Gå til innhold

Fra våtfor til tørrfor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gitt hunden min et veldig bra våtfor de siste to månedene, men også veldig dyrt. Har ikke råd til det mer, og kjøpte Orijen tørrfor. I dag blandet jeg tørrforet i våtforet, og han brukte lang tid på å spise. Jeg så hvorfor da han var ferdig. Han rørte ikke tørrforet, og brukte langt tid på å skille de to.

Vil hunden min noengang godta tørrforet? Når jeg går over på kunn tørrfor, skal jeg la han sulte hvis han ikke rører det? Evt. hvor lenge?

Anonym poster: 000f180053d7af4a25fa507badf687a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om du prøver å våte tørrforet til det blir en grøtmasse og blande det med våtforet? Så kan du redusere mengden våtfor etterhvert. Jeg vet ikke om dette fungerer med Orijen, min erfaring med det foret er at det tar til seg vann veldig dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Takk, det skal jeg forsøke. Er lettere å blandet det med våtforet hvis jeg legger det i vann først.

Skrevet

Av ren nysgjerrighet... hvilket våtfor er dyrere enn Orijen?

Skrevet

Tenker at jeg heller ville byttet våtfo om du har et som er dyrere enn tørrfor, for de er det få av! Vom og hundemat er et billig og meet godt alternativ og jeg fullforer hunden min på det!

AnonymBruker
Skrevet

Hva om du prøver å våte tørrforet til det blir en grøtmasse og blande det med våtforet? Så kan du redusere mengden våtfor etterhvert. Jeg vet ikke om dette fungerer med Orijen, min erfaring med det foret er at det tar til seg vann veldig dårlig.

Orijen tok til seg vann veldig dårlig ja. :/

AnonymBruker
Skrevet

Av ren nysgjerrighet... hvilket våtfor er dyrere enn Orijen?

Ziwi Peak. Nesten 800,- kroner for 28 dagers forbruk. Og det til en liten hund.

Skrevet

Har du prøvd Vom & Hundemat? Mye billigere, og superfôr som de aller fleste hunder elsker. Min hund drev bare pliktspising når han ble sulten nok av Orijen, og hoppet gjerne over måltider også. Men sluker nå V&H med stor appetitt både morgen og kveld.

AnonymBruker
Skrevet

Har forsøkt V&H før. Det var ikke populært. Har bestilt Nature Diet fra animail.no igjen. Det foret elsket han.

AnonymBruker
Skrevet

Har forsøkt V&H før. Det var ikke populært. Har bestilt Nature Diet fra animail.no igjen. Det foret elsket han.

Håper du tilsetter lakseolje..

Anonym poster: e360c706c8da4817744d4147deaaa4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...