Gjest singel-og-glad Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Jeg er ei singel dame på 34 år. Jeg har hatt noen forhold, og har bodd sammen med to av de mennene (2 år med den ene, og ca 8 måneder med den andre). Jeg har nå vært singel i noen år, og jeg trives veldig godt med det. Jeg har egentlig aldri vært den typen som MÅ være i et forhold, tvert imot. Jeg innledet noen forhold, ja, men jeg har alltid lengtet etter singellivet mens jeg var i et forhold. Jeg trives rett og slett ikke når jeg er i et forhold og jeg føler at livet mitt blir såpass begrenset, at jeg er i et "fengsel" rett og slett. Jeg liker å være singel og gjøre akkurat som det passer meg uten å måtte ta hensyn til en partner. Men jeg føler at det nesten er forventet at man skal ha en livspartner og (etter hvert) få barn (jeg har ikke barn og vil heller ikke ha, jeg trives godt uten). Jeg har en godt betalt jobb, eier leilighet, liker å reise og feste (går enda på byen i helgene og koser meg), og jeg liker å bo alene og styre mitt liv akkurat som jeg vil. Er det noen andre som føler det samme kanskje? Eller er det bare meg som er så unormal?
Rotemor Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Du svarer jo selv Vi er jo forskjellige. Jeg føler absolutt at jeg er singel ved valg. Vært seriemonogam i mange år. Nå ønsker jeg å slippe å skuffelsen over forventninger som ikke blir innfridd, samt styre tid og penger fritt. Jeg har tre barn, så menn har sånn sett gitt meg det viktigste jeg har
Envy Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Vi er fler som trives best som singel! Jeg har en illusjon om at jeg vil trives best i et forhold - med den rette mannen. Men jeg føler meg fort smadret om jeg slipper en mann for langt inn på meg. Trives best med å bestemme selv når jeg vil være hjemme og borte, når jeg skal gidde å være med folk, eller være alene. Hva jeg vil se på tv, når jeg skal legge meg, om jeg skal ta overtid på jobb, når jeg skal trene, hvor jeg skal reise, hva jeg bruker penger på... osv osv osv. Det er LUKSUS å være singel
momo Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 Jeg trives best i forhold egentlig, men etter å ha vært i dårlig forhold, så ser jeg at singellivet er så mye bedre enn det. Og da får jeg bare være singel fram til den rette dukker opp. Og jeg er langt fra desperat eller stressa med å finne den rette. Og er deilig å kunne gjøre hva man vil, slippe å ta hensyn til en annen.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 Jeg "misunner" dem som oppriktig er lykkelig som singel, og selvfølgelig må man ikke være i forhold for å være lykkelig! Jeg har selv aldri klart å være det, og det er på mange måter synd. Anonym poster: ae7193a417205bc87e6cdb7b2cbf2f47 1
Rotemor Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Trives best med å bestemme selv når jeg vil være hjemme og borte, når jeg skal gidde å være med folk, eller være alene. Hva jeg vil se på tv, når jeg skal legge meg, om jeg skal ta overtid på jobb, når jeg skal trene, hvor jeg skal reise, hva jeg bruker penger på... osv osv osv. Det er LUKSUS å være singel Så enig, så enig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå