Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Kan en slik kvinne finne seg en oppegående og pen mann? Kjør debatt!
Sugerøret Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Enda en slik kjedlig tråd. Finn på noe nytt! 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Dersom hun har kvaliteter som jeg setter pris på så bryr jeg meg lite om at hun er 40 og får støtte fra nav. Jeg er mer opptatt av personlighet enn økonomi, når jeg velger partner. Og så syns jeg det er fint om hun tar vare på seg selv og er et levende menneske. En slik kvinne kunne funnet et oppegående og pen mann, som meg hehe Anonym poster: 513f469b3f1b17d123c7333dd8704b74 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Hvorfor mottar hun penger fra Nav da? Ufør? Arbeidsledig? Anonym poster: ca751175b3253a77a83a7693666c3467
Klaine Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Ja, selvfølgelig. Men hun kunne åpenbart ikke ha funnet seg noen med dårlig økonomi da... sånn som meg.
Charmander Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Jeg hadde holdt meg veldig langt unna, men så er jeg bare ærlig her.
Staketten Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 Kan en slik kvinne finne seg en oppegående og pen mann? Kjør debatt! Tullprat. Hadde det derimot vore ein mann på 40 som går på Nav...
Gjest Skogmann Skrevet 17. mars 2013 #8 Skrevet 17. mars 2013 Hadde nok ikke vært interessert. Regner med at hun går på NAV pga sykdom, og mitt liv er i utgangspunktet ikke forenelig med en veldig stillesittende livsstil. Om den jeg hadde vært sammen med endte opp med sykdom og måtte gå på NAV, så er det jo selvfølgelig en annen sak.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #9 Skrevet 17. mars 2013 Holdt meg langt unna. Jeg er spontan og reiser ofte på tur, og det blir vanskelig om partneren ikke kan bli med pga dårlig økonomi.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 Holdt meg langt unna. Jeg er spontan og reiser ofte på tur, og det blir vanskelig om partneren ikke kan bli med pga dårlig økonomi. Man trenger ikke ha dårlig økonomi om man får penger av Nav. Anonym poster: b613cea0679cb5e134348d49184b4ca0
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #11 Skrevet 17. mars 2013 Enda en slik kjedlig tråd. Finn på noe nytt! Enda en som bare må legge inn en frekk og lite hyggelig kommentar. Helt utrolig hvordan noen brukere bare MÅ være utrivelige. Er du sånn i livet ellers også, tror jeg ikke du kan ha mange venner...
Gjest mann Skrevet 17. mars 2013 #12 Skrevet 17. mars 2013 I Oslo er 25 prosent av 40 år gamle kvinner uføretrygdet. Så sjangsen for at man som voksen singel mann skulle møte noen "på nav" er rimelig stor. Er selv mann på 40 i jobb og det skulle være tungtveiende grunner til at jeg gikk inn i forhold der tror jeg.Da skulle ihvertfall grunnen være noe det gikk ann å leve med. Kjenner endel som sitter på kafe hele dagen og er sykdomsorienteret og snakker om vondter hele tiden. Så turn off som det er mulig. Det spiller ingen rolle for meg hva ei dame jobber med. Men at hun faktisk jober er et kjemppluss.
Løvetanten Skrevet 17. mars 2013 #14 Skrevet 17. mars 2013 Det kommer vel an på hvorfor hun får støtte fra NAV. Hvis hun "bare" har rotet rundt i livet og aldri kommet seg noen vei så er hun nok ikke nummer 1 i køen. Er hun på omskolering, har hun vært i en ulykke eller har en alvorlig sykdom? Er hun ellers oppegående og intelligent?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #15 Skrevet 17. mars 2013 Tror ikke det er et sjekketriks å informere på første date at man går på Nav. Men det er ulike grunner for at folk ikke kan jobbe, og noen har kroniske plager og sykdom som gjør at jobb er vanskelig. Bli kjent først, og etter noen dater kan du fortelle det. Og så får du være forberedt på at noen kanskje blir litt skremt av det. Men som en tidligere sa, det er jo så mange som ikke jobber, så sjansen din for å finne en mann som går på Nav er jo også ganske stor...
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #16 Skrevet 17. mars 2013 Kommer nok an på interesser. Hvis en mann som f.eks. har reise og opplevelser som sin store lidenskap, ville det neppe blitt noe god match, da en slik "hobby" krever god økonomi. Er man derimot mer laid back og setter mer pris på å sitte i sofakroken med en pakke potetgull og se på gullrekka og paradise hotell, ville nok sjansen vært større.....
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #17 Skrevet 17. mars 2013 Fra en kvinne som snart er NAV klient. Dere er veldig fordømmende synes jeg. Etter og ha jobbet i over 30 år er jeg blitt syk og kommer ikke i jobb med det første. Selv om jeg snart får trygd av NAV vil det ikke si at jeg verken snylter eller ikke kan gjøre andre ting. Hvorfor skal en kvinne som går på NAV bli sett ned på. Alle som mottar stønad har en grunn for det og det er ingen grunn til man skal bli skviset ut av andre fordet om man har passert 40 år og ikke er i jobb. Skulle jeg bli mindre attraktiv for det. Har flere ganger truffet menn som går på trygd og har ingen problem med det og da jobbet jeg Hilsen Dame 40+ Anonym poster: adbf9f86fd8e0537b7c27151ac16dc3d 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #18 Skrevet 17. mars 2013 Hvorfor skal en kvinne som går på NAV bli sett ned på. Alle som mottar stønad har en grunn for det og det er ingen grunn til man skal bli skviset ut av andre fordet om man har passert 40 år og ikke er i jobb. Anonym poster: adbf9f86fd8e0537b7c27151ac16dc3d Dessverre er det mange fordommer mot mennesker som livnærer seg av NAV. Og jeg tror årsaken er at mange av oss kjenner til folk som oppfattes som trygdemisbrukere. Jeg har selv et par venninner og bekjente i 30-40 årene som er veldig aktive og som står på hvor hardt det skal være så lenge det ikke er jobbrelatert. Da er de syke og har vondt og er utslitte, og går på NAV. Jeg tror mange forbinder det å gå på NAV med manglende steierevne, latskap og manglende evne til å prioritere. Noe som er lite attraktivt. Veldig synd for alle de som har reelle grunner til å få trygd i en alder av 40 år. Anonym poster: b4ee928ce2c10734c61428eac382532d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #19 Skrevet 17. mars 2013 Dessverre er det mange fordommer mot mennesker som livnærer seg av NAV. Og jeg tror årsaken er at mange av oss kjenner til folk som oppfattes som trygdemisbrukere. Jeg har selv et par venninner og bekjente i 30-40 årene som er veldig aktive og som står på hvor hardt det skal være så lenge det ikke er jobbrelatert. Da er de syke og har vondt og er utslitte, og går på NAV. Jeg tror mange forbinder det å gå på NAV med manglende steierevne, latskap og manglende evne til å prioritere. Noe som er lite attraktivt. Veldig synd for alle de som har reelle grunner til å få trygd i en alder av 40 år. Anonym poster: b4ee928ce2c10734c61428eac382532d Sant som du skriver her. Jeg har innmari liten energi til og gjøre noe særlig. Går til fysio og trening flere ganger i uka for og bli frisk. Springer ikke på byn og fester eller slike ting. Jeg omgås venner og kan gå ut og spise middag men så må jeg hjem. Det er et slag i trynet for de fleste fra og gi jernet 100% til og plutselig ikke klare og gjøre det du skal. Problemet mitt er at ingen kan se hva som feiler meg. Har alltid stått på i jobb situasjon og har absolutt ingenting igjen for det når en sitter her. Og må gå på trygd en stund er ingen ønskesituasjon min inntekt er kraftig redusert men mine faste utgifter minker ikke. Jobber hardt for og komme tilbake i jobb igjen. Hilsen Dame 40+ Anonym poster: adbf9f86fd8e0537b7c27151ac16dc3d
Gjest fjellhamster Skrevet 17. mars 2013 #20 Skrevet 17. mars 2013 Folk som lever på NAV uten videre har jeg null respekt for, uansett alder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå