AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Jeg skal møte kjæresten til en god venninne. Gruer meg nesten litt! Hva kan vi snakke om? Vanligvis når jeg møter folk, så spør jeg om hva de studerer, kommer fra ol. Men venninnen min har jo fortalt meg mye om han. Så jeg vet hva han studerer, hva skal etter studiene, hvor han kommer fra, søsken osv. Har dere noen forslag? Greitt ha noen på lur i tilfelle det stopper helt opp. Anonym poster: 34e0d75ded8334a5202e8d3401634dc8
Karenina Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Du kan f.eks. spørre hvordan studiet hans er, om de er mange i klassen, hvordan det er der han kommer fra, og så videre Det går sikkert veldig fint! Edit: skrivefeil Endret 17. mars 2013 av Marsupilami
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Ikke sikkert han veit at du vet da! Og synes ikke det er noen god grunn for ikke å spørre han om det personlig. Selv om venninna di har sagt at han f.eks går ingeniør, så kan du jo bare si "hørte du gikk ingeniør. hvordan trives du med det?". Eller "hørte du spilte fotball? da må du jo være ganske proff?". Dersom ingen spurte meg spm om studier, interesser osv bare fordi de "hadde hørt det fra noen andre før", så hadde jeg blitt fornærmet Jeg må få jo få fortelle om det selv ! Ikke rart folk sliter med small talk hvis dette er et problem Anonym poster: 300360aea0d3794f8ce6f73086fc04a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå