Ghost Hunter Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Kims eller Maarud? Nidar eller freia? Candy King eller ....hva heter merket som selges på Kiwi, Meny osv? Cola eller Pepsi? Bamsemums eller sjokolademus ? Vaniljemuffins eller sjokolademuffins? Tyrkiskpepper eller pulverpadder? (kom gjerne med egne ting og) Jeg svarer: -Maarud - Nidar -Candy King -Pepsi -Bamsemums -Vaniljemuffins -Pulverpadder
Anglofil Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Kims eller Maarud? Kims Nidar eller freia? Freia Candy King eller ....hva heter merket som selges på Kiwi, Meny osv? Candy King Cola eller Pepsi? Pepsi (Max) Bamsemums eller sjokolademus ? Liker ingen av dem. Vaniljemuffins eller sjokolademuffins? Vaniljemuffins Tyrkiskpepper eller pulverpadder? Pulverpadder Mvh Yvonne
Rubies_ Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Jeg spiser godterier så sjeldent, at det er ikke ofte jeg husker navnet på produsenten, men: Kims eller Maarud - Er det Maarud som har sånn gårdschips med smak av biff og løk? I så fall sier jeg Maarud. Nidar eller freia Begge? Går ikke an å velge. Det smaker jo nesten likt. Candy King eller ....hva heter merket som selges på Kiwi, Meny osv? Candy King. Har prøvd andre typer smågodt, og det er ikke like godt. Smågodtene på f.eks. Eurospar smaker bare tilsetningsstoffer. Cola eller Pepsi Pepsi, gjerne pepsi max. Liker ikke Cola. Bamsemums eller sjokolademus Smaker ikke det akkurat det samme? Liker ingen av delene Vaniljemuffins eller sjokolademuffins Sjokolademuffins Tyrkiskpepper eller pulverpadder Tyrisk pepper sånn at jeg kan lage tyrker-shots. Ellers pulverpadder, hvis jeg må spise det
Tøffeldyret Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Kims eller Maarud? Liker egentlig ikke potetgull. Eneste jeg liker er Superchips, men vet ikke hvem som er produsenten. Nidar eller freia? Freia. Nidar smaker så billig. Candy King eller ....hva heter merket som selges på Kiwi, Meny osv? Smaker ikke forskjell på de forskjellige. Cola eller Pepsi? Cola Bamsemums eller sjokolademus ? Liker ingen av delene. Vaniljemuffins eller sjokolademuffins? Er ikke særlig glad i muffins, men velger sjokolademuffins. De med vanilje smaker bare egg. Tyrkiskpepper eller pulverpadder? Tyrkisk pepper.
Klaine Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Kims eller Maarud? Kims Nidar eller freia? Freia! Candy King eller ....hva heter merket som selges på Kiwi, Meny osv? Kjenner ikke store forskjellen jeg. Ja takk begge deler. Cola eller Pepsi? Coca cola Bamsemums eller sjokolademus ? Bamsemums. Har ikke smakt sjokolademus Vaniljemuffins eller sjokolademuffins? Vanskelig valg... Men jeg går for vanilje Tyrkiskpepper eller pulverpadder? Pulverpadder, de er så søte og gode! Napoleonskake eller bløtkake?
Rainbow Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Kims eller Maarud? Kims, men unntaket er Maaruds Tortilla Chips. Nidar eller freia? Begge, elsker både Melkesjololade og Stratos, for eksempel! Candy King eller ....hva heter merket som selges på Kiwi, Meny osv? Det heter bare Smågodt. Og jeg syns det er mye bedre enn Candy King. Cola eller Pepsi? Cola Bamsemums eller sjokolademus ? Bamsemums Vaniljemuffins eller sjokolademuffins? Sjokolademuffins Tyrkiskpepper eller pulverpadder? Ingen av dem egentlig, hvis jeg må velge blir det vel tyrkisk pepper.
super-s Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 -Maarud -Freia -Candy King -Pepsi (max) -Bamsemums -Sjokolademuffins -Tyrkisk pepper
Wonders Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Maarud Nidar eller freia samma ulla Candy King eller ....hva heter merket som selges på Kiwi, Meny osv samma ulla Cola eller Pepsi samma ulla Bamsemums eller sjokolademus samma ulla Vaniljemuffins eller sjokolademuffins begge deler Tyrkiskpepper eller pulverpadder ingen av dem
Sokkesko Skrevet 30. mars 2013 #9 Skrevet 30. mars 2013 Kims eller Maarud? Maarud. Nidar eller freia? Vet ikke. Kan ikke velge. Candy King eller ....hva heter merket som selges på Kiwi, Meny osv? Hæ? Cola eller Pepsi? Foretrekker cola free og pepsi max. Bamsemums eller sjokolademus? Ingen. Vaniljemuffins eller sjokolademuffins? Sjokolade. Tyrkiskpepper eller pulverpadder? Tyrkisk pepper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå