Gå til innhold

Reiseveske...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter en reiseveske litt større enn håndveske til f.eks flytur osv. Mine krav er som følger:

-sort eller evt brun

-hard bunn

-helst glidelås

-må være av god kvalitet

-må kunne romme iPad, bok, drikke, sminke osv så litt str må den ha

Har sett litt på Michael Kors Saffiano Travel Tote så ute etter noe sånt. Andre tips?

Anonym poster: bd819eca38e955f6c271e2c1906e49d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkte den opp nå. Kanskje stroppen/remmen er litt tynn? Hvis du har med deg mye og veska blir tung så gnager den i skulderen? :) Men veska var veldig fin

Skrevet

Ja det er det jeg er litt redd for også,men likte formen på den veldig godt:-)

Skrevet

Ja, stroppen ser alt for tynn ut. Og jeg har hørt at den kanskje ikke er av så god kvalitet.

Skrevet

Nei det var det jeg fryktet.Noen andre forslag da?

Skrevet

Jeg bruker mye en LV Galliera når jeg reiser nettopp fordi den har bred stropp.. får jeg plass til både macbook, drikke, sminke +++

Nå er jeg i grunnen litt lei alt fra LV.. men kan jo være du liker dem :)

Skrevet

Jeg har aldri likt lv egentlig;-)

Gjest Badabing
Skrevet

Tenker du samme prisklasse som Michael Kors? Jeg synes ikke MK-veskene er noe fine, de er overpriset. Minner meg litt om ting fra Guess.. For mye bling osv.

Jeg er dessuten enig i at den ikke ser god ut å bære med seg. Min erfaring er at det ender veldig mye mer i håndbagasjen enn hva man først tenker, og at den har lett for å veie litt, samtidig som man skal bære den en del. Så en bred stropp er nesten et must. Ville derfor sett etter en fin weekender bag. Da får man med seg et ekstra skift (i alle fall det viktigste) sånn i tilfelle bagasjen skulle bli borte eller forsinket, kanskje en varm genser om det blir kaldt på flyet, ullsokker, iPad og en bok osv.

Jeg er i alle fall veldig fan av den størrelsen når jeg er på reise, i tillegg til at de oftest har en god bærestropp. Og så er de kjekke om man skal overnatte hos ei venninne etter fest osv. Synes jeg oftest bruker de minste veskene mine eller den størrelsen. :)

Skrevet

Har ikke satt noen spesiell prisgrense egentlig, tenker det er en veske som jeg skal ha leeeeenge. Men kan være enig med deg når det gjelder MK, kan være for mye bling, men har noen fine modeller, som den jeg har sett på. Men så var det den stroppen. Er veldig glad i marc jacobs men har ikke funnet noen jeg synes passer helt.

Skrevet

Mange MK-vesker er veldig "plastaktig" synes jeg. Selv bruker jeg skolevesken min på flyet, får med alt jeg trenger. Det er en Mulberry Brynmore :-)

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Har ikke satt noen spesiell prisgrense egentlig, tenker det er en veske som jeg skal ha leeeeenge. Men kan være enig med deg når det gjelder MK, kan være for mye bling, men har noen fine modeller, som den jeg har sett på. Men så var det den stroppen. Er veldig glad i marc jacobs men har ikke funnet noen jeg synes passer helt.

Jeg har en som ligner på denne, størrelsen større tror jeg.

http://www.mulberry.com/store/products/simple%5Fclipper/scotchgrain/mole%2Dcognac/HL7495_001Q330/6675

Ikke akkurat den jeg ville kjøpt nå, men jeg har hatt den i flere år, og synes at den er så grei at jeg ikke trenger å bytte den ut.

Ville kanskje gått for denne eller noe lignende:

http://www.mulberry.com/store/products/small%5Fclipper/natural%5Fleather/oak/HG6949_342G110/6675

Litt vel stiv i prisen, og kan kanskje være dumt å se ut som man har for mye penger når man er på reise, men synes i alle fall at vesker som minner om denne er det mest praktiske. Og de fleste merker har jo noe lignende, samtidig som slike vesker egentlig ikke "går ut på dato" i samme grad som andre vesker man kjøper. En reiseveske er liksom en reiseveske. :)

Endret av Badabing
Gjest Badabing
Skrevet

Tittet kjapt, og Marc Jacobs er fort temmelig dyrt det også, men MBMJ har jo rimeligere vesker:

http://www.shopbop.com/preppy-nylon-pearl-weekender-marc/vp/v=1/845524441955205.htm?folderID=2534374302024667&colorId=16004&extid=affprg-2178999

Aner ikke hvordan den er i virkeligheten, hvilke farger som finnes, eller hvordan kvaliteten er da. Men som sagt har jo de fleste merker en eller annen variant med god bærestropp.

Skrevet

Hva med noe fra Longchamp?

• Liker 2
Skrevet

Hva med noe fra Longchamp?

Aldri hørt om tror jeg. Har du noen link?:-)

Skrevet

Aldri hørt om tror jeg. Har du noen link?:-)

Det er Frankrikes største veskehus. Du har sikkert sett iaf LePliage før :) Jeg kjøpte den nå nettopp i medium. Den har ikke hard bunn, men den er veldig kjekk iom at den rommer mye og man kan brette den sammen til et lite rektangel. Dessuten er den ganske billig og tåler det meste :)

Om ikke den faller i smak har de mange andre pene reisemodeller, men disse er litt dyrere (dog billigere enn de fra Mulberry)

Link til reiseveskene. De var faktisk billigere i Spania, der jeg kjøpte min, enn på U.S. sidene.

AnonymBruker
Skrevet

chanell :))))) det er lov å drømme...

Anonym poster: aad9f9aa1fc68386edce07850ee67b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...