AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Jeg trodde aldri jeg skulle sitte her og ha en eks som er så bitter som han er. Jeg har hatt flere kjærester før og ingen har vært bitre. Jovisst har de kanskje angret på bruddet, men alle har ønsket meg alt det beste på likt som jeg har ønsket dem alt. Siste eks ønsker meg nesten død, han ønsker å konstant staffe meg, fortelle meg hvor udugelig jeg er, snakker til meg som jeg skulle vært et barn. Jeg prøver å ønske han det beste, men jeg begynner etter halvannet år med dette tullet å ønske at han skulle lide en grusom skjebne... Nå tenker jeg i rettningen av karma som gir han en bitch-slap. Dere som har hatt bitre ekser eller har vært en bitter eks selv, når gikk det over? Det er verd å merke seg at bruddet ikke var mitt verk, det var han som sa stopp og jeg sa ok. Det har ikke vært følelsesmessig eller økonomisk utroskap. Vi har nesten aldri kranglet og han har vært min beste venn i 8 år. Jeg har ikke vært i et forhold siden det ble slutt mellom oss, og ettersom han skriver på facebook får han MASSE action. Anonym poster: c4ef63785caec4292e1d106ea3404e84 Anonym poster: c4ef63785caec4292e1d106ea3404e84
HHH Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 kan du ikke bare be han holde opp? si at du ikke gidder at han skal oppføre seg som en drittunge.
LarryGopnik Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 ... Dere som har hatt bitre ekser eller har vært en bitter eks selv, når gikk det over? Aldri? Hmm, jeg har opplevd hevnaksjoner som har sjokket meg inn til kjernen i hele mitt vesen. + stalking! Gopnik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå