Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har satset 20 000 kr på at Danmark vinner ESC i år. Var tidlig ute og fikk en god odds (17.0), og angrer ikke nå som en del bookmakere setter oddsen mye lavere.

Hvis Danmark går til topps vinner jeg 340 000, og da skal det feires!

Anonym poster: b8e5d3438602b162541d23ae60395087

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. Selv heier jeg på Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spår topp 10 for Norge :)

Gjest Bartenina
Skrevet

Den var bra, den kommer jeg nok til å høre på framover :-) Men jeg tror Norge stiller sterkt i år!

Skrevet

Tror du kommer til å vinne dine 340.000 jeg da :) Er ganske sikker på at Danmark vinner Grand Prix i år. Har hørt alle sangene bortsett fra Italia som ikke er ferdig ennå, og Danmark har nok den mest fengende sangen, og er favoritt stort sett de fleste steder jeg ser på youtube. Norge kommer nok blant top 5 i år. Vi har en fin sang, men kanskje litt for rolig til å kunne vinne (selv om jeg selvfølgelig håper). Danmark sin sitter liksom første gangen man hører den. Tror Tyskland også vil gjøre det bra i år. Da jeg sjekka i går på odds så hadde Danmark og Norge begge 6 i odds (lavest på de 2)

Skrevet

Skikkelig søt jente som sang i hvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror du kommer til å vinne dine 340.000 jeg da :) Er ganske sikker på at Danmark vinner Grand Prix i år. Har hørt alle sangene bortsett fra Italia som ikke er ferdig ennå, og Danmark har nok den mest fengende sangen, og er favoritt stort sett de fleste steder jeg ser på youtube. Norge kommer nok blant top 5 i år. Vi har en fin sang, men kanskje litt for rolig til å kunne vinne (selv om jeg selvfølgelig håper). Danmark sin sitter liksom første gangen man hører den. Tror Tyskland også vil gjøre det bra i år. Da jeg sjekka i går på odds så hadde Danmark og Norge begge 6 i odds (lavest på de 2)

Jeg tror Finland kommer høyt også.

Skrevet

Jeg tror Finland kommer høyt også.

Ja, det er fart i den :) Jeg får litt sånn Katy Perry-vibber av den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...