Maggie74 Skrevet 4. juni 2002 #1 Skrevet 4. juni 2002 Kan noen berolige meg med at jeg bare har bryllupsnerver? Jeg er 6 dager over tiden på mens (ikke-mens). Gravidtesten viste negativt på søndag. Tør ikke prøve igjen fordi jeg er kjemperedd for å bli skuffet. Har jo kjempemasse å gjøre. Har eksamen (3 stk ila de neste 1,5 ukene), første på fredag. Skal flytte (om 2 uker og 1 dag) og gifter meg på St.hans. Det hadde jo vært greit å vite, liksom! *argh* *megafrustrert* Maggie!
Gjest Nathalie Skrevet 4. juni 2002 #2 Skrevet 4. juni 2002 Siden du har så utrolig mye å gjøre for tiden, så vil jeg kanskje tro at det er stress som utsetter mensen... Iallfall hvis du ikke er gravid! (- føler virkelig med deg om du ikke er det!). Det så ut som om du har veldig mye å tenke på for tiden, med eksamener, flytting, bryllup osv. Det er VELDIG mye som kan utsette mensen,jeg har opplevd det flere ganger. I det jeg tenkte at "nei nå kommer den ikke så nå må jeg være gravid", så kom den... Men ta en test hvis den fortsatt ikke har kommet om noen dager, det kan jo hende du rett og slett er gravid likevel!! Testene er jo ikke 100% sikre, er de vel?? Lykke til uansett iallfall, både med mens/graviditet?, eksamener, flytting og alt annet du har å gjøre. Men husk; stress ned!!
Maggie74 Skrevet 4. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2002 Skal stresse ned.. om 3 uker! Om akkurat 3 uker skal jeg ikke gjøre noe annet enn det som faller meg inn akkurat der og da! DET skal bli deilig det! Prøve å stresse ned allerede nå. Har ikke mensen kommet til om en uke så får jeg snakke med doktormannen. Han kan sikkert finne ut hva det er som skjer! Maggie!
Zafir Skrevet 4. juni 2002 #4 Skrevet 4. juni 2002 Det er vanskelig å si om du er gravid eller ikke...men om mensen er forsinket så er det pga at eggeløsninga var forsinket! Som igjen fører til senere mens...kjedelige greier dette Om du er gravid så kan det hende at kroppen din produserer hcg sent (det "gravidstoffet" som gjør at man testene slår ut vet du) Vent 1 ukes tid, ta en ny test. Om den ikke slår ut enda og mens er fremdeles borte, er nok et legebesøk betryggende Husk da at det beste er å få tatt blodprøve hos legen fordi urintestene deres er på samme nivå som de som du kjøper på apoteket.( De vil gi samme resultat som hjemmetestene selv om du er gravid) Håper at du er gravid Lykke til da! Klem fra Zafir 1212[ Dette Innlegg er endret av: Zafir den 2002-06-05 00:10 ]
Maggie74 Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2002 Hmm.. Jeg mener jeg vet når jeg hadde EL. Har siden jeg slutta på pillen fått en sånn 'typisk' EL smerte i magen med en påfølgende liten dæsj blod (regner med at det er EL siden jeg har hatt det hver måned siden pilleslutt og at det kommer på dag 15-16 i syklusen). Ellers er det så rart, for da jeg ble gravid med min første (for 8 år siden) viste den positiv omtrent før egget var befruktet. Men jeg har hatt en SA siden og jeg er blitt eldre, såh.. hmm.. tror jeg må ta en test på fredag igjen. Hvis den er negativ så overlater jeg alt til legen min, siden jeg har time hos han allikevel. Problemet er at jeg har lyst å være gravid, og jeg har lyst å glede meg sammen med min tilkommende. Hans høyeste ønske her i livet er å få barn, og jeg kan ikke tenke meg en bedre morgengave for han å få! Men jeg får se, dah. Hvis jeg ikke blir lagt inn på psykiatrisk så skal jeg holde dere oppdatert! *sukk* Maggie!
Thea Skrevet 5. juni 2002 #6 Skrevet 5. juni 2002 Jeg vil bare ønske deg lykke til jeg,hvertfall med bryllup om ikke baby også Håper du får en kjempe fin dag 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå