Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2004 #1 Skrevet 25. mars 2004 Jeg er så enkel å glede... Jeg tok meg en aldri så liten pause i sted, og stakk ut en tur. Siden jeg lever i koffert, må jeg tenke meg vel og lenge om før jeg shopper noe, men i dag kjøpte jeg TO ting: Svart dressbukse fra Benetton (endelig noen som har skjønt at det finnes folk som bruker str 34 og under). Den satt perfekt rundt hoftene, og var rett og vid i bena. Lyseblå skjorte fra Mexx (hadde sett den hjemme i Norge, men fant ikke rett størrelse der). Og jeg er SÅÅÅÅÅ fornøyd! Og gleder meg til å komme hjem og slippe å bekymre meg for om jeg får plass i kofferten (jeg shopper uansett ganske sjelden).
philippa starck Skrevet 25. mars 2004 #2 Skrevet 25. mars 2004 Jepp, små barn, små gleder... Kjenner følelsen - jeg kjøpte meg en ny topp fra Sand på Gardermoen i går, har den på idag og nyter mitt nye plagg... Enkle er vi!
Gjest anneline Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 Skal sannelig sjekke ut buksene på Benetton ettersom jeg også sliter med å finne voksne pen-bukser i små størrelser som sitter bra rundt hoftene. De sorte dressbuksene jeg har nå er en guttebukse innkjøpt på en av byens finere forretninger for herreklær. Kanskje jeg kan komme meg ut av denne ufrivillige 'crossdress'-situasjonen?
Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 Jeg bruker 34 eller 32 (damestr) alt etter som, og Benettons str 38 tilsvarer norsk 32, og passer meg perfekt. Buksene er heller ikke for korte i beina. Ellers har InWear av og til klær i str 32.
Gjest Cuddly Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 Så deilig! Har hatt samme problemet som deg, buksene blir for stor! Men nå har jeg heldigvis lagt på meg litt, så klærne sitter bedre. Trist å vokse ut av mye fint, men jeg ser jo selv at jeg ser bedre ut nå 8) Har også handlet litt idag; fine ting til heimen på Kremmerhuset, og ny Bulabukse til påskebruk. Men der kommer fordelen med å være tynn: bukse i barnestr. er billigere, og Bulabuksene er like fin i 14 år som XS!
Gjest Ethereal Skrevet 26. mars 2004 #6 Skrevet 26. mars 2004 Hvor høy er du My? Jeg er middels, 167, og ofte blir barneklærne for korte (for ikke å snakke om fasongen). Jeg har ofte kjøpt topper o.l på H&M barneavd., men hvor kan jeg ellers kikke, der ting ikke er for "barnslige"?
Gjest Cuddly Skrevet 26. mars 2004 #7 Skrevet 26. mars 2004 Like høy som deg, faktisk! Når det gjelder bukser i barnestr. blir det sånt som Bulabukser ol. Også "utebukser" har jeg i 14-16 år. Andre bukser blir, som du sier, for korte eller og snodige i passformen. Kjøper singleter på HMs barneavd., men det meste av topper ellers har ofte litt barnslige trykk ol. Har også et par tykke gensere derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå