Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har mistet følelsene for mannen. Er det galt å gå fra ham nå som vi har fått barn sammen (4 mnd)? Styrer jo ikke følelsene mine, så det er ikke min feil.

Anonym poster: 9e42337144e8ccae9a04409052abebac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke lyst til å prøve å jobbe med forholdet engang?

Jeg synes det er feil å gi opp med en gang, etter å ha bragt et barn inn i forholdet(!) fordi "du ikke har følelser og det er ikke din feil".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forelskelsen varte ikke så lenge som jeg trodde. For å være ærlig så var jeg vel mest klar for å bli mor, ikke kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Du styrer faktisk følelsene selv i ganske stor grad. Er du innstilt på at dette ikke funker så over tid hører du på det, men ikke skyld på følelsene. Det er ikke uvanlig å ha det vanskelig i småbarnsperioden, med litt arbeid kan de komme på samme plass.

Måten du skriver på virker provoserende, så først tenker jeg du bare er ute for å provosere.

Anonym poster: 05eaeeef5d27ddf9b809e514e2fe0523

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forelskelsen varte ikke så lenge som jeg trodde. For å være ærlig så var jeg vel mest klar for å bli mor, ikke kjæreste.

Ah svak for instinkter. Ikke stort bedre enn en mann som puler rundt.

Anonym poster: 05eaeeef5d27ddf9b809e514e2fe0523

Skrevet

Vel, da har du jo tydeligvis bestemt deg. Skjønner ikke hvorfor du ber om synspunkt, men du skal få mitt:

Jeg synes synd på kjæresten din, og du er patetisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

så du brukte han for å få barn da? Det er jo en grunn til at det er anbefalt å ikke få barn sammen før man har vært i forhold en stund.

Anonym poster: 25f8592208cafebb61e0aa13f8bf9b28

• Liker 1
Skrevet

Det er alt for tidlig å vurdere å gå fra ham. Du har nettopp fått barn, en ny liten verdnsborger som du forhåpentligvis har fått kraftig morskjærlighet til. Ikke rart om mannen din kommer litt i skyggen.

Fokuser på barnet og din mann. Når det er barn i bildet, jobber man hardt for å bevare forholdet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Brukte og brukte. Nei, det var ikke planlagt at det skulle bli sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Sjelden jeg sier dette, men BLI VOKSEN.

Følelser er bare følelser, handler ikke om han men om deg selv.

Anonym poster: 8451cc6f611bf3fe7e47c65c212a9893

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spedbarnsfasen er slitsom, du er full av hormoner og bør ikke ta noen forhasta avgjørelser. Vent og se om ikke godfølelsen kommer tilbake!

Anonym poster: 5b3d39d6f43e529aff76274102f2f1ad

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis dere er venner, har en god tone, ingen er utro og dere ikke krangler - så prøv hardere å få forholdet til å fungere. Se etter de gode kvalitetene han har, tenk på han på en positiv måte osv. Du kan styre tankene dine. Å ikke ha følelser er den desidert dummeste unnskyldningen jeg vet når barn er innvolvert i ett forhold. Hva vil du gjøre da? Finne en ny mann???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...