene..Jeg kan slappe av enda en stund.. :ler:

Skrevet
:ler2: Så spennende!! Håper det er noe gøy!!
Skrevet

:ler::ler::ler::ler::ler:

Full rapport til mandag, takk!

Skrevet

Kan man begynne å vente seg utdrikningslag allerede tre måneder før Dagen? :o (For du gifter deg vel 26.06 du og, om jeg ikke husker feil?) Det er ihvertfall ikke jeg forberedt på! Har nå lyst til å føle meg litt fresh den dagen også da, uansett hva som måtte skje..

*Må-forte-seg-å-ta-sol-og-slanke-seg-litt-og-få-ordnet-håret* :roll:

Og ja - vi må ha rapport på mandag! :sjarmor:

Skrevet

Jeg gifter meg 19.juni, men frykter utdrikningslag når som helst nå. Jeg vet at det ikke kommer tett oppi bryllupet for da er det oppgaveinnlevering for forlover. I slutten av mai har jeg selv eksamen. Påska er ikke aktuell.... Da står vi igjen med denne helga (tviler på at det blir nå) eller et par helger i april/begynnelsen av mai....

Lykke til om det blir utdrikningslag på deg nå. Det blir sikkert kjempebra! Gleder meg til å høre om det.

Skrevet
:hoho: Å så spennende da...Du må si hvis det skjer noe i helga da :sjarmor:
Skrevet

Så spennede da :-) Kunne egentlig tenke meg å bli ferdig med det jeg, så jeg synes det er helt greit hvis jentene tar det i god tid før bryllupet.

Bare ikke min forlover fikk noen ideer av min kjæres forlover forrige helg. Min kjæres forlover truer nemlig med generalprøve for min kjære, for å være sikker på at selve utdrikkningslaget blir perfekt 8)

Gjest Madley
Skrevet
Har gudskjelov satt datoen selv' date=' jeg..... :wink:[/quote']

Jeg også!

Skrevet

Hadde jeg prøvd å foreslå å få bestemme noe som helst ang. det laget selv, hadde venninnene mine bare ledd av meg. :tunge1:

Skrevet

Veldig kjedelig sikkert, men forbasket praktisk! :wink:

En har da nok å styre med de siste helgene om en ikke skal holde alle helger åpne for eventuelle utdrikkingslag

Gjest Madley
Skrevet

Det er av praktiske årsaker ja. Siden alle som skal være med(de jeg vet om da..) bor på veldig ulike steder og jeg bor langt borte så må det avklares litt på forhånd. Dessuten så er jeg ingen tilhenger av overaskelser..nemlig! :wink:

Skrevet

Jeg vil helst ikke vite når utdrikningslaget mitt er. Og det trenger ikke å være så lenge til. Forloveren min er veldig mystisk og hemmelighetsfull om dagen. :-) Gleder meg, jeg! Er glsd i overraskelser og oppmerksomhet.

Skrevet

Lykke til da.

Og ikke glem å kom med rapport etter helgen (og nå er vi så mange som har sagt det at du MÅ huske det) :wink:

*klem*

Skrevet

Lykke til :wink:

Selv får jeg helt vondt i magen av å tenke på utdrikkingslaget mitt selv om det er over et år til . Å ALDRI om jeg hadde fått bestemme datoen selv..hehe :ler:

Skrevet

Lykke til, det blir moro å høre hvordan det var.. hvis ikke det er falsk alarm da... 8)

Jeg aner ikke når mitt kommer.. det kan komme i kveld... eller om maaange uker.. har ikke peiling.. Det er litt skrekkblandet fryd, å ikke ha kontrollen på det... Men det er jo deilig å vite at noen andre driver å planlegger noe som bare er for MEG.... Veldig koselig tanke egentlig.... :-?

Tror det blir bra.. uansett når det måtte skje..

:)

Skrevet

Er litt shaky om dagen jeg også - for hvis jeg får utdrikkingslag, blir det enten i påska eller bare uka før bryllupet. Bare den tida jeg er hjemme i Trondheim, nemlig... (Og så får jeg visstnok et ekstra utdrikkingslag her i Bodø på et eller annet tidspunkt, som noen "lokale" venninner inderlig gjerne vil ta seg av).

Skrevet

Vi er spredt over det ganske land, men forloveren min har satt seg fore at jeg ikke skal få vite noe før det skjer. Har allikevel fått noen hint, som at det blir på Østlandet et sted og at de vurderer rafting.. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...